Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minipoppoo, Helsinki: ostopalvelu - paljonko ottavat välityspalkkiota?? ks. linkki

Vierailija
16.10.2012 |

http://www.minipoppoo.fi/3

eli jos myyvät jotakin tuotetta hintaan 10 euroa, niin paljonko alkuperäinen myyjä on saanut tuotteesta? Kokemuksia??

Mietin vaan, että maksaako vaivaa raahata sinne meidän (hyväkuntoisia, osa merkki-) lastenvaatteita, jos saa tyyliin 2 euroa tuotteesta jota myydään eteenpäin kympillä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiaika on 3 viikkoa, jonka loputtua keräämme mahdolliset myymättä jääneet tuotteet ja vähennämme 29% provision. Tilitämme sinulle 71 % osuuden myynnistä käteisellä. Maksimiprovisio myyntijaksolta on kuitenkin 98 euroa.

Vierailija
2/4 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tarkoitin nimenomaan sitä, että Minipoppoo ostaa käytetyn lastenvaatteen ja myy sen edelleen - siis ei välitä sitä. Eli näistä kokemuksista olen kiinnostunut; paljonko Minipoppoo maksaa sinulle vaatteesta, jota se myy itse vaikkapa nyt 10 eurolla?

En halua jättää välitykseen vaatteita (koska osa niistä kuitenkin pöllitään, enkä toisaalta jaksa ravata paikanpäällä myyntiä valvomassa ym.) ja siksi mietin tätä toista vaihtoehtoa. Olis niin vaivatonta vaan jättää ne vaatteet sinne, ja sais kerralla jotakin korvausta.

Ymmärrän kyllä, että tuollaisessa myynnissä riskit ovat isot ja yritys haluaa saada "omansa pois". Eli siksi voisin kuvitella, että maksavat minulle vaatteesta 5 euroa ja myyvät sitä omiin nimiinsä 10 eurolla. Jos taas saisin itse vaatteesta vähemmän kuin tuon 5 euroa, on se mielestäni vähän riistoa....

Mutta siis onko kenelläkään tästä MINIPOPPOOLLE VAATTEIDEN MYYNNISTÄ kokemuksia?

ap

Myyntiaika on 3 viikkoa, jonka loputtua keräämme mahdolliset myymättä jääneet tuotteet ja vähennämme 29% provision. Tilitämme sinulle 71 % osuuden myynnistä käteisellä. Maksimiprovisio myyntijaksolta on kuitenkin 98 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntihinnasta alkuperäiselle myyjälle. Hinnoittelevat merkkivaatteetkin tosi halvoiksi. Ei jää itselle paljonkaan käteen. Toki vaivaton tapa päästä eroon vaatteista kertalaakista ja hieman rahaa tulee vastineeksi

Vierailija
4/4 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntihinnasta alkuperäiselle myyjälle. Hinnoittelevat merkkivaatteetkin tosi halvoiksi. Ei jää itselle paljonkaan käteen. Toki vaivaton tapa päästä eroon vaatteista kertalaakista ja hieman rahaa tulee vastineeksi

Eli ei välttämättä kovin kannattavaa - joskin erittäin helppoa ja vaivatonta.

ap