Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö, että teillä käy vieraita?

Vierailija
16.10.2012 |

Onko teistä kivaa, että teillä käy vieraita vai oletteko mieluummin kotona ihan vaan omalla porukalla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tarpeeksi saadaan olla omalla porukalla muutenkin.

Vierailija
2/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kyläileviä usein, kun meillä aina kamala kaaos ja ei pätkääkään huvita siivota.

Tosin usein imuroidaan ja muuten on puhdasta mutta tavarat on vaan totaalisen levällään ympäri huushollia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis tykkään kyllä siitä, että ne vieraat on täällä. Mutta stressaan ihan hirveesti etukäteen siivouksista, tarjoiluista yms, etten juuri koskaan kutsu ketään kylään.

Vierailija
4/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ärsyttää se jälkikäteen siivoaminen myös. Mutta meillä on paljon ystäviä ja paljon käy porukkaa kylässä, joten pitäisi varmaan opetella vähän jo löysäämään...

Esim. huomenna tulee ystävä lapsensa kanssa kylään, ja nyt kerrankin laskin rimaa ja tein meille lounaaksi ihan vaan arkisesti jauhelihakeiton ja sämpylöitä. Kahvipullatkin ostin pakastealtaasta.

Perjantaina tulee toinen porukka (2 aikuista ja 2 lasta) ja teen varmaan lasagnea tai uunilohta, sekä omenapiirakkaa + jätskiä.

Toisaalta nautin tosi paljon siitä, että saadaan lasten kanssa seuraa - päivät menee lentämällä eikä muksut kiukuttele ollenkaan näinä kyläilypäivinä... Mutta on siinä siivoamisessa ja kokkaamisessa ym. aina kuitenkin hommansa. Eli on ihan ok ja kivaa kun meille tulee porukkaa, mutta vielä mieluummin menen itse vieraaksi ja passattavaksi ;)

Tai siis tykkään kyllä siitä, että ne vieraat on täällä. Mutta stressaan ihan hirveesti etukäteen siivouksista, tarjoiluista yms, etten juuri koskaan kutsu ketään kylään.

Vierailija
5/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä niin tuttuja ihmisiä, ettei tarvitse kauheasti stressata.

2

Vierailija
6/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla yhtään luontevasti jos kylässä on ihmisiä. Vaikka olisivat kuinka tuttuja. Vaeltelen levottomasti enkä osaa rentoutua ollenkaan. Ahdistun jostain syystä tosi paljon.

Muiden luona kyläillessä rentoudun kyllä ja viihdyn, kotiini en vain halua muita.

Vierailija
8/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kyläileviä usein, kun meillä aina kamala kaaos ja ei pätkääkään huvita siivota.

Tosin usein imuroidaan ja muuten on puhdasta mutta tavarat on vaan totaalisen levällään ympäri huushollia.

Mua on aina ihmetyttänyt, miksi hitossa ihmiset päästää kotinsa kaaokseen, jos se sitten kuitenkin häiritsee. Helppoa kuitenkin pitää koti järestyksessä.

Vierailija
9/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina ihmetyttänyt, miksi hitossa ihmiset päästää kotinsa kaaokseen, jos se sitten kuitenkin häiritsee. Helppoa kuitenkin pitää koti järestyksessä.

kaikki teillä asuvat järjestelmällisiä, korjailetko jatkuvasti muiden jälkiä vai jäkätätkö tavaroista koko ajan?

Vierailija
10/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähän kamaa, se pysyy järjestyksessä. Jos tavaraa on niin ettei pursuilematta mahdu mihinkään... Niin sitten ne pursuilee miten sattuu.

kaikki teillä asuvat järjestelmällisiä, korjailetko jatkuvasti muiden jälkiä vai jäkätätkö tavaroista koko ajan?

Vierailija
11/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kodin tavaramäärä vaikuttaa tähän TOSI paljon! Jos on vähän kamaa, se pysyy järjestyksessä. Jos tavaraa on niin ettei pursuilematta mahdu mihinkään... Niin sitten ne pursuilee miten sattuu.

se vastaaja, jolta kysyin, et vastannut kysymykseeni!

Meillä ei ole mitenkään överisti tavaraa, on vain melko huonot säilytystilat ja kuitenkin jonkin verran esim. harrastuksiin liittyvää tavaraa. Teemme myös molemmat miehen kanssa töitä kotona. Suurin ongelma on kuitenkin mies, joka jättää kaikki tavarat lojumaan. Ja lapsikin sotkee aika paljon, on niin pieni, ettei vielä osaa kerätä tavaroita ollenkaan.

Vierailija
12/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan vain ohis-kommentti. Itse olen todennut, että meillä pysyy koti nyt kuosissa, kun rempan yhteydessä vietiin tavaraa laatikkokaupalla kierrätykseen.

Ja kodin tavaramäärä vaikuttaa tähän TOSI paljon! Jos on vähän kamaa, se pysyy järjestyksessä. Jos tavaraa on niin ettei pursuilematta mahdu mihinkään... Niin sitten ne pursuilee miten sattuu.

Meillä ei ole mitenkään överisti tavaraa, on vain melko huonot säilytystilat ja kuitenkin jonkin verran esim. harrastuksiin liittyvää tavaraa. Teemme myös molemmat miehen kanssa töitä kotona. Suurin ongelma on kuitenkin mies, joka jättää kaikki tavarat lojumaan. Ja lapsikin sotkee aika paljon, on niin pieni, ettei vielä osaa kerätä tavaroita ollenkaan.

Vierailija
13/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vuorotyötä tekevät vanhemmat ja alle kouluikäisiä lapsia. Eli yksin kun on lasten kanssa niin ei ehdi heitä ohjata pitämään paikkoja kunnossa. Lelua on joka puolella samoin vaatteita, lehtiä, kirjoja ym. Pyykkiä, imuroimista, ruuanlaittoa jne. Ei tämän ikäiset lapset meillä ainakaan osaa siistinä asuntoa pitää, etenkin molemmilla kamala uhmakin vielä päällä.

Hienoa, jos muilla lapset osaa leikkiä siististi ja korjata lelunsa: ).

Vierailija
14/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan vain ohis-kommentti. Itse olen todennut, että meillä pysyy koti nyt kuosissa, kun rempan yhteydessä vietiin tavaraa laatikkokaupalla kierrätykseen.

Vierailija
15/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin sellaisen emännöinnistä ja ruoanlaitosta. Siivoaminen ja tiski jälkeenpäin on kyllä tylsää, varsinkin kun mies ei yleensä siihen osallistu, mutta on ne kutsut niin piristäviä että sen hinnan ilosta maksaa.

Sen sijaan pidempään olevista, esim. yövieraista en niin kauheasti välitä. Miehen veli ja tämän perhe käy meillä suht usein yökylässä ja aina olen tyytyväinen kun lähtevät.

Vierailija
16/16 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kanssa ahdistun vieraista ja en osaa olla ollenkaan luontevasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi