Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihmeestä löytää mies

Vierailija
14.10.2012 |

Siis, on alkanut tuntuun että oman ikäiset miehet (40-50)etsii vain helppoa panoa ja se siitä, ei kiinnosta parisuhde kunhan vaan saa silloin tällöin seksiä.

Kysellään milloin saa tulla lämmittämään ja muuta idioottimaista, sitten kun sanon että minulla on lapsia kotona ja esittelen heille miehen vasta kun ollaan varmalla pohjalla, niin kysytään ainako ne on siinä? Aina, mun lapsilla ei ole enää isää, minne voisi lapset viedä.

Parempi vaan tyytyä oleen yksin, pahanmielen saa vain noista inhottavista äijistä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa viikon kuluessa tlk.

Kokeile tuota.

Vierailija
2/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittais itselle treffi-ilmon uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytäisin miehen, ilman liian nopeita sitoutumispaineita. Kohdalleni on osunut näitä tyyppejä, jotka tahtovat muuttaa meille samantien ja tietty pikakihlat ja avioliitto yms. Lähemmin tarkasteltuna osoittautuvat avuttomiksi juopoiksi, jotka eivät kykene hallitsemaan rahankäyttöä ja alkoholinkäyttöä, vaan tarvitsevat kenen tahansa naisen hoitamaan ikävät asiat asumiskulut, jääkaapin täytön, siivouksen yms.

Omassa kodissaan asuva ja omat raha-asiansa ja kotityönsä hoitava miesystävä olisi oikea aarre...

Vierailija
4/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että löysin aarteen, yksinasuva mies, omat asiat ookoo ja sitten tämä laittaa viestin, ilman mitään järkevää syytä. "Alkaa olla pallit täysinä, milloin voi tulla tyhjentään?" Mitä, ihmettä. Olin kyllä ihan ihmeissäni, kun oli puhuttu jostain lenkkeilystä ja muista urheiluharrastuksista tuota ennen.

T. Ap

Vierailija
5/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että löysin aarteen, yksinasuva mies, omat asiat ookoo ja sitten tämä laittaa viestin, ilman mitään järkevää syytä. "Alkaa olla pallit täysinä, milloin voi tulla tyhjentään?" Mitä, ihmettä. Olin kyllä ihan ihmeissäni, kun oli puhuttu jostain lenkkeilystä ja muista urheiluharrastuksista tuota ennen.

T. Ap

Vierailija
6/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap

Vierailija
7/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 20vuoden suhteessa, kai toi on ollut sitten heidän elämää :-) No, jätin räjähtämään palliensa kanssa

Vierailija
8/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin antanut pallien vaan räjähtää. Seksisuhteeseen voisin kyllä ryhtyä, mutta käytöstavat ja puheet pitää olla kunnossa. Muutenkin mieluummin mies, jota kutsua rakastajaksi, kuin vakipanoksi :)

Vaikka suhde perustuisi pääasiassa hyvälle seksille, niin ei se saisi estää molemminpuolista kunnioitusta.

Vierailija
9/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

only sex, miehet pelkää pettymyksiä

Vierailija
10/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta

T. Ap