Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ottaa päähän! Täitä!

Vierailija
15.10.2012 |

Meillä on lapsen koulussa ollut täitä ja nyt ollaankin viikon ajan oltu lähes hysterian partaalla. Itselläni alkoi viikko sitten pää kutiamaan hurjasti, joten tein asianmukaiset pesut molemmille ( asutaan kaksin) pyykkäsin 60 asteessa petivaatteet, vaatteet ym. Pakastin pipot, huivit ja hanskat, sekä pistin kaikki unilelut, koristetyynyt ja torkkupeitot karanteeniin suljettuihin pusseihin. Hiustenpesun jälkeen otettiin puhtaat pyyhkeet ja vaatteet ja vaihdettiib puhtaat lakanat. Kuivasin oman tukkani hiustenkuivaajalla, kuumimmalla mahdollisella puhalluksella. Saivareita en ole pojan tukassa nähnyt ollenkaan ( kammataan pari kertaa päivässä) enkä itselläni. No, oman tukan tutkiskelu on hiukan hankalaa, mutta kampaan sen läpikotaisin pari krt. Päivässä. Ainoastaan shamppoopesun jälkeen tippui kaksi kuollutta pientä täitä lavuaariin. NO, kaksi päivää pesujen jälkeen käveli keittiön tasolla punertava isompi täi!!! Samat siivousrumbat siis käyntiin... Lakanat vaihtoon ym. Ym. Ja tukassa ei mitään.. Edelleen kammataan tukkaa huolellisesti. Ja sitten viimeinen niitti oli äsken, parvekkeen pöydällä oli kohmeinen, mutta edelleen elossa oleva 7mm suuri musta täi! Voihan video sanon mä, hermot menee ja paniikki yltyy. Sanokaa nyt mitä mä teen ja mitä mä olen tehnyt väärin kun niitä vaan kävelee vastaan koko ajan!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla