Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaaleiden raitojen ongelma! Mites muilla "hiirenharmailla" / oljenvärisillä

Vierailija
14.10.2012 |

hiuksilla varustetut, onko teillä samaa ongelmaa; vaaleat raidat "katoavat" heti muiden hiusten sekaan, eikä kukaan huomaa että mitään raitoja on edes laitettu?

Vai onko vikaa kampaajassa? (olen kylläkin käynyt tässä vuosien varrella noin 5-6 eri kampaajalla ja aina sama lopputulos...)

Pyydän aina mahdollisimman vaaleita raitoja, jotta ne erottuisivat. Juuri koskaan en ole itse tyytyväinen, eli hiukset jäävät mielestäni liian tummiksi -> raidat eivät erotu.

Kokonaan vaaleaksi en hiuksiani enää halua, vaan näkisin että koko pään raidoitus on jatkossakin paras ratkaisu minulle. Oma hiusvärini on siis maantienharmaa - olki, ei juurikaan punapigmenttiä eli oikeasti hopeanvaaleus voisi onnistuakin.

Mitä teen - vaihdanko kampaajaa niin pitkään että se oikea löytyy, vai tyydynkö nykyiseen, jonka tekemään raidoitukseen en siis ole aivan tyytyväinen???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksilla varustetut, onko teillä samaa ongelmaa; vaaleat raidat "katoavat" heti muiden hiusten sekaan, eikä kukaan huomaa että mitään raitoja on edes laitettu?

Vai onko vikaa kampaajassa? (olen kylläkin käynyt tässä vuosien varrella noin 5-6 eri kampaajalla ja aina sama lopputulos...)

Pyydän aina mahdollisimman vaaleita raitoja, jotta ne erottuisivat. Juuri koskaan en ole itse tyytyväinen, eli hiukset jäävät mielestäni liian tummiksi -> raidat eivät erotu.

Kokonaan vaaleaksi en hiuksiani enää halua, vaan näkisin että koko pään raidoitus on jatkossakin paras ratkaisu minulle. Oma hiusvärini on siis maantienharmaa - olki, ei juurikaan punapigmenttiä eli oikeasti hopeanvaaleus voisi onnistuakin.

Mitä teen - vaihdanko kampaajaa niin pitkään että se oikea löytyy, vai tyydynkö nykyiseen, jonka tekemään raidoitukseen en siis ole aivan tyytyväinen???

Vierailija
2/3 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nykyään moni haluaa ns. luonnollisia aurinkoraitoja, ne eivät kovin erotu hiuksista MUTTA näyttävät luonnollisilta, eli siltä kuin raitoja ei olisi otettu vaan ne olisivat ns. aitoja raitoja.

Esim. Jennifer Anistonilla on aika luonnollisen oloiset vaaleat hiukset (oikeasti ei ole blondi) vert. esim.

http://hookedonhouses.net/wp-content/uploads/2012/01/Jennifer-Aniston-p…

http://static.becomegorgeous.com/gallery/pictures/highlightideas28_hair…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli leveämpää raitaa folioilla, ei mitään minimaalista siksakkia. Ja kunnon hapettimet että karva oikeasti vaalenee. Ja pese hopeashampoolla.