Mitä puolisosi on tehnyt viimeisen vuorokauden aikana osoituksena rakkaudesta ja välittämisestä?
Ellei mitään viimeisen vuorokauden aikana niin milloin ja mitä viimeksi?
Kommentit (26)
Eilen illalla mies silitti minun päätäni, kunnes nukahdin.
Aiemmin illalla hieroi jalkojani.
Ja antoi minun lukea hyvää kirjaa kaikessa rauhassa minkään häiritsemättä.
ja nyt just lähti hakemaan mulle subwaysta ruokaa.
Eiliset pusittelut. :)
sekä viedä, että hakea lapsen tänään, kun tietää, että mulla on kiire.
Antoi nukkua aamulla, vaikka olisi ollut mun vuoro nousta, kun tietää että olen ollut todella väsynyt.
sitten sä sanoit, että tuo se punainen mariskooli sieltä pirkon hyllystä ja vänttisiltä voisit ottaa se eteisen maton???
Tuliaisia tulloo!
niin taisi laittaa sähköpostin, jossa kertoi kuinka rakastaa mua. Illalla ennen töistä kotiutumista vielä laittoi että olen paras (koska kerroin että olin tehnyt sen lempiruokaa odottamaan). =p Illalla makoiltiin sohvalla kainalokkain ja sain nukahtaa siihen. Aamulla käytti koiran ulkona, että sain nukkua vähän pidempään. Äsken toi mulle töihin yhden unohtamani asiapaperin, kun itse oli menossa töihin.
Tässä nyt vaan muutama esimerkki, mitä se rakas aviomieheni on touhunnut, eikä ole epäselvää todellakaan, että rakastaa ja välittää. =)
Kysynyt aamulla, miten nukuin (olen nukkunut viime aikoina huonosti). Lupasi tulla aikaisemmin töistä hoitaakseen yhden homman, jota itse en pysty tekemään ja joka täytyy saada tehdyksi.
Haravoidessa eilen pihaammee, pussaili minua lehtikasassa. Illalla piti jalkapeliään yhteisellä iltapalalla, jonka laittoi. Silitti hiuksiani, kun pääni oli hänen sylissää saunanlauteilla. Otti lusikkaan sängyssä ja kertoi, kuinka hyvä siinä on olla.
sitten sä sanoit, että tuo se punainen mariskooli sieltä pirkon hyllystä ja vänttisiltä voisit ottaa se eteisen maton???
Tuliaisia tulloo!
tykkään pienistä lahjoista, ja mieheni tietää sen:)
toki ne eivät ole lähellekään tärkeimpiä asioita maailmassa, mutta ilahduttavat arkea, siinä kuin vaikka yhteinen saunahetki miehen kanssa, tai hyvä viini-illallinen.
sitten sä sanoit, että tuo se punainen mariskooli sieltä pirkon hyllystä ja vänttisiltä voisit ottaa se eteisen maton??? Tuliaisia tulloo!
tykkään pienistä lahjoista, ja mieheni tietää sen:) toki ne eivät ole lähellekään tärkeimpiä asioita maailmassa, mutta ilahduttavat arkea, siinä kuin vaikka yhteinen saunahetki miehen kanssa, tai hyvä viini-illallinen.
Ehkä on vähän nurinkurista, että pitää kysyä. Itse ottaisin miehen huomioon ottamisena enemmänkin hänen näköisen tuliaisen, enkä sellaista, jonka olen itse määritellyt.
sitten sä sanoit, että tuo se punainen mariskooli sieltä pirkon hyllystä ja vänttisiltä voisit ottaa se eteisen maton??? Tuliaisia tulloo!
tykkään pienistä lahjoista, ja mieheni tietää sen:) toki ne eivät ole lähellekään tärkeimpiä asioita maailmassa, mutta ilahduttavat arkea, siinä kuin vaikka yhteinen saunahetki miehen kanssa, tai hyvä viini-illallinen.
Ehkä on vähän nurinkurista, että pitää kysyä. Itse ottaisin miehen huomioon ottamisena enemmänkin hänen näköisen tuliaisen, enkä sellaista, jonka olen itse määritellyt.
meillä toimii joskus näin, toisinaan taas tuo mitä tuo:) valittanut en koskaan ole.
arvostaisin sitä, että mies kysyy, mitä haluan. Jos tuo esim. karkkia laivalta, niin eri aikoina toiveeni ovat kovin erilaisia. Mieluummin siis sellaista, mitä haluan.
Halasi töihin lähtiessä. Ja yöllä halasi kun tuli viereen (oli päivän Euroopassa työreissussa).
käymään jumpassa vähän löysäilemässä korvien väliä. Harrasti illalla seksiä kanssani vaikka oli jo ihan nukuksissa kun aloin ehdottelemaan.
arvostaisin sitä, että mies kysyy, mitä haluan. Jos tuo esim. karkkia laivalta, niin eri aikoina toiveeni ovat kovin erilaisia. Mieluummin siis sellaista, mitä haluan.
Olet kyllä aika narsistin huoran kuuloinen nainen, jos et ole provo. En tajua kuinka kukaan suostuu menemään naiseen niin itsekkään ahneen ämmän kanssa, joka jotain karkkituliaisiakin alkaa vaatimaan tiettyä laatua. Taidat olla aikamoinen läskivuori, kun karkkikin merkki on sulle tärkeämpi asia kuin puolison pyyteetön hyväntahdon ele.
Toivottavasti saat diabeteksen niistä karkeistasi.
Olet kyllä aika narsistin huoran kuuloinen nainen, jos et ole provo. En tajua kuinka kukaan suostuu menemään naiseen niin itsekkään ahneen ämmän kanssa, joka jotain karkkituliaisiakin alkaa vaatimaan tiettyä laatua. Taidat olla aikamoinen läskivuori, kun karkkikin merkki on sulle tärkeämpi asia kuin puolison pyyteetön hyväntahdon ele.
Toivottavasti saat diabeteksen niistä karkeistasi.
Yritä edes olla asiallinen. Tuo on säälittävää käyttäytymistä.
T ohis
Kysynyt aamulla, miten nukuin (olen nukkunut viime aikoina huonosti). Lupasi tulla aikaisemmin töistä hoitaakseen yhden homman, jota itse en pysty tekemään ja joka täytyy saada tehdyksi.
Kuulostaa siltä että miehesi jakaa munaa jollekin toiselle, ja pitää tuollaisilla mitättömillä ja paskoilla pikkujutuilla kulissia yllä. On muutenkin niin jokapäiväisiä juttuja että miksi edes mainitset niistä?
Mun muru osaa arvostaa minua 1000x enemmän kuin jotain tuollaista vauvanhoito-paskaa.
Kuulostaa siltä että miehesi jakaa munaa jollekin toiselle, ja pitää tuollaisilla mitättömillä ja paskoilla pikkujutuilla kulissia yllä. On muutenkin niin jokapäiväisiä juttuja että miksi edes mainitset niistä?
Mun muru osaa arvostaa minua 1000x enemmän kuin jotain tuollaista vauvanhoito-paskaa.
Kunpa te pysyisitte poissa näistä hyvän mielen ketjuista. Mutta liikaa se on vaadittu. Toivottavasti sulla on nyt hyvä mieli.
- menin vielä hetkeksi miehen kainaloon lämmittelemään ennen pukeutumista; paijasi ja silitteli sen 5 min ihanasti
- vei lapsen ja naapurin muksun kouluun kun satoi
- kävi lapsen kanssa passitoimistossa ja samalla ruokakaupassa - tekee ruuan
Ihana mies kun on joskus kotitoimistolla:D Nuo kaikki on ihan arkipäivää mutta samalla juuri sitä arjen rakkautta...
lähetti tekstiviestin "kun Pekka palaa Suomeen, hoidan asian". Kyseessä on remonttiin liittyvä yksityiskohta, josta puhuimme hetki sitten puhelimessa, mutta hermostuin, kun lapsi huusi koko ajan jaloissa.