kivana pitämäni kerhotuttu kysyi onko 4kk tyttövauvani 1-vuotias
onhan tuo iso mutta ei kyllä 1v kokoinen. Sanoin että 4kk on. Tuli paha mieli vauvan puolesta :(
Kommentit (33)
lääkäri sadatteli ovella ääneen ettei kukaan sitten tullutkaan jälkitarkastukseen, että me odotetaan varmaan jo sitä x-vuotis neuvolaa... no ei odotettu vaan jälkitarkastusta aika terhakan vauvan kanssa. :) Lääkäri venäläinen.
joka oli vielä ihan vauva, kun lääkäri kysyi että syökö jo itse lusikalla? Sanoin että no ei, johon sain vastaukset että kyllä pitäisi syödä, tässä iässä. Katsoi sitten sen iän koneelta ja siihen loppui opastaminen. :)
sanoi kaupa mummo, että noin pienten kanssa ei kannata kauppaan lähteä. Keskostyttöni oli 3 kk ;)
Minäkin suutuin, hormooneissani! Nyt huvittaa :D
meillä neuvolassa oman neuvolatädin tuuraaja katsoi (ikäisekseen pientä) 9 kk vanhaa vauvaa ja alkoi tenttaamaan että joko käy itse potalla ja syö itse jne. ja sitten vilkaisi papereista iän ja tokaisi: ai jaa, mä luulin että hän on puolitoistavuotias. Huvittavaahan se oli mut luulis et alan ihminen osaa sen verran katsoa, vauvalla ja taaperolla hieman eroa kuitenkin.
Reps.
onhan tuo iso mutta ei kyllä 1v kokoinen. Sanoin että 4kk on. Tuli paha mieli vauvan puolesta :(
Ihmiset kyselee vauvoista kaikenlaista, ei niistä kannata mieltään pahoittaa. Vauvojen kokoa ja ikää ylipäänsä arvioidaan ihan rupattelumielessä.
Mistä sinä ap tarkalleen ottaen loukkaannuit? Koska tuskin se sun kaverisi tarkoitti, että vauvasi olisi jotenkin epänormaali.
Lintsillä lastenhoitohuoneessa vaihtamassa 6kk vauvani vaippaa. Vieressä toinen äiti vaihtoi vauvansa vaippaa. Jutustelin siinä jotain, että ikätoveri siinä, ja tää mamma loukkaantui, koska hänen vauvansa on jo 8kk eikä tuollainen puolivuotias. Että ei mitään samanikäisiä ole.
Ei ihan kaikesta kannata loukkaantua. On itsellekin helpompaa niin.
esikoinen oli poika ja silloin ei haitannu vauvan koko. Iso se esikoinenkin oli vauvana mutta nykyään ihan normaali. Ehkä se loukkasi, koska ajattelen, että tyttöjen tulee olla pieniä ja siroja.
esikoinen oli poika ja silloin ei haitannu vauvan koko. Iso se esikoinenkin oli vauvana mutta nykyään ihan normaali. Ehkä se loukkasi, koska ajattelen, että tyttöjen tulee olla pieniä ja siroja.
joka on vain vastaanottajan päässä
kaverilta kysyttiin että aikuisten vai lasten lippu linja-autossa kun tämä tytsi oli jo reilusti yli parikymppinen ja opiskeli yliopistossa :)! Onneksi osasi ite nauraa asialle...