Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää asia ai vaan mene mun järkeen millään!

Vierailija
15.10.2012 |

Miksi 30-v nuori mies olisi kiinnostunut vaihdevuosiaan lähestyvästä 10 vuotta vanhemmasta naisesta?? Ei voi millään pitää paikkaansa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aviomieheni kanssa 9 vuoden ikäero, tapasimme kun mies oli 30 ja minä 39. En ymmärrä miten se ikäero haittaisi? Mies luuli minua tosin ihastuessaan itsensä ikäiseksi mutta sitten kun kuuli minkä ikäinen oikeasti olen niin ei se häntä haitannut yhtään, kun kuitenkin olen vielä sen ikäinen että lasten saanti on mahdollista.

Mutta ihmettelen, mikä siinä ikäerossa nyt olisi sellaista ettei mies voisi kiinnostua? Onko nelikymppinenn nainen niin rupsahtanut kurppa ettei ulkonäkö nappaa? Vai väsynyt? Vai mikä ihme se valtava ero on joka mielestäsi tekee kiinnostumisen mahdottomaksi?

Vierailija
2/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten välinen kemia muodostuu ihan muusta kuin iästä. Joten vika ettet tajua löytyy nyt ihan sun päästä, ei todellisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla kaikki seurustelukumppanit on olleet n. 10 vuotta vanhempia.

Vierailija
4/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoisit hänen olevan sinusta kiinnostunut?

Vierailija
5/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisessa ympäristössä käyneet koulunsa, miten pukeutuvat jne.

Toiset näkee pinnan alle ja tunnistavat sielunsiskon tai -veljen huolimatta olosuhteista. Näkevät sydämellään kornisti sanottuna.

Ja sitten on niitä jotka eivät _ymmärrä_ tätä.

Mutta mitäs siitä.

Vierailija
6/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kun ihastuu ja rakastuu ihmiseen, ei niiden ikään tai vaihdevuosiin. Toisia ei kiinnosta se minä vuonna kumppani on syntynyt ja mitä telkkariohjelmia se on lapsena katsonut. Ihminen, sen luonne, arvot, sisäinen maailma on se, joka kiinnostaa. Ja jos luonteet sopii yhteen ja jaetaan kiinnostuksen kohteet, ollaan onnellisia yhdessä ja tykätään toisesta, mitä siihen ikä vaikuttaa?

Mun mies on mua melkein 12 vuotta nuorempi, ollaan oltu naimisissa kohta 15 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Yhtään koskaan missään ei ikä ole aiheuttanut meille ongelmia, ei edes muisteta koko ikäeroa. Ja kyllä, olen vaihdevuosissa, eikä se muuta minua ihmisenä niin paljoa että mieheni rakkaus minua kohtaan loppuisi.

Vierailija
7/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ole nuori. Hän on yleensä myös henkisesti jo aikuinen.

Olen 42v. ja ihmettelen samaa. Toisaalta se hämmästyttää, koska minä en aio enää lisääntyä. Isot vouhotukset ja ruuhkavuodet on takana. Elän iloisena tätä päivää ja saman olen huomannut muistakin ikäisistäni "sinkku"" naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme