Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tänään 329 euron talvitakin. Onko mielestäsi kallis?

Vierailija
13.10.2012 |

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalleus on varmaankin subjektiivista koska minulle tuo olisi ollut kallis.

kuten aiemmin tässä viestiketjussa jo kerroin, olin 12 vuotta kotiäitinä ja mies elätti viisihenkistä perhettä yksin. En voinut edes unelmoida yli kolmensadan euron takista. Yli satasen takki minulle olisi ollut jo ihan naurettava hinta, ei mitään järkeä ostaa niin kallista.

Ja nyt töissä ollessa elintaso on noussut ja pystyn ostamaan yli 300 euron takin, jota tosin aion käyttää todella pitkään. Silti, kun on tottunut elämään paljon pienemmillä varoilla näin pitkään, tämän takin hinta tuntuu tähtitieteelliseltä summalta.

ap

Vierailija
22/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei nimittäin kovin montaa talvea säily siistinä... itse sitä viime vuonna sovittelin (tosin se oli päälle 400 e, olisiko ollut pidempi malli sitten), mutta päädyin ostamaan mustan juuri tuosta syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma Parajumpers maksoi huomattavasti enemmän, muttei sekään ollut mielestäni kallis. Ihana se kylläkin on :)

Vierailija
25/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei nimittäin kovin montaa talvea säily siistinä... itse sitä viime vuonna sovittelin (tosin se oli päälle 400 e, olisiko ollut pidempi malli sitten), mutta päädyin ostamaan mustan juuri tuosta syystä.

samaisesta syystä kuin sinulla. Minulla oli joskus aikoinaan yhden talven H&M:n valkoinen toppatakki ja sitä piti pestä viikottain. Ja huonolaatuinen kun oli, se oli yhden talven ilo. Sisukset pakkautuivat möykyiksi ja mitkälie synteettiset höyhenet puskivat kankaasta läpi.

ap

Vierailija
26/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on käytössä v.2003 kierrätyksestä haettu takki.

Vierailija
27/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on todella mieleinen ja tuohon on varaa niin miksipä ei. Itselläni talvitakki 250e ja tuntui kalliilta kun olen köyhemmänpuoleinen mutta takkeja ei ole minulla kuin kaksi ja halvalla olisin saanut vain ei-mieleisen. Fiksu ostaa ajattoman ja kestävän takin, hinnasta viis, hölmö joka talvi uuden. :)

että ostaisin laadukkaita ja ajattomia vaatteita, huonekaluja ja tavaroita. Kun olimme ennen lapsia kahden työssäkäyvän aikuisen talousyksikkö, ostimme paljon laadukkaita huonekaluja, jotka ovat säilyneet meillä kaikki nämä vuodet ja ovat edelleen kuin uusia. Silloin toki oli varaa ostaakin hyvää. Kotiäitiyskautena omat vanhempamme ovat tukeneet meitä todella paljon, koska raha on ollut tosi tiukilla. Kirpputoreilta on tullut kuitenkin ostettua laadukkaita vaatteita, jotka kestävät aikaa ja katseita. Jos joku tuote kestää käyttöä kirpputorille asti, se todennäköisesti kestää myös kuluttamista jonkin verran.

ap

Vierailija
28/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän hintainenItselläni on käytössä v.2003 kierrätyksestä haettu takki.

syksy ja kevät, maksoi 15 euroa ja käytän sitä edelleen koko ajan. Se on ollut kaksi kertaa korjausompelimossa napinläpien ja vuoren paikkauksen takia, mutta edelleen kuin uusi. Taitaa olla alunperin 1960-luvulta. Istuu kuin minulle tehty ja kaikki aina kehuvat sitä takkia.

Luulen, että olen ihmistyyppinä sellainen, että käytän vaatteet loppuun ja käytän niitä pidempään kuin moni muu käyttäisi. En vain mitenkään raaskisi ostaa joka kausi uutta takkia, jos vanha on hyvä. Nyt vanha talvitakkini, jota olen käyttänyt vuosikausia, oli niin huonossa kunnossa, ettei sitä voinut enää edes taitava ompelija kerätä kasaan ja oli pakko ostaa uusi.

ap

Vierailija
29/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen itsekin laadukkaista ajattomista vaatteista. Toistaiseksi en ole raskinnut ostaa, kun en juuri käy kaupan ja kirjaston lisäksi muualla. Mutta kyllä, aion ostaa ainakin villakangastakin sekä todella hienot kengät vaikka kalliitkin :)

Vierailija
30/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaikki takit on yleensä hinnaltaan 200-500 eur. Vanhin käytössä oleva takki on vuodelta 2000.

Vierailija
31/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä oonkin köyhä :)

Vierailija
32/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni aivan liian kallis, minulle jo 150e tuntui karmivalta hinnalta. Mutta olenkin ollut lasten kanssa kotona jo 5 vuotta, meillä on remonttilainaa jne jne... Joten ehkä joskus vielä mullakin on mahis pukeutua kivasti :)

Vierailija
33/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöikä ratkaisee. Haaveilen itsekin laadukkaista ajattomista vaatteista. Toistaiseksi en ole raskinnut ostaa, kun en juuri käy kaupan ja kirjaston lisäksi muualla. Mutta kyllä, aion ostaa ainakin villakangastakin sekä todella hienot kengät vaikka kalliitkin :)

uskaltaa ostaa kalliimmatkin kengät. Lapsella saattaa kasvupyrähdys tulla kuukausissa, jolloin en näe mitään mieltä panostaa todella kalliisiin kenkiin. Varsinkaan, jos niitä ei voi helposti kierrättää perheen sisällä. Meillä on lapsilla niin erilaiset jalat ja sukupuolijakauma sellainen, että todella harvat kengät menee yhdeltä seuraavalle.

Minäkin ennen liikuin vain kaupan ja kirjaston väliä, välillä kävin myös neuvolassa ja terveyskeskuksessa, eikä tyyliseikoilla ollut mitään väliä. Nyt työssäkäyvänä ja keskustan läpi kulkevana ihmisenä huomaan väkisinkin, miten kulahtanut olemukseni on ja miten vanhanaikaiselta vaatteeni näyttävät.

ap

Vierailija
34/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halua.

Itse en henkilökohtaisesti koskaan osta noin kallista takkia. En vaikka hyvä palkka ja töissä. Tietysti teillä tuntuu se, että olette tottuneet elämään pienellä ja nyt rahaa tuntuu olevan hurjasti. Meillä taas ei ole koskaan totuttu elämään pienellä, joten siinä mielessä ei tunnu siltä, että rahaa olisi koskaan ylimääräistä.

Vierailija
35/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.Mistä ostit ja minkälaisen?Itsellä myös takki hakusessa.

Vierailija
36/47 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.Mistä ostit ja minkälaisen?Itsellä myös takki hakusessa.

Tommy Hilfigerin untuvaparkatakki, ostin mustana.

ap

Vierailija
37/47 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin viime viikolla talvitakin joka maksoi

1350:-

Vierailija
38/47 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli viruspäivitykset ajan tasalla.

Vierailija
39/47 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Troijalainen torjuttu, avasin A:n linkin.. Onneksi oli viruspäivitykset ajan tasalla.

tarkoitus tuhota kenenkään koneita. Googlasin takin ja tuo oli ensimmäinen kuvalinkki, joka osui silmääni ja linkitin sen. En siis ostanut kyseisestä kaupasta, halusin vain näyttää kuvan.

PAHOITTELUT! Älkää avatko linkkiä!

ap

Vierailija
40/47 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tullut mitään hälytystä viiruksista.

Älkää silti avatko sitä jos vähänkin on epäilystä viruksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän