Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sijaisperheeksi?

Vierailija
12.10.2012 |

Hei!

Olemme harkinneet pride-valmennukseen hakeutumista. Mutta mietityttää sellainen asia että pääseekö sijaisvanhemmaksi jos luottotiedoissa merkintä? Meillä on kyllä oma talo + autot yms, mutta oli pieni notkahdus taloudessa keväällä jolloin muut taloudelliset menot ylittyivät hetkellisesti. Nyt on kyllä sovittu maksusiat ja nämä ovat maksettu ennen vuoden loppua. En ole varma siitä meneekö edes luottotiedot jos maksut sovitaan? Harmittaisi kovasti jos tämän vuoksi emme voisi sijaisperheeksi ryhtyä sillä muuten meillä aina mennyt hyvin ja tulevaisuuskin on töitten yms. puolesta erittäin valoisa :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista itse, että luottotietoja olisi edes tarkistettu. sijaisäiti

Vierailija
2/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille taholle olitte velkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

motivaationa taloudellinen hyöty? Tuli vaa noista luottotiedoista mieleen.

Vierailija
4/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisen hyödyn takia ei tähän hommaan aleta. Sellaista ei nimittäin ole. sijaisäiti

Vierailija
5/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis todellakaan ole motivaationa taloudellinen hyöty, sille olisi helpompiakin tapoja. Ja siis niinkuin sanoin nyt menee hyvin ja rästit saadaan maksettua. Mutta tottakai tämmöiset mietityttää. Koskaan ei ole ennen joutunut tämmöisen taloudellisen tilanteen eteen :( Sijaisperheeksi olen halunnut jo ennen kuin oli omia lapsia, nyt lapset koulussa ja olisi hyvä aikaa tälle asialle omistautua.

Vierailija
6/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMmulehdessä luki,e ttä Tampereen seudulla ei kelpaa perhe, joka rakentaa omakotitaloa. On kuulemma niin paljon stresiä rakennuskesta, että ei kykenee huolehtimaan stressaavasta lapsesta. En usko, että velkaongelmainenkaan olisi vähemmän stresssaantunut.

Vierailija
7/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin nimimerkki: sijaisäiti sanoi, mikä taloudellinen hyöty? Enemmän jäisin miinukselle kuin nyt sillä jäisin luonnollisesti kotiin lasta hoitamaan ainakin vuodeksi joten kyllä mulla tällä hetkellä palkka on parempi kuin se mitä meille hoitokorvauksia maksettaisi.

Vierailija
8/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että tuollaisella on merkitystä. Hyviä sijaisperheitä tarvitaan. Joten reippaasti mukaan vaan. sijaisäiti