ehkäisynä keskeytetty yhdyntä
tiedän, ei sellaista ehkäisyä oikeasti olekaan. En nyt halua haukkuja tai muuta provosoivaa. Tarinani: miesystävä vakuutteli ettei touhutipoissa elä siittiöitä ja sen tuntee ennen kuin siemensyöksy tulee, pitää vaan ottaa ajoissa pois jne..ja että hän ei luota kortsuihin, menee rikki yms. minä mieheen hyvin hullaantuneena mukamas uskoin. Tiedostin suuren riskin ja kerroin mielipiteeni asiasta. Aikuisia ollaan, vaikkei tämä nyt siltä kuullostakaan. No nyt on hiukan raskauden oierita ilmassa.. tavallaan toivonkin että olisin raskaana, toisaalta en.
Elämä olisi itsellä hyvin mallillaan siihen. Silti hiukan jännittää. Yhteisestä elämästä tämän miehen kanssa ei ole tietoakaan, mutta mulla jo iän puolesta tulee kohta kiirekkin lapsien hankinnan kanssa ja kyllä minä pärjäisin vaikka ilman miestäkin (vaikkei se nyt ihan unelmien&toiveiden mukaista oiskaan). Onko useita yhtä hölmöjä ehkäisijoitä? miten on käynyt?
Kommentit (22)
mitä tekisin jos olisin raskaana. Kyllä minä sen ilman miettimisiä pitäisin, yksin tai kaksin.
ap
on käyttänyt keskeytettyä yhdyntää menestyksekkäästi jo yhdeksän vuotta.