Miksi melko tuntematon ihminen pystyy herättämään voimakkaita tunteita?
Reilu vuosi jo, mitään ei tapahtunut välillämme, mutta silti menen ihan sekaisin kun hänet näen tai hän on jossain lähellä. Raastavaa.
Kommentit (7)
jos olisi tapahtunut, kaikki olisi jo arkea.
jos olisi tapahtunut, kaikki olisi jo arkea.
Mutta jotkut ovat sopivampia matcheja kuin toiset, ja siis myöskin ystävämielessäkin, ihmisinä, monin tavoin. Kyllä mä ainakin tykkään selkeästi enemmän joistakin, ihan luontaisesti ja heti, ja se muotoutuu aika äkkiä se tunne ja mielipide.
älä muuta sano! Mulla työkaverina sellainen... tästä syksystä lähtien. Tavallaan ihanaa, mutta myös raastavaa. Meillä kun ei edes ole mitään mahkuja mihinkään: kumpikin perheellisiä...
Enkä mäkään edes tunne miestä kunnolla, eikä hän edes vastaa täysin miesihannettani - eli ei ole pelkästä ulkoisesta vetovoimasta kyse.
mulla samanlainen tilanne. en saa tätä henkilöä mielestäni vaikka kuinka yritän ja kohta vuosi on mennyt myös.
outoa vetovoimaa ja voimakkaita tunteita vaikka mitään erityistä ei ole tapahtunut.
on kyllä aika voimia vieviä tällaiset tuntemukset.
Mies pelaa silmäpeliä ja hakeutuu viereen tilaisuuden tullen ym. En tiedä. Voi olla, että olen täysin kadottanut kyvyn tulkita merkkejä. Tätä on kestänyt vuoden. Olemme tosin molemmat varattuja.
hmmm...ehkä on vaimonsa kanssa sohvalla, takkatulen lämpimässä, jotain lasissa, keskustelua järkevästi kahdestaan, tai toisen pariskunnan seurana.
Tunnistat ehkä sulle jotenkin sopivan ihmisen?