Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raikas, kiva, päivittäin käytettävä tuoksu laivalta. Vinkatkaa mulle,

Vierailija
12.10.2012 |

vaikka useampiakin!

Tulen myöhemmin kurkkaamaan, josko olisi vinkkejä. Nykyiset tuoksut markettituoksuja ja alkavat jo hiukan tympiä.

Kiitos etukäteen!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvää päivää! Jokainen käyttäköön tuoksuja ihan oman tarpeensa mukaan. En ole nelikymmenvuotisen elämäni aikana koskaan huomannut mitään haittaa liiallisista tuoksuista. Muita häiritseviä hajuja ja lemuja sen sijaan olen.

Hajuyliherkkiä, sähköyliherkkiä, aistiyliherkkiä, makuyliherkkiä, kaiken maailman intolerantikkoja ja allergisia. Tervetuloa hyvinvointimaihin. Ei tarvitse taistella olemassaolosta niin täytyy kehittää kaikenlaisia naurettavia yliherkkyyksiä joista "selviytyä". Kun ei muuten saa huomiota. Kyllä se on kuulkaas teidän yliherkkien ongelma eikä meidän muiden eli enemmistön.

Älä ainakaan julkisissa liikennevälineissä, kaupoissa, ravintoloissa, teattereissa tai yleensäkään missään julkisessa tilassa. Ole niin kiltti.

Vierailija
22/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kevyt arkeen. Ja sanaan sarjaan saa mm suihkugeelin ja aivan ihanan "ruumisvoiteen" Honey drops.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt Estee Lauderin miniatyyripaketista. Siinä on viisi hyvää ja vähän toisistaan erilaista hajua. Saa vaihdella päivän ja ajan mukaan. Esim. nää on hyviä: Beyond Paradise, Pleasures, Beautiful ja White Linen.

Vierailija
24/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love in Paris.

Vierailija
25/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

dolce&gabbanan light blue on hyvä. olen saanut siitä paljon kohteliaisuuksia keskellä päivää.

Vierailija
26/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body. Aivan ihana.

Vierailija
27/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrera: 212

Laura Biagiotti: Laura

En kyllä itse osta näitä ikinä vaikka ihan kivoilta tuoksuvatkin. Haluan jotain.. persoonallisempaa..

Vierailija
28/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan julkisissa liikennevälineissä, kaupoissa, ravintoloissa, teattereissa tai yleensäkään missään julkisessa tilassa. Ole niin kiltti.

mitä jos sinä vain pysysit siellä kotona ja anna muiden ihmisten elää.

Vierailija
29/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Issey Miyake

Puhdas ja raikas

Vierailija
30/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuolla yllä suositeltu Cliniquen Happy on järkyttävän raskas ja pistävä haju! :O Samoin Estée Lauderin Plaisures on pistävä.

Kevyinä pidän ns. vesituoksuja, kuten l'eau par Kenzo, Issey Miyaken l'Eau d'Issey ja Diorin J'adore l'eau. Myös D&G:n Light Blue ja Elisabeth Ardenin Green Tean ovat kevyitä. Ja Biagiottin Laura, jota tosin jossain vaiheessa oli ihan kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän