Citydeal huijaa, älkää ikinä haksahtako!
Ostin citydealin kautta tuotteen viime kesänä. Tuote piti toimittaa kolmen viikon kuluessa siihen osoitteeseen, mikä on tiedoissani.
Toimitusta ei kuulunut ja kyselin perään. Asiaa luvattiin selvitellä ja lopulta ilmoitettiin että tavara on toimitettu. Sain heiltä myös Itellan seurantakoodin, ja Itellan järjestelmän mukaan toimituksen oli kuitannut joku eri henkilö ja postinumero oli eri kuin omani. Ilmoitin citydealille tästä ja nyt he vastaavat, että tuotetta ei olekaan toimitettu vaan se on palautunut tavarantoimittajalle ja minun pitää maksaa joku erillinen toimitusmaksu, jotta saan tuotteen.
Eihän tämä voi mennä näin, eihän? Mitään ilmoitusta Itellalta ei ole minulle missään vaiheessa tullut. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (3)
Mutta mäkin kuulun niihin, jota ovat käyttäneet palvelua eikä mulla ole pahaa sanaa sanottavana. Useita lahjakortteja olen ostanut ja kaikki saanut.
Harmi juttu. Jospa koettaisit kuitenkin vielä selvittää asiaa, tää av ei varmaan vie sun casea eteenpäin.
Mutta mäkin kuulun niihin, jota ovat käyttäneet palvelua eikä mulla ole pahaa sanaa sanottavana. Useita lahjakortteja olen ostanut ja kaikki saanut.
Harmi juttu. Jospa koettaisit kuitenkin vielä selvittää asiaa, tää av ei varmaan vie sun casea eteenpäin.
Ei tässä muu auta kuin kuluttajariitalautakuntaan ottaa yhteyttä. Uskomaton huijarifirma, enkä todellakaan osta tuolta enää yhtään mitään.
Tässäkin kuussa kolmesti käyttänyt =)