Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaverin "varastaa" toiselta?

Vierailija
17.10.2012 |

Meillä on useita kaveripariskuntia. Kaksi eri pariskuntaa ovat meidän kauttamme tutustuneet toisiinsa erilaisten yhteisten bileiden ym juhlien kautta. Pikkuhiljaa nämä alkoivat pitää yhteyttä myös keskenään. Kutsuivat toisiaan kylään ilman meitä ja kävivät ulkona myös keskenään. Mielestäni tämä on ihan ok. Välillä vaan hieman ihmetytti, että miksi meitä ei pyydetty mukaan. Mutta en ole jaksanut ihmetellä sitä sen enempää.

Nyt tuntuu, että toinen kavereistani jotenkin "ihannoi" tätä toista pariskuntaa ja kaikki heidän asiansa ja sanomisensa ovat niin hienoja.

Kerran hän sanoi mulle leuhkaan sävyyn, että "et ikinä arvaa mihin me lähetään maijan & matin kanssa!??" sanoin että en tiedä ja hän kertoi, että ovat lähdössä heidän kanssa viikonloppureissuun. Sanoin ihan vilpittömästi, että "No, hyvä kun saivat seuraa kun me ei päästy." Meitä pyydettiin ensin, mutta emme päässeet silloin lähtemään, joten he pyysivät näitä toisia. Se on mulle ihan ok. Kaverini vaikutti pettyneeltä ja sanoi, että miksihän ne teitä ensin pyysi. Mietin siinä itsekseni hiljaa, etä varmaan siksi kun me ollaan tunnettu ne kauemmin..

Ärsyttää vaan hirveesti, kun tää toinen pariskunta yrittää "omia" tätä meidän toista kaveripariskuntaa. Jotenkin tuntuu siltä, että he yrittävät "varastaa" heidät meiltä. Se suututtaa, sillä meidän kautta he ovat kuitenkin tutustuneet ja nyt meitä yritetään jättää jotenkin ulkopuolelle. Olen myös huomannut, että jos minä kerron jostain asiasta niin se ei paljon hetkauta, mutta jos tämä toinen pariskunta sanoo vastaavaa niin se on tämän matin& maijan mielestä tosi hauskaa.. Hohhoijaa :D

Mulla on omien harrastusten kautta paljon hyviä ystäviä, joiden kanssa vietän paljon aikaa. En kuitenkaan haluaisi menettää yhtäkään yhtävääni. Niitä, kun ei koskaan ole liikaa. En kuitenkaan jaksa yrittää änkeä itseäni muiden seuraan väkisin. On vain paha mieli.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten tässä kuuluisi toimia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat ihmisten elää elämäänsä.

Eihän tuossa ole mitään ongelmaa. Noin tämä elämä menee; kaveripiirit ei koskaan ole stabiileja, vaan aina joku lähentyy jonkun kaverin kanssa tai loitontuu toisesta. Ja terveeseen kaveripiiriin tulee koko ajan myös uusia ihmisiä. Ei kaveruus ole parisuhde, ei se veloita mihinkään.

Vierailija
2/6 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän :) toinen näistä kavereistani vain on pitkäaikaisin ystäväni. Olemme tunteneet ihan pienestä pitäen. En haluaisi luopua hänestä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät, että se on turhaa ja lapsellista. Et voi oikeasti puuttua toisten ihmisten ystäyyssuhteisiin ja siksi voit vain jatkaa normaalia yhteydenottoja kumpaankin perheeseen. Keksi sellaista tekemistä mikä on luontevaa ja tehkää niitä vuoron perään kummankin perheen kanssa.

Vierailija
4/6 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ainakin mukava, jos ihmiset saa mun kautta lisää ystäviä. Ja eihän aina tarvitse tehdä kaikkea samalla kokoonpanolla.

Vierailija
5/6 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä ikäisiä olette? Kuulostaa niin kovasti peruskouluikäisten touhulta tuollainen.

Vierailija
6/6 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tämän takia kysyinkin muiden mielipidettä. Että käyttäydynkö lapsellisesto? :D Ihan siis aikuisia ollaan. Kiitos vastauksista. Nyt on itsetutkiskelun paikka! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi