Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telkkarin niin hekpon näköiset synnytykset, miten itse kehtaa

Vierailija
15.10.2012 |

edes mennä synnyttämään? Joskus kun telkusta tuli se joku sairaala ohjelma, missä näytettiin synnytyksiä, niin ne kaikki näytti niin rauhallisilta. Tuleva äiti vain makoili selällään ja ponnisti ja ehkä vähän ähkäisi ja lapsi jo syntyi. Ei mitään älytöntä kirkumista, tuskanhikeä eikä draamaa.

Tuli olo, että tuollainenko synnytyksen "pitäisi" olla. Ja että miten sitä kehtaa edes synnyttäessä pitää mitään ääntä? Ovatko synnytykset pääasiassa todellakin niin helppoja kuin noissa ohjelmissa näytettiin??

Äänetöntä ponnistamista (tai ihan pientä ähkintää) ja vauva pullahtaa ulos. Olenko joku friikki jos menen synnyttämään ja huudankin siellä kurkku suorana ja hiestä märkänä rehkin kuin hullu jne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite synnytin pari päivää sitten ja ääntä lähti kyl jonkin verran kun ei ehtinyt kivunlievityksii saamaan!Huhhuh mitä hommaa se synnyttäminen tosiaan voi olla.

Vierailija
2/9 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite synnytin pari päivää sitten ja ääntä lähti kyl jonkin verran kun ei ehtinyt kivunlievityksii saamaan!Huhhuh mitä hommaa se synnyttäminen tosiaan voi olla.

itse huusin ku viimeistä päivää vaikka oli puudutukset. kun ei auttanu, niin ei auttanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty monesti huutokohdat on pätkäisty pois.

En muutenkaan ymmärrä kuka hullu haluaa synnyttää maaten selälteen sängyssä polvet naamassa, oli sitten kivunlievitys tahi ei!!?

T. Kahdeksan luomusynnytystä lattialla/ammeessa polvilteen ponnistaen ja huutamatta.

Synnytys sujuu helpoiten, kun saa koko aika liikkua, vaihtaa asentoa ja oppii hengittämään/läähättämään oikein.

Vierailija
4/9 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty monesti huutokohdat on pätkäisty pois.

En muutenkaan ymmärrä kuka hullu haluaa synnyttää maaten selälteen sängyssä polvet naamassa, oli sitten kivunlievitys tahi ei!!?

T. Kahdeksan luomusynnytystä lattialla/ammeessa polvilteen ponnistaen ja huutamatta.

Synnytys sujuu helpoiten, kun saa koko aika liikkua, vaihtaa asentoa ja oppii hengittämään/läähättämään oikein.

Mulla on ollut kaksi helppoa synnytysta ihan selallaan maaten, epiduraalihumalassa. En tieda, miten homma Suomessa toimii, mutta mun epiduraalitippaa selassa vahennettiin ponnistusvaiheessa, eli tiesin, milloin pitaa ponnistaa, mutta kipu oli siedettava

Ma en ymmarra teita luomusynnyttajia, joiden pitaa aina tulla patemaan naihin ketjuihin

Jokainen saa varmaan synnyttaa ihan niin kuin haluaa, ilman muiden kauhistelua ja kritiikkia, vai mita?

Ap: jos huudattaa, niin huuda! :)

Vierailija
5/9 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nähnyt syytä huutaa

Vierailija
6/9 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan vetelä, en tuntenut mitään, mies puristi mua kädestä, kun piti ponnistaa

toinen oli kanssa helppo synnytys, ei epiduraalia, kipuja vähän enemmän, joka oli vaan hyvä asia. Ei hikeä, ei kirkumista.

-6-

Vierailija
7/9 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,

Vierailija
8/9 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtinyt saamaan mitään kipulääkkeitä, kun vauva syntyi niin nopeasti. Kipeää teki, mutten huutanut. Mitä se huutaminen auttaa? Päin vastoin vie vain voimia ja synnytys etenee hitaammin.

Silti en ole ketään tuomitsemassa. Jos tekee mieli huutaa, sen kun huudatte. Mutta mitä se hyödyttää?

Ps. Tämä on niin vanha viesti, että ap on varmaan ehtinyt jo lapsensa synnyttä.

Vierailija
9/9 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän