Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä piereskelen IHAN hirveesti? :S

Vierailija
12.10.2012 |

Apua, vatsani on jatkuvasti oikea kaasukammio! Mistä voi johtua? Laktoosi ei ainakaan ole syyllinen, sen olen itse testannut jättämällä sen pariksi viikoksi pois.

Taustalla on aiempi suolisairaus, jonka vuoksi kolme vuotta sitten poistettiin paksusuoli. En oikein tiedä, miten tämä siihen voisi liittyä.

Vinkatkaa jotain! Ihan hirveää, kun en voi kyläillä paria tuntia kauempaa tai pyytää kavereita luokseni, kun vatsani ei vain kestä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinä ja moni muu on moraaliton ja puhuu ja kirjoittaa nykyään ihan mitä tahansa ala-arvoista.

Vierailija
2/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut ihan sama ongelma, jätin kaks viikkoa sitten leivän kokonaan pois ja helpottanut ihan kamalasta! Myös makeutusaineet ja pastillit kerää mulla tosi helposti ilmaa vatsaan, mutta nykyään pystyn syömään purkkaakin kun ton leivän jätin pois..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinä ja moni muu on moraaliton ja puhuu ja kirjoittaa nykyään ihan mitä tahansa ala-arvoista.

mitä moraalittomuus edes tarkoittaa?

Ap:lle sanoisin, että puhu asiasta lääkärin kanssa.

Vierailija
4/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haisevatkin vielä niin, että nenäkarvat meinaa kärventyä.

Vierailija
5/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niin että mies meinasi tukehtua pieruihini, mutta sitten kun päätin muutenkin parantaa elämänlaatuani, ja jätin colat, vichyt, SUKLAAN ja keksit, pullat yms. pois, niin johan on vatsakin rauhoittunut. Mitenkään en siis karppaa tms. mutta kunhan nyt yleisesti ottaen yritän syödä terveellisesti ja jättää kaiken "hötön" pois. ja olen myös ruvennut käymään lyhyellä lenkillä kaksi kertaa viikossa. Ja aamuni alkavat nykyään aina kaurapuurolla!

Vierailija
6/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuuriluontoisesti siis olen karpannut,nyt en.

Mulla siis ainakin ne viljatuotteet on syynä.

Nyt raskausaikana olen suosinut täysjyväviljaa ja ilmavaivojen takia en ole edes varma potkiiko vauva vai suoli :D

Vierailija
7/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ikinä ennen ole pierettänyt,mutta nyt kaasuja tulee koko ajan, samoin miehelläni!

Vierailija
8/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille (paitsi ensimmäiselle vittuilijalle) viesteistä ja vinkeistä!

Tosiaan xylitol-pastilleja otan lapsen kanssa yhden tai kaksi joka ruuan jälkeen, vähennän niissä nyt yhteen.

Samoin viljat lähtevät testaukseen.

Nyt kun asiaa mietin, niin minusta ilmaa on todella paljon tuoreiden vihannesten syömisen jälkeen (kuten nyt iltapalasalaatin jälkeen). Täytyypä niidenkin kohdalla tarkastella tilannetta.

Minä olen ihan oikeasti joutunut lähtemään töistä muutaman kerran kotiin vatsasäryn takia. Venyttelyjen ym. ansiosta ilma on lopulta tullut ulos, ja loput työt olen sitten tehnyt etänä. Onneksi se on ollut mahdollista.

T: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi