Ihana pussilakana!! (miehen mielestä ei)
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/30211751/#/00211743
Mun tekis mieli ostaa meille tuollainen pussilakana, mutta mies ilmoitti siirtyvänsä sohvalle nukkumaan koska toi on niin kamala.
No ei se varmaan tosissaan ollut?? Taidan mennä ostamaan, eihän mies edes nää tota nukkuessaan, mitä merkitystä sille on kuosilla? :-))
Kommentit (29)
Ja sillä ON väliä, millaisissa lakanoissa nukkuu. Mä en sais unta vaikka oransseissa lakanoissa, ja noi kammotukset on aika lähellä sitä.
Ja sillä ON väliä, millaisissa lakanoissa nukkuu. Mä en sais unta vaikka oransseissa lakanoissa, ja noi kammotukset on aika lähellä sitä.
Kuvio on sen verran voimakas, että voi hyvin herättää myös voimakkaita mielipiteitä.
Onneksi meillä mies välittää vain lakanan laadusta, ei kuosista.
Pöh,just hieno!
Tuuksä munkaa nukkuun ton lakanan alle? :-)
-ap-
meillä on noi ja ne on oikeesti paljon hienommat kuin tossa kuvassa =) itse lisäsin joukkoon muutamia beigen värisiä tyynyliinoja ja on mielestäni tosi kivan näköinen niin.
Pöh,just hieno!
Tuuksä munkaa nukkuun ton lakanan alle? :-)
-ap-
mulla tulee kans ukkojen kalsarit mieleen tuosta. Et sitten rumempaa löytänyt? ;)
mun mielestä toi kalsarikangasmaisuus on just hienoa (ja en ole mikään retrointoilija). Onneks täältä löytyi petikavereita :-)
-ap-
Juu, oli mulla tuommoinen paitakin kasarina.
laimentamaan tota tunkkaisuutta. Ne on kauheet. Sori, mä en tulisi.
nukkukoot sohvalla.
Ei munkaan mies noista tykkäis, mutta sanotaan, että naisen on parasta antaa määrätä makkarin sisustuksesta
Tosin Ikean valikoimasta nämä on suosikkini:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70229886/#/70229886
Se saa itse valita mun laajasta pussilakanavalikoimasta mieleisensä, joiden välissä sitten peuhataan :-)
Ja tosi upeat on! Laitoin noiden kanssa tummanpunaisen lakanan (noissa on oikeasti paljon punaista eikä oo ollenkaan oranssit) ja muuaman valjoisen tyynyn raikastamaan ilmettä"
En halua laittaa päiväpeitettä kun on niin upean värinen meidän muuten niin hillityssä makkarissa. Meillä on tuplapeitto, en tiedä miten toimis kahdessa erillisessä peitossa.
meillä on noi ja ne on oikeesti paljon hienommat kuin tossa kuvassa =) itse lisäsin joukkoon muutamia beigen värisiä tyynyliinoja ja on mielestäni tosi kivan näköinen niin.
Tulee edesmenneen mummoni pussilakanat mieleen. Tuollaista samaa kuosia on joskus aikoinaan ollut. Meillä meni miehelle autotalliräteiksi mummovainaan pussilakanat
Tulee miesten pitkät kalsarit mieleen