Hei Haloo! Alli Paasikivi täällä
Kommentit (6)
Mites Juho Kusti?
Olen kuule aina halunut kysyä sinulta, miksi käytit niitä hihattomia leninkejä, kun ne eivät sinulle sopineet? Kun ne "Allit" tursuivat.
Että miksi, oi miksi ?
Ja kerro myös, kun iskit Juho Kustin, niin oliko se oikeasti rakkautta, vai rakastuitko vain koska sait iskettyä pääjohtajan ja pääsit korkeaan asemaan? Olithan itsekin aika fiksu nainen.
Ja miksi sinun piti olla lapsille niin ankara? Ja annoit Juho Kustin olla todella äksy. Ei mikään maailman lämpimin koti tunneilmastoltaan.
Aamulla herätys ja voipuneena ei muutenkaan jaksa irrotella. ;)
Mites Juho Kusti?
Olen kuule aina halunut kysyä sinulta, miksi käytit niitä hihattomia leninkejä, kun ne eivät sinulle sopineet? Kun ne "Allit" tursuivat.
Että miksi, oi miksi ?Ja kerro myös, kun iskit Juho Kustin, niin oliko se oikeasti rakkautta, vai rakastuitko vain koska sait iskettyä pääjohtajan ja pääsit korkeaan asemaan? Olithan itsekin aika fiksu nainen.
Ja miksi sinun piti olla lapsille niin ankara? Ja annoit Juho Kustin olla todella äksy. Ei mikään maailman lämpimin koti tunneilmastoltaan.
Mites Juho Kusti?
Että miksi, oi miksi ?Ja kerro myös, kun iskit Juho Kustin, niin oliko se oikeasti rakkautta, vai rakastuitko vain koska sait iskettyä pääjohtajan ja pääsit korkeaan asemaan? Olithan itsekin aika fiksu nainen.
punkkua, o-ou johan menee paremmin...
Meinaan pärjätä tän illan tällä hömpsyllä ja kohta maate =).
T. äiki