Mies haki lapsen tarhasta
ja sillä oli väärät vaatteet päällä. Siis sisävaatteet, jotka oli selkeesti merkattu toisen lapsen nimellä. Mies myös sanoi et ihmettelikin kun naulakossa oli jonkun muun vaatteet (eikä olleet edes viereisen naulakon lapsen).
Onko siis hoitajat menneet lapsissa sekaisin? Pitääkö se lapsikin merkata? Niskaan kirjottaa mustalla tussilla sen nimi?
Kommentit (30)
ei ole mennyt sekaisin. Ujot ja hiljaiset unohtuu.
Mutta toisinaan lasten vaatteet menee kyllä sekaisin.
Ja onkohan toi lapsi sittenkään mun? Jos ne vaatteet ei ookkaan vaihtunu, mut tuli väärä lapsi? Ja ehkä väärä mieskin? Mitä mä nyt teen...
Ap
ja vaatia selitystä asialle. Riisutte vaikka kaikki vaatteet siihen eteiseen ja koko henkilökunta tarkastamaan keistä oikein on kysymys. Kuka tietää oletko itsekään lapsesi äiti? Näytä tämä ketju niin asia lähtee varmasti aukeamaan. Mies ja lapset voitaneen kiireellisesti huostaanottaa esimerkiksi Tammirinteen vastaanottokotiin jos asiassa on hiukkaakaan epäilystä ja saat heidät oikeudenpäätöksellä sitten takaisin.
Ja lapsiin siru lyötiin jo ennenkuin napanuora katkaistiin. Musta olis vastuutonta toimia muuten.
Mutta meillä hoidetaan asiat aina loppuun asti. Nytkin ollaan taas muuttamassa metsään maakuoppaan muita ihmisiä pakoon, kun se sikaflunssa voi taas tulla.
Itse jos joutuisin päiväkotiin töihin, niin en mitenkään erottaisi lapsia toisistaan. Tai tunnistaisi vanhempia, jotka tulevat lapsiaan hakemaan.
ja mennä perheeni pariin.
Kun enhän mä edes tiedä onks toi mun perhe!
P.S. Voidaanko miehiäkin huostaanottaa...
Ap
mutta aika hassua laittaa väärän nimiset vaatteet naulakkoon kun naulakoissa lukee nimet.
On tää mysteeri...
Ap
ja mennä perheeni pariin.
Kun enhän mä edes tiedä onks toi mun perhe!
P.S. Voidaanko miehiäkin huostaanottaa...
Ap
Aivan paras!
...ja tietysti tämän sotkun piti sattua juuri silloin kun mies haki lapsen tarhasta. ettei vain äijä ole itse soheltanut koko homman?!
Ja oletko ihan varma että on sinun miehesi, ettei ole päässyt isi vaihtumaan siellä pk:n eteisessä? Nykyään ovat kovin samanoloisia nuoret tatuoidut klanipää isät.