Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäytyä kohteliaasti?

Vierailija
14.10.2012 |

Tapasin eilen miehen, 12 vuotta vanhemman. Asuu vanhempiensa kanssa, ei lapsia eikä eksiä.

Mies jännitti niin, että tärisi kuin kokovartalovibra (tanssimme). Ihan ok näköinen ja ehkä voisi olla mukavakin, mutta pidän itse paaaaaljon itsevarmemmista miehistä. Tää ei saanut todellakaan sukkia pyörimään jaloissa ja mulla on vanhojen epäonnistumisten takia rima korkeella.

Miten sanoa ettei kolahtanut? Juttelimme kuitenkin eilen jonkun aikaa samassa pöydässä, koska huomasimme, että meillä on yhteisiä tuttuja aika paljon. Mies aikoo pyytää mut syömään ulos, voi ei, ja mä taisin eilen pari ottaaneena suostua.

Voisinhan mä tietysti käydä syömässä, mutta eikse toisaalta oo vähän väärin miestä kohtaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se laittoi viestin... Reilusti yli nelikymppinen mies aloitti sen: "Moicca!" Mä inhoon yli kaiken tommosta, todellinen turn off, viimeinen naula arccuun. Voi pasca (vai peräti pacca?!). ap

Totally turn off! Juokse äkkiä karkuun, vielä kun voit.

Vierailija
2/8 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyt syömässä miehen kanssa ja kerrot siinä että on kiva kaveri, mutta ei sun tyyppiä.

Ei kait siinä sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se laittoi viestin... Reilusti yli nelikymppinen mies aloitti sen: "Moicca!" Mä inhoon yli kaiken tommosta, todellinen turn off, viimeinen naula arccuun. Voi pasca (vai peräti pacca?!).

ap

Vierailija
4/8 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moicca! Tulin just suihcusta ja juon tässä cahvia. Civa cuulla susta, mutta oltaisko vaan cavereita. Mulla on erilainen miesmacu. Meen nyt cäymään stoccalla, moicca moi!

Vierailija
5/8 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä turn of...

Vierailija
6/8 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan liian ciltti tämmöseen deittailuun, cun en pysty cit sanomaan suoraan, että mua ei ciinnosta! Micsi, OI MICCI, mä eilen lupailin mitään??? Nyt mua ahdistaa ja mulla on morccis ja musta tuntuu pahalle sen peräcammarin pojan tacia, cun se ei icinä saa naista. :((

Vierailija
7/8 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos kovasti, oli kiva tanssia sun kanssa! Mä ajattelin sitä syömishommaa, on se ehkä vähän liian outoa sittenkin tän maailman pienuuden takia, joten anteeksi kauheasti, mutta taidan jättää sittenkin välistä. Tanssitaan kuitenkin jos törmätään vielä samoilla parketeille! :)"

Onko toi tarpeeksi kohtelias? Meillä on siis samoja tuttuja, joten se treffit oikeasti tuntuisivat vähän liian oudoilta.

ap

Vierailija
8/8 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen joka asuu vielä vanhempien kanssa. Anna mun kaikki kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän