KADONNEET LAPSET, LAHTI!!
Facebookisssa kiertää seuraavanlainen etsintäkuulutus:
ETSINTÄKUULUTUS!
Isä jätti lapset palauttamatta äidilleen Veera Kakolle (http://www.facebook.com/veera.kakko.75) toiselta valvomattomalta tapaamiselta Lahdessa su 14.10.2012!
Lasten nimet ovat Bettiina ja Benjami, kutsutaan myös lempinimillä Bebe ja Junnu. Isä Marko Päivärinta (käyttää myös muita nimiä kuten Juhani Pakarinen, Marko Pakarinen ja Juhani Päivärinta) on luonteeltaan arvaamaton ja voi käydä päälle. Mahdolliset lasten tai isän havainnot, edes pienemmätkin voi antaa äidille yksityisviestinä tai mieluiten !! suoraan 112. TÄTÄ JULKAISUA SAA LEVITTÄÄ!!
Bettiina on iältään 4,5v n. 108cm pitkä, hoikka ja päällä kukallinen softshell takki ja pinkit ulkoiluhousut. Benjami on 2,5v, n. 98cm, hoikka ja päällä oli kuvan takki sekä mustat ulkoiluhousut.
Isä on 165cm, hoikka, ruskeatukkainen 42v mies.
Lisätty klo 12:45
Sunnuntaina klo 10-12 oli toinen isätapaaminen lapsilla vuoden valvottujen jälkeen. Isän äidin asunto poliisien toimesta tutkittu jo kahdesti, mutta pahinta on, ettei isä ole missään asunnossa kirjoilla, joten edes poliisi tai viranomaiset eivät tiedä missä isä, saati lapset ovat. Isän perheen lähelle muutto oli näillä näkymin huijaus, isän antamassa osoitteessa luki kolme-neljä viikkoa sitten hänen sukunimensä, nyt joku toinen joka väittää asuneensa asunnossa jo kolme vuotta. Isä on etsintäkuulutettu.
Isä eilen jättänyt lastensuojelulle ilmoituksen jossa sanoo että lapset muuttavat äidin luota pois hänen luokseen jonkun ihmeellisen lastensuojelujärjestön toimesta, onneksi ilmoitus ei missään nimessä ole laillinen, vain isän ilmoitus.
Lehdistöä on tiedotettu aiheesta, he julkaisevat asian kun faktat on tarkistettu poliisilta.
Lisätty klo 13
Minä siis olen luvannut äidille olla FB-välikätenä, koska hänellä ei ole mahdollisuutta täällä päivystää. Minun mukanaoloa ja tarkoitusperiä on siis turha kyseenalaistaa. Haluan vain jakaa tämän mahdollisimman nopeasti mahdollisimman monille (kuten varmasti myös suurin osa teistä), jotta tilanne saataisiin onnelliseen päätökseen!
Lisätty klo 13:20
Isä on Facebookissa, mutta on salannut profiilinsa, joten sitä ei ole mahdollista löytää. Vain kaverit näkevät sen. Ei siis ahdistella muita Päivärintoja asian tiimoilta... Alleviivataan vielä, että ihmisiä pyydetään vain pitämään silmät ja korvat auki ja soittamaan poliisille heti, jos jotain näkevät/kuulevat. Tilanteeseen ei todellakaan lähdetä puuttumaan itse!
Lisätty klo 13:35
Isän ja lasten kuva, lasten tädin sivulta linkitettynä:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151203305984165&set=p.10151203…
Tämä on siis valitettavasti totta, äidillä suuri hätä ja kaikkien apua toivotan, pitäkäähän silmät auki!
En ole lapsen äiti, enkä tuo fb-välikäsi, haluan vaan saada mahdollisimman suureen levitykseen fb:n ulkopuolellekin. uomenna ptäis olla myös lehdessä, eli kuvaa ja nimeä saa jakaa.