Lapsen nimeksi Eemu?
Olen ajatellut että Eemu olisi mukavan erikoinen nimi tulevalle pikkumiehelle. Mitä mieltä olette?
Kommentit (19)
Tulee mieleen emu (siis se iso lentokyvytön lintu). Ja lapsesi saa joka paikassa olla selittämässä, että nimi on Eemu, ei Teemu.
Kuullostat aivan tulevalta isoäidiltä! Noh ehkä poikkani muistuttaakin vähän lintua kun itse näytänkin korppikotkalta... miehestäni ainakin.
nimi. Kun ite siitä tykkäätte, niin siitä vaan. Nämä nimiasiat jakaa aina mielipiteitä, joku aina ihmettelee. Mut siinähän ihmettelee.
eipäs kun se olikin Eemi.No jokatapauksessa en itse tykkää Eemu nimestä tosiaan kuin T olisi jäänyt pois alusta.
Mutta eemu jotenkin tosi kömpelö. En tykkää.
Sisaruksille sopisi Struutsi, Haikaara, Kuurki ja Flaamingo.
vaikka muut ovatkin täällä vähän arvostelleet. Ei kaikilla tarvitse olla niin tavalliset nimet.
Mutta varautukaa toki usein selittamään, että ei ole Teemu...
tulee mieleen joku naistenside-merkki..
jossa Heikkien ja Liisojen seassa on yksi Eemu. Luulin että Eemu on uustuotantoa, mutta taitaa siis olla vähän vanhempi nimi. Jos tykkää niin miksikäs ei.
Samaa mieltä Emusta ja Teemusta. Ei Emua ei!
mutta jos se pennulles sopii go for it :D
No ainakin se olisi taidehistoriallisesti hauska nimi. Siitähän tulee heti mieleen Eemu Myntti.
Eemu on ihan kamala. Sen siskolle sopii nimeksi silleen kivan lehmämäisesti sanottu "Ammuu".
Tulee mieleen emu, mutta kaikista nimistä saa väännettyä jotakin hauskaa.
Mutta jos poika on Eemun näköinen, niin siinähän on. :) Ei nimi poikaa pahenna!
mistä te revitte näitä kauheuksia.