Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyyden tunne saa mässäilemään

Vierailija
12.10.2012 |

Ärsyttää. Mies on ylitöissä ja mulla on tylsää kotona. Heti tulee mieleen kaapissa olevat herkut, tekisi mieli syödä yksinäisyyteeni.

Miten päästä tunnesyöpöttelystä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut, kun elämä on tasapaksua suorittamista, päivät samanlaisia. Omille ajatuksille ei ole tilaa, aikuista seuraa ei ole, eikä mitään mieltä virkistävää. Tartun silloin päiväkahviherkkuihin ja hukun AV:n tyhjänpäiväisyyksiin - lihon ja voin huonosti.

Ehkä pitäis etsiä vähitellen omaa itsekkäämpää elämää, virikkeitä. Ehkä liikuntaa. Mutta en jaksa, odotn et lapset kasvaa ja sitten alkaa helpottaa minullakin.

Vierailija
2/2 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut, kun elämä on tasapaksua suorittamista, päivät samanlaisia. Omille ajatuksille ei ole tilaa, aikuista seuraa ei ole, eikä mitään mieltä virkistävää. Tartun silloin päiväkahviherkkuihin ja hukun AV:n tyhjänpäiväisyyksiin - lihon ja voin huonosti.

Ehkä pitäis etsiä vähitellen omaa itsekkäämpää elämää, virikkeitä. Ehkä liikuntaa. Mutta en jaksa, odotn et lapset kasvaa ja sitten alkaa helpottaa minullakin.

Minulla on viime aikoina ollut liikuntaa ja se on piristänyt. Nyt olen lisäksi flunssassa. Käytän sitäkin tekosyynä syöpöttelyyn. Mutta onko mukavampi olla flunssassa lihavana....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi