Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puolisosi on tehnyt viimeisen vuorokauden aikana osoituksena rakkaudesta ja välittämisestä?

Vierailija
17.10.2012 |

Ellei mitään viimeisen vuorokauden aikana niin milloin ja mitä viimeksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sä sanoit, että tuo se punainen mariskooli sieltä pirkon hyllystä ja vänttisiltä voisit ottaa se eteisen maton??? Tuliaisia tulloo!

tykkään pienistä lahjoista, ja mieheni tietää sen:) toki ne eivät ole lähellekään tärkeimpiä asioita maailmassa, mutta ilahduttavat arkea, siinä kuin vaikka yhteinen saunahetki miehen kanssa, tai hyvä viini-illallinen.

Ehkä on vähän nurinkurista, että pitää kysyä. Itse ottaisin miehen huomioon ottamisena enemmänkin hänen näköisen tuliaisen, enkä sellaista, jonka olen itse määritellyt.

arvostaisin sitä, että mies kysyy, mitä haluan. Jos tuo esim. karkkia laivalta, niin eri aikoina toiveeni ovat kovin erilaisia. Mieluummin siis sellaista, mitä haluan.

Olet kyllä aika narsistin huoran kuuloinen nainen, jos et ole provo. En tajua kuinka kukaan suostuu menemään naiseen niin itsekkään ahneen ämmän kanssa, joka jotain karkkituliaisiakin alkaa vaatimaan tiettyä laatua. Taidat olla aikamoinen läskivuori, kun karkkikin merkki on sulle tärkeämpi asia kuin puolison pyyteetön hyväntahdon ele.

Toivottavasti saat diabeteksen niistä karkeistasi.

mutta kiitos siitä silti.

ohis

Vierailija
22/26 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- teki minulle lattea ja pirtelön :)

- halasi ja sanoin, että olen ihana vaimo

- suukotellut useampaan kertaan

Ihana mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki aamiaisen valmiiksi ennen kuin heräsin ja käytti vielä koirat ulkona että pääsin nopeammin töistä kotiin. Illalla aikoo viedä minut ulos syömään

Vierailija
24/26 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonut että rakastaa mua.

Illalla tuli lämmittämään mua mun peiton alle kun oli kylmä.

Aamulla antoi suukon ennen kuin nousi sängystä ja uudelleen kun oli lähdössä.

Mun mielestä nää jokapäiväiset pienet asiat on ihania!

Vierailija
25/26 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei sitä itseä haluttanut, nautti kuitenkin silti itsekin tosi paljon

Vierailija
26/26 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myöhään illalla kun menin nukkumaan (mies oli pari tuntia nukkunut jo), hän heräsi ja piti kainalossaan hetken aikaa. Emme osaa kumpikaan nukahtaa sylikkäin, siksi vain hetken aikaa :-)