Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raikas, kiva, päivittäin käytettävä tuoksu laivalta. Vinkatkaa mulle,

Vierailija
12.10.2012 |

vaikka useampiakin!

Tulen myöhemmin kurkkaamaan, josko olisi vinkkejä. Nykyiset tuoksut markettituoksuja ja alkavat jo hiukan tympiä.

Kiitos etukäteen!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan julkisissa liikennevälineissä, kaupoissa, ravintoloissa, teattereissa tai yleensäkään missään julkisessa tilassa. Ole niin kiltti.

Vierailija
2/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan ihana, tosi raikas, olen täydellisen koukussa :) Tosin en ole kirjoitusasusta täysin varma, kun ei ole tuotetta tässä juuri saatavilla, mutta jotain sinnepäin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Green Tea

Vierailija
4/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään!

Vierailija
5/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Green Tea

Mun lemppari. :)

Vierailija
6/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vihreässä pullossa Versacen tuoksu

Vierailija
7/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana tuoksu

Vierailija
8/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool Water

Kaikki CK-tuoksut

Iceberg

Vierailija
9/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas ja raikas

Vierailija
10/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksut, erityisesti Blu Mediterraneo sarjassa on tosi ihania arkeen sopivia hyvin luonnollisia tuoksuja. Itse käytän sarjan viikunantuoksuista Fico di Amalfi (Amalfin viikuna) tuoksua.

Vierailija
11/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi älä käytä tuoksuja päivittäin

Älä ainakaan julkisissa liikennevälineissä, kaupoissa, ravintoloissa, teattereissa tai yleensäkään missään julkisessa tilassa. Ole niin kiltti."

Ymmärrän kyllä, että on tuoksuyliherkkiä ihmisiä ja toisten tuoksujen käyttö ottaa päähän. Mutta, toisaalta eihän koko maailma voi pyöriä sen vaivan ympärillä, kuitenkin on kyse marginaalisesta osasta väestöä. Kyllä minuakin ärsyttää toden teolla mm. parvekkeella tupakointi, mutta eipä sillekään näemmä mitään voi. Ja mopojen pärisyttely käy todella korvilleni ja aiheuttaa niiden soimista, mutta ei sitäkään voi kaikilta kieltää. Siitepölyaikana koivu vetää silmäni ja hengitystieni kauheaan kuntoon. En silti vaadi, että kaikki koivut pitäisi kaataa kotikaupungistani...

Eri asioista on iloa toisille ja haittaa toisille. Niiden vaivojen kanssa vain on tultava toimeen. Muuten meidän pitäisi lamaannuttaa koko maailma koska jokainen asia aiheuttaa jollekin heikotusta, päänsärkyä, nuhaa, ahdistusta, verenpainetta jne. Eikö?

Vierailija
12/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräisten hajusteiden käyttö ei ole kenellekkään välttämätöntä. Puut kasvavat, niille ei voi mitään. Ja siitepölyä luonnossa riittää, se on vaan kestettävä. Mutta nuo kuvottavat hajusteet. Maailma ei lamaantuisi, vaikka olisitte ilman hajuvesiä.

Vierailija
13/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ruea kyllä aina elämään aj ajattelemaan elämääni marginaaliryhmien akutta. minulle hajusteet tuovat juhlan tunnun ja ne viimeistelevät siistimmän asustuksen. Siksi ripsautan päälleni hajuvettä pikkuisen teatteriin, ravintolaan tai muuhun spesiaalimpaan illanviettoon mennessä. Ei ole koko teatterillisen tehtävä jättää tuoksuja käyttämättä jos yhdellä tai parilla menee siitä herne nenään. Jotain rajaa voi toki käyttää siinä suihkuttelussa, ei tietysti tarvitse kilometrin päähän haista.

Mutta eipä kerää monet koiranpaskojakaan, vaikka olisi hyvien tapojen mukaista ja lapseni sitten niihin tahraavat vaatteensa. Eikä kouluissa lopeteta kalojen tarjoamista, vaikka jonkun lapsilel siitä hajsuta tulee ahdistusta. Heidät vain ohjataan toisiin tiloihin ruokailemaan. Elämä nyt vain on sellaista. Yhden vuoksi ei koko systeemiä voi muuttaa tai lopettaa. Sori.

Vierailija
14/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksusta ei aiheudu allergisillekaan haittaa, jos niitä käyttää oikein! Tuoksu pitäisi voida aistia vain jos on kosketuksissa toisen ihmisen kanssa eli esimerkiksi halatessa.

Vierailija
15/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'eau par Kenzo

Klassikko.

Vierailija
16/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan julkisissa liikennevälineissä, kaupoissa, ravintoloissa, teattereissa tai yleensäkään missään julkisessa tilassa. Ole niin kiltti.

Niin kauan kun on luvallista saastuttaa ilmaa pakokaasuilla ja muilla päästöillä teollisuuden taholta, pidän oikeutenani nauttia itse edes hyvistä tuoksuista. Jos on kuolemanvakavasti allerginen, se tuskin auttaa vaikka hajuvedet kiellettäisiin.

Vierailija
17/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Issey Miyake - L'Eau D'Issey tai

Kenzo - L'Eau Par Kenzo

Vierailija
18/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee aina.

Nyt on Marc Jacobsin Daisy ja se on myös ihanan kevyt, raikas. Voin suositella molempia ihan jokapäiväiseen käyttöön.

Vierailija
19/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabet Ardenin Green Tea ja Versacen Vercense, molemmat ihania, kevyitä, hyviä.

Vierailija
20/30 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vihreässä pullossa Versacen tuoksu

SE on Vercense, mun suosikki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä