Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Remontti ja raskaus?

30.11.2005 |

Aiomme tehdä maalaus- ja tapetointiremonttia uudessa asunnossamme viikonloppuna. Osaisiko joku sanoa, onko minun raskaana haitallista olla mukana siinä tai oleskella samassa huoneessa/asunnossa?

t:SaVe

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maali näytti olevan Jokeria (akrylaattilateksimaalia), ja Siroplast-pohjamaali oli akrylaattivahtisteista sekapolymeerimaalia. Tuosta pohjamaalista en tiedä, mitä se on (melkoinen sanahirviö ainakin..), mutta uskoisin voivani siivoilla kämppää huoletta remontin aikanakin, eikä nukkumaankaan kai tarvitse lähteä evakkoon..? :)

SaVe

Vierailija
2/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä nuo sisämaalit taitaa nykyään kaikki olla vesiohenteisia. Meilläkin on tehty remonttia edellisessä raskaudessani ja jatkuu vielä nyt kun olen uudestaan raskaana. (olin tosin vain vajaa puoli vuotta ei raskaana) Ja olen ollut sisällä en ole lähtenyt evakkoon. Enkä ole vauvaakaan vienyt evakkoon. Toisessa huoneessa ollaan oltu maalauksen ajan ja vähän aikaa sen jälkeen. Kun pikkainen haju tulee noista vesiohenteisistakin. Niin ja olen kyllä raskaana itsekkin maalaillut ja tapetoinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Soita ihmeessä Teratologiseen tietokeskukseen, jossa alan asiantuntijat neuvovat tämänkaltaisissa kysymyksissä. Sikiöhän on, etenkin alkuraskaudesta, varsin altis monille haittavaikutuksille.

Teratologiapalvelu 09-47176500.