Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustelu

Vierailija
23.09.2012 |

missä kaikissa maissa olet käynyt? Jos oot matkustellu lasten kanssa, minkä ikäisenä kävitte ekan kerran lentokonereissulla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. yhdellä lennolla näin nelikuisen, joka oli jo kuulema tehnyt monta lentomatkaa.

Neljä vuotiaan kanssa olimme kaksi viikkoa kiertämässä Norjaa, mutta siellä siis asuntovaunuillen.

Vierailija
2/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla lennollaan 4kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maat, missä olen käynyt:

Ruotsi

Norja

Venäjä

Unkari

USA

Kreikka

Egypti

Viro

Itse olin ensimmäisen kerran koneessa 14-vuotiaana.

Vierailija
4/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotiaana:)

Lapsi oli silloin 7.

Olemme käyneet nyt sitten viimeisen kuuden vuoden aikana

Kreikassa, Espanjassa, Ranskassa , Italiassa, Puolassa, Latviassa, Virossa, Monacossa, (ja sitä ennen Ruotsissa ja Norjassa)

Vierailija
5/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla lennollaan 4kk.

on käynyt Ruotsissa, Virossa, Venäjällä, Tsekissä, Portugalissa, Iso-Britanniassa, Brasiliassa. Lapset käyneet ilman vanhempia Azoreilla. Espanjan matka varattu. Matkat lasten kanssa tai ilman.

Vierailija
6/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokoneella: egypti, kreikka, turkki. Lapset oli ekalla reissulla 4 ja 7 vuotiaat. Syyslomalla lähdemme kanarialle. Kaukomatkat tehdään toistaiseksi miehen kanssa kaksin.

Vierailija
7/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienten kanssa euroopassa lähinnä, teinien kanssa käytiin jo japanissa

Vierailija
8/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pienestä pitäen asunut paljon ulkomailla isäni työn takia. Olin lentokoneessa ekan kerran vuoden vanhana.

Omat lapseni ovat myös reissanneet, esikoinen oli 11 kk kun oli eka lentokonereissu, toinen lapseni oli 2 kk kun lähdin hänen kanssaan reissuun.

Lapset ovat käyneet Turkissa, Kreikassa, Espanjassa, Ruotsissa, Tanskassa, Virossa, USAssa, Thaimaassa, Kyproksella, Dubaissa.

Itse olen käynyt näiden lisäksi n. 20 maassa.

Vierailija
9/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunisia ja espanja. Tyttö oli 8kk ekan kerran mukana

Vierailija
10/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla lennollaan 4kk.

on käynyt Ruotsissa, Virossa, Venäjällä, Tsekissä, Portugalissa, Iso-Britanniassa, Brasiliassa. Lapset käyneet ilman vanhempia Azoreilla. Espanjan matka varattu. Matkat lasten kanssa tai ilman.

Saksassa myös on oltu.

Vierailija
11/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin lensin Helsingistä Ouluun. Mutta junalla olin kiertänyt Eurooppaa jo sitä ennen kolme kertaa. Lapsi lensi kanssa eka kerran 5 kk iässä Helsingistä Ouluun.

Lapsi on käynyt Irlannissa joka vuosi, lisäksi Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Bermudalla, Etelä-Afrikassa, Englannissa useamman kerran,Portugalissa, Espanjassa ja Kreikassa. Lapsi on 11 vuotias.

Vierailija
12/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneet hyvin pitkälti Euroopan maissa sekä Jenkeissä + Malesiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän