Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni luokalla on lapsi, joka hakkaa lastani

Vierailija
14.10.2012 |

Opetatteko lasta että lyö takaisin, vai että poistuu tilanteesta? En haluaisi lastani opettaa kuitenkaan väkivaltaiseksi, mutta pakko kai se on. Äärikeinona olen ajatellut että teen rikosilmoituksen tuosta teosta, mutta sitä ennen....??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään saa puolustaa. Käske lastasi jatkamaan hyökköystä, kunnes kohde on tehty kykenemättömäksi jatkamaan hyökkäystä.

Vierailija
2/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske lyödä takaisin. Ei se kiusaaminen muuten lopu, pahenee vain. Miksikö tiedän? Minua kiusattiin koko ala-aste, koska minulle oli iskostettu päähän se, ettei saa pistää hanttiin vaan pitää olla kiltti.

Ennen yläastetta tajusin, ettei tämä paska tule koskaan loppumaan. Annoin täysillä takaisin kiusaajalleni. Veri lensi, mutta kiusaaminen loppui, kerralla.

Saattaahan siitä jälki-istuntoa taikka jotain muuta pientä tulla, mutta loppuupahan kiusaaminen.

Opettajista ei ole mitään apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella (5v) on kaveri joka lyö lastani ihan huvikseen, hakkaa päähän ilman mitään syytä, repii hiuksista. Lapsi on hyvän ystäväni ja lapset on saman ikäisiä. Olen alkanut miettiä että en enää näe heitä koska en halua että oma lapseni alkaa myös käyttäytymään noin. Siis tuota läpsimistä on ihan ilman syytä ja jos esim pelaavat ja kaverin lapsi häviää niin sitten varsinkin löymistä ja hiuksista repimistä. Omalla lapsella usein tod paha mieli näitten kyläilyjen jälkeen, ihmettelee illalla miksi tekee niin ja nyt ei enää halua mennä sinne. Pitää varmaan alkaa kuunnella lasta. Siinä menee sitten yksi kaveri samalla. Tämä ystäväni siis on todella puolustuskannalla poikansa kanssa, menee varmaan välit poikki tästä syystä. Jos lapsille tulee riitaa tästä lyömisetä niin hän huutaa kun TE ette osaa leikkiä... jne. Ja kun on meillä hoidossa niin ei käytöksessä muutosta, reihuu meillä ja ei kuuntele edes vieraan aikuisen kieltoja.

Vierailija
4/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lastasi hakkaava voi olla täysi hullu ja vain yltyy takaisin tappelusta. Seuraavaksi lapsellasi on sakset kurkussa.

Et kai kehottaisi ketään aikuistakaan tappelemaan takaisin, jos joku vaikka nakkijonossa huitaisee? Poliisi on siinäkin ainut järkevä ratkaisu, jos ei halua kokeilla ruumisarkun sopivuutta.

Vierailija
5/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä koulussa oli tosi paha kiusaamistapaus, joka loppui vasta siihen, kun asiasta tehtiin rikosilmoitus ja poliisi keskusteli mm. kiusaajien kanssa. Muut keskustelut yms. eivät siis kuulemma auttaneet, vaan vasta poliisin mukaantulo asiaan. Kurjaa, että tämäkin perhe joutui vetämään poliisin mukaan, mutta on hienoa, että siitä oikeasti oli apua.

Suosittelen rikosilmoituksen tekoa.

Vierailija
6/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lastasi hakkaava voi olla täysi hullu ja vain yltyy takaisin tappelusta. Seuraavaksi lapsellasi on sakset kurkussa.

Et kai kehottaisi ketään aikuistakaan tappelemaan takaisin, jos joku vaikka nakkijonossa huitaisee? Poliisi on siinäkin ainut järkevä ratkaisu, jos ei halua kokeilla ruumisarkun sopivuutta.

Kukas sitten muka auttaa? Opettajatko? Ei tarvi apua odottaa siltä suunnalta. Turpiin vain, niin että tuntuu.

Vierailija
7/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin tehnyt sen rikosilmoituksen heti ensimmäisen pahoinpitelyn jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi