Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haki lapsen tarhasta

Vierailija
15.10.2012 |

ja sillä oli väärät vaatteet päällä. Siis sisävaatteet, jotka oli selkeesti merkattu toisen lapsen nimellä. Mies myös sanoi et ihmettelikin kun naulakossa oli jonkun muun vaatteet (eikä olleet edes viereisen naulakon lapsen).

Onko siis hoitajat menneet lapsissa sekaisin? Pitääkö se lapsikin merkata? Niskaan kirjottaa mustalla tussilla sen nimi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletko ihan varma että on sinun miehesi, ettei ole päässyt isi vaihtumaan siellä pk:n eteisessä? Nykyään ovat kovin samanoloisia nuoret tatuoidut klanipää isät.

Vierailija
22/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mennyt sekaisin. Ujot ja hiljaiset unohtuu.

Mutta toisinaan lasten vaatteet menee kyllä sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onkohan toi lapsi sittenkään mun? Jos ne vaatteet ei ookkaan vaihtunu, mut tuli väärä lapsi? Ja ehkä väärä mieskin? Mitä mä nyt teen...

Ap

Vierailija
24/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatia selitystä asialle. Riisutte vaikka kaikki vaatteet siihen eteiseen ja koko henkilökunta tarkastamaan keistä oikein on kysymys. Kuka tietää oletko itsekään lapsesi äiti? Näytä tämä ketju niin asia lähtee varmasti aukeamaan. Mies ja lapset voitaneen kiireellisesti huostaanottaa esimerkiksi Tammirinteen vastaanottokotiin jos asiassa on hiukkaakaan epäilystä ja saat heidät oikeudenpäätöksellä sitten takaisin.

Vierailija
25/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsiin siru lyötiin jo ennenkuin napanuora katkaistiin. Musta olis vastuutonta toimia muuten.

Mutta meillä hoidetaan asiat aina loppuun asti. Nytkin ollaan taas muuttamassa metsään maakuoppaan muita ihmisiä pakoon, kun se sikaflunssa voi taas tulla.

Vierailija
26/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos joutuisin päiväkotiin töihin, niin en mitenkään erottaisi lapsia toisistaan. Tai tunnistaisi vanhempia, jotka tulevat lapsiaan hakemaan.

Vierailija
27/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mennä perheeni pariin.

Kun enhän mä edes tiedä onks toi mun perhe!

P.S. Voidaanko miehiäkin huostaanottaa...

Ap

Vierailija
28/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika hassua laittaa väärän nimiset vaatteet naulakkoon kun naulakoissa lukee nimet.

On tää mysteeri...

Ap

Vierailija
29/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mennä perheeni pariin.

Kun enhän mä edes tiedä onks toi mun perhe!

P.S. Voidaanko miehiäkin huostaanottaa...

Ap

Aivan paras!

Vierailija
30/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tietysti tämän sotkun piti sattua juuri silloin kun mies haki lapsen tarhasta. ettei vain äijä ole itse soheltanut koko homman?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi