Mltä pitää näyttää nainen, jota on sinattu vain 150 cm
Kommentit (23)
Minä olen 153 cm ja näytän mielestäni sopusuhtaiselta.
Enpä ole vain ennen tajunnut, että tästäkin aiheesta voi joku repiä naurut. Etenkään enää, kun olen aikuinen, mutta kukin tyylillään.
23 -vuotias. Paino 47kg, mitat: 87cm, 60cm, 88cm. Ihan tyytyväinen oon, vaikka takapuolessa ja reisissä hiukan liian löysää onkin mut kiinteyttäminen käynnissä. :)
Saattaahan se jonkun mielestä hassulta näyttää, kun ei kaikissa kaupoissa sinne ylimmälle hyllylle oikein yllä ja saa kurkotella mut eipähän tuo itseä haittaa. Korkkarit ja jakkarat on keksitty, enkä apuakaan arastele pyytää, jos sitä tarvitsen. :D
En osaa sanoa:)) t.165cm
painosta tosiaan riippuu. Eli olen 165cm ja 50kg (aamupunnitus ) :))
Joskus olin vielä pienempi :)
En osaa sanoa:)) t.165cm
painosta tosiaan riippuu. Eli olen 165cm ja 50kg (aamupunnitus ) :))Joskus olin vielä pienempi :)
Kaverini on 22, pituutta 149 ja painoa 42kg. Hyvin sopusuhtainen vartaloltaan.
se että lyhyttä ei aina oteta vakavasti, johtuu siitä että lyhyet naiset näyttävät ikäistään nuoremmilta. 30 vuotiaanakin luulaan vielä 20 vuotiaaksi. Tosin kun tulee ikää niin se ei enää haittaa että nuoreksi luullaan.
t. lyhyt
Jos se 150-senttinen sattuu asumaan vaikka Utsjoella, niin ei mitään ihmettelemistä.
Sellaisia vaivaiskoivunkokoisia siellä ovat muutkin.
se että lyhyttä ei aina oteta vakavasti, johtuu siitä että lyhyet naiset näyttävät ikäistään nuoremmilta. 30 vuotiaanakin luulaan vielä 20 vuotiaaksi. Tosin kun tulee ikää niin se ei enää haittaa että nuoreksi luullaan. t. lyhyt
eli oikein hyvältä. Mutta ylipaino helposti tekee pienestä naisesta melkoisen valaspötkylän, siinä missä pidempi nainen voi näyttää vielä esim. 10 kilon ylipainossa melko ok:lta.
Mulle ei pituuteni ole ikinä ollu mikään ongelma. Kun en ole pituutta enempää saanu, niin en ole ja sillon on paras tyytyä osaansa.
Mulle ei ikinä ykskään mies ole sanonu mitään loukkaava, mut joskus joku nainen saattanu keljuilla.
Töisää olen miesvaltaisella alalla :) Ja erinomaisesti pärjään.
Sellainen isoluinen ja roteva. Hyi että.
Miettikää oikeasti mitä te täällä suustanne päästätte. Jokainen on sellainen kun on. Lihava voi laihduttaa, mutta lyhyt ei kasva, ei sitten niin millään.
en tajua, että miksi? miksi lyhyt ihminen ei saisi olla olemassa?
Miehiltä ei ole koskaan päin naamaa kuullut mitään, tiedä sitten mitä keskenään puhuvat.
Uran kannaltahan lyhyys on mahdoton yhtälö, jos uravalintaan liittyy yhtään imagon ylläpitämistä.
mutta keski-iässä ja mummoiässä näyttävät ikäistään vanhemmilta.
No mitäs väliä sillä on, kun mummoiässä sitä muutkin näyttää vanhalta. Ja silloin ei enää kuitenkaan sellaista ihailua miehiltä saa.
Mutta jos 45 v nainen näittää 35 vuotiaalta niin kyllä siitä on etua. Ei tarvi baarissa itse omia drinkkejä ostella ;)
Noin lyhyet ovat usein lyhytkasvuisia, eli mittasuhteet epäsuhdassa (pitkä selkä, lyhyet jalat).
Sellainen isoluinen ja roteva. Hyi että.
Miettikää oikeasti mitä te täällä suustanne päästätte. Jokainen on sellainen kun on. Lihava voi laihduttaa, mutta lyhyt ei kasva, ei sitten niin millään.
veistää senttejä jaloista tosi helposti pois? Mietis nyt vähän itsekin.
huvittavalta.
Tuntemani tämän mittainen on vieläpä keskimääräisempää isoperseisempi ja paksureitisempi, joten hassu tappi on.