Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori seurustelee 30 vuotiaan miehen kanssa.

Vierailija
14.10.2012 |

23 vuotias tyttäreni seurustelee 30 vuotiaan miehen kanssa. Olen huolissani, koska 23 vuotias ei ole vielä aikuinen, vaan NUORI. 23 vuotiaana aikuisuus ei ole vielä muotoutunut, ihmisen persoonallisuus ja identiteetti ovat vasta kehittymässä, ajattelu ja arvot eivät ole vakiintuneet ja harkinnasta vastaava aivojen osa ei ole kypsynyt. Tämän vuoksi 30 vuotiaan miehen on erittäin helppo käyttää hyväkseen tuon ikäistä nuorta. Mielestäni 30 vuotias aikuinen mies, joka haluaa olla 23 vuotiaan tytön kanssa, ei ole normaali. Miten voin suojella tytärtäni?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se mies 36 v.

Vierailija
2/3 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä jo se tyttäres rauhaan.

Hankkii kohta sulle lähestymiskiellon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotias tyttäreni seurustelee 30 vuotiaan miehen kanssa. Olen huolissani, koska 23 vuotias ei ole vielä aikuinen, vaan NUORI. 23 vuotiaana aikuisuus ei ole vielä muotoutunut, ihmisen persoonallisuus ja identiteetti ovat vasta kehittymässä, ajattelu ja arvot eivät ole vakiintuneet ja harkinnasta vastaava aivojen osa ei ole kypsynyt. Tämän vuoksi 30 vuotiaan miehen on erittäin helppo käyttää hyväkseen tuon ikäistä nuorta. Mielestäni 30 vuotias aikuinen mies, joka haluaa olla 23 vuotiaan tytön kanssa, ei ole normaali. Miten voin suojella tytärtäni?

Kyllä tuossa iässä jo ajattelu ja arvot ovat kehittyneet. Olen 27 vuotias ja ihan samanlaiset kuin 20 vuotiaanakin.. tai sitten olen erittäin erikoinen tapaus :D

Tyttäresi on jo aikuinen, anna hänen päättää kenen kanssa haluaa aikansa viettää. Huolestuisin jos ikä olisi paljon enemmän miehellä.