Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä pimeys on kyllä todella tyrmäävää tänä syksynä!

Vierailija
17.10.2012 |

Olen aamuisin ihan hirveän väsynyt enkä meinaa jaksaa käynnistyä ollenkaan. Tulisi nyt edes jo talviaika, että pääsisi normaaliin vuorokausirytmiin. Nyt tuntuu tosi vaikealta herätä keskellä yötä ja on niin valtavan totaalisen pimeää! Katuvalotkin on kaukana ja himmeitä vaikka kaupungissa asun.

Onko muilla samaa vaivaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on auttanut kyllä syksyisin.

Vierailija
2/6 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on auttanut kyllä syksyisin.

Mä laitan vaan aamuisin kaikki valot päälle ja toivon, että se piristää mutta vaikutus on hetkellinen. Kun lähden sitten ulos hämärään alkaa tasas väsyttää ja masentaa niin, etten jaksa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitamme sen lampun päälle samalla yn juomme aamukahvit ja syömme aamiaisen.Eli reilun puoli tuntia emmekä tuijota valoon läheltä.

Minulla on myös töissä tietsikan ruudun vieressä ja pidän sitä vähän aikaa päällä aamuisin.Siinähän se on aika lähellä niin ei kannata pitää kauaa, menee muuten yöunet. On muuten aikas tehokas.

Ja ei ostettu mitään huippukalliita, jotain päälle kuudenkympin halpparista ja tokmannilta.

Vierailija
4/6 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa töissäkään tehdä mitään. Olen vaan ja lusmuan heti jos mahdollista.

Vierailija
5/6 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa töissäkään tehdä mitään. Olen vaan ja lusmuan heti jos mahdollista.

Vierailija
6/6 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ahdistanut näin paljon. Tuntuu illalla ettei haluta edes koiran kanssa lenkille lähteä.Pakkohan se on, ja sitten huomaa ettei olekaan niin kamalaa. Enkä odota lunta, niin kuin ennen näihin aikoihin. Sekin vain hankaloittaa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän