Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävällä ja minulla on yhteensä 12 lasta

Vierailija
17.10.2012 |

Mä oon jäänyt 2 vuotta sitten leskeksi ja miesystävä erosi juuri vaimostaan. Asui hetken vuokralla mutta nyt muutti mun luokse.

Meillä on iso omakotitalo mutta tulee olemaan aikamoista vilinää kun miehen lapset on täällä joka toinen viikonloppu.:D Ja rankkaa miehen ex-vaimolla kun hoitaa muun ajan 9 lastaan..

3 lapsista on siis minun ja 9 on miehen. Mies on lestadiolainen, minä en.

Mutta oon kyllä onnellinen. En haluais minkään muunlaista elämää kuin tämä tapahtumarikas elämä on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan haasteellista! Tuolla määrällä lapsia ei lähdetä helposti edes elokuviin :D

Mulla ja miesystävällä on yhteensä 5 lasta, ja sekin tuntuu välillä isolta määrältä.

Vierailija
2/5 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on kammottava, jos voi hylätä 9 lastaan noin totaalisesti, että tapaa vain jokatoinen vkloppu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on kammottava, jos voi hylätä 9 lastaan noin totaalisesti, että tapaa vain jokatoinen vkloppu...

Samaa mietin. Miten mies on voinut jättää vaimonsa.

Vierailija
4/5 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lähivuosina muuttaa vanhimmat pois kotoa. Isommista on jo apua pienempien hoidossa ja pienissä kotitöissä niin eipä tuo pahalta kuullosta.

Vierailija
5/5 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haki eroa miehestä, muttei mies sitä vastustellut. On sovittu että lapset on isällä joka toinen viikonloppu mutta käytännössä tulee olemaan heidän kanssaan enemmänkin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi