Miksi Muumi-pappa ja Muumi-mamma teki vain yhden lapsen?
Kommentit (26)
Onkohan pappa muumupeikon isä? Eivät ole saman oloisia. Karmeeta tollainen että ollaan olevinaa onnellisia ja kulissit pystyssä mutt niiden kulissien takana tällainen todellisuus että muumipeikon todellinen isä on viiksekäs gynthermuumi. (Saksalaiset sukujuuret)
liian paljon aikaa merillä. Tai "merillä", ja hyvinkin läheltä meitä voi löytyä puolimuumeja, jotka voi erottaa ihmisistä vain ulkonäön hieman erikoisempinen piirteiden perusteella. Varmaan itse kunkin lähipiiristä löytyy näitä lottanokkaisia, pienisilmäisiä, pömppömahaisia puolimuumeja, joista miespuolisilla pili katoaa massun alle.
Tai sitten jossain päin maailmaa on vielä tuntematon muumiyhdyskunta (tai useampia), jossa Papan ja Mamman jälkeläisiä asuu onnellisen sateenkaaren alla.
liian paljon aikaa merillä. Tai "merillä", ja hyvinkin läheltä meitä voi löytyä puolimuumeja, jotka voi erottaa ihmisistä vain ulkonäön hieman erikoisempinen piirteiden perusteella. Varmaan itse kunkin lähipiiristä löytyy näitä lottanokkaisia, pienisilmäisiä, pömppömahaisia puolimuumeja, joista miespuolisilla pili katoaa massun alle.
Tai sitten jossain päin maailmaa on vielä tuntematon muumiyhdyskunta (tai useampia), jossa Papan ja Mamman jälkeläisiä asuu onnellisen sateenkaaren alla.
(pelkkää) biologiaa. Iso perhehän heillä on, vaikka vanin ysksi biologinen lapsi. Voi, kun kaikki olisivatkin yhtä fiksuja. Mutta tyhmimmät sikiää ahkerimmin ainakin meillä Suomessa.
Mä veikkaan että Muumimamma kävi täällä av:lla kun Muumipeikko oli vauva ja totesi, että monilapsisten perheiden äidit on tosi kettumaisia, eikä sitten halunnut liittyä tuohon kaikkitietävään porukkaan.