Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****SITKEÄT sissit TorsTaina!!*******

04.10.2007 |

Huomenta taas!

Minä täällä linjoilla. Siirryin sohvalle nukkuun tuossa puolkuus kun esikko ahdisteli mut niin sängyn reunaan kiinni ;) Sit siinä heräsin kun alkoi niin polttelemaan selkään!!! Nyt niitä " poltteluja" on tullu tässä puolentunnin aikana ihan hyvin. Pikkuisen tuossa jo varulta kassiin tavaraa laittanu, josko joudutaan lähtemään.

Toisaalta haluais käydä " näytillä" et mikä tilanne, vähän kun pelottaa kovin kauaa odotella kotona..

Olis ne esikoisen synttärit tänään, mutta saa nähdä meneekö se laitoksella ollen!!

Mitäs muille kuuluu näin sateisena torstaina? :)

Pääsiköhän Zco nyytin hakuun..? :)

Mut ehkä mä yritän syödä jotain ja sit soitella sinne Kättärille.

outs@ ja masu ainakin vielä rv:lla 40+4

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se taisi olla sitten sun menoa.. Ihanaa jos pääset synnyttään ja saat vauvan pian masun tälle puolen.

Täällä lähes kaikki niinkuin ennekin. Ruokahaluttomuutta ja pahoinvointia on havaittavissa.. nooh, tuo ei kovin haittaa vaikkei puoka enää niin maistukkaan.. 8) Eipähän paino nouse enää kovin..

Mitähän muuta.. Enää viikon verran yliaikaiskontrolliin.. Että sitten se vauva on täälläkin syntynyt TOIVOTTAVASTI.. Kuinkahan herkästi ne kotiuttaa vielä yliaikaiskontrollista??

Mutta arvailujeni mukaan olen kyllä viimeinen joka pääsee vauva arkea elämään. Vanhimmat Sissit on jo reilusti yli kuukauden ja täällä vielä mahakkaana ollaan.. 8)

Hyvää päivän jatkoa ja TOIVOTAAN että vielä mun lisäksi joku täällä olis jonka kanssa voi kirjoitella.. Ettei korvalleen kirjoittele vielä. 8)

Fiia masukas 40+5

Vierailija
2/18 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin minä vielä elämäni kunnossa! Ehkä vielä ensiviikollakin vaikka nyt on limatulppaa alkanut tulemaan aamusta!!! Jotain edistystä!

Eikö muita ole sitten enää kuin me 2?

Nyt ruuan laittoon!

leanna80 ja 40+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leannanki tilanne kuulostaa mukavalta. Mulla ensimmäisten limatulpan palasten irtoamisesta meni 16 tuntia vauvan syntymään. Eli sitten alkoikin tapahtumaan ja nopeasti. . Esikoisesta meni 12 tuntia.

Vierailija
4/18 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt näyttää siltä että muut on synnyttämässä.. Lähditkö Leannakin jo synnyttään?

Täällä ei merkkejä synnytyksestä. Limatulppa on tullut ja mennyt jo reilu 2 viikkoo sitten ja täällä edelleen kituutan. No kohta tämä on ohi.. Ü

Fiia

Vierailija
5/18 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut kyllä illan aikana hyvin supistuksia mutta ei kuitenkaan niitä joilla synnyttämään lähdetään. Vähän kyllä jännittää kun nukkumaan menen että herääkös sitä yöllä KOVIIN supistuksiin! Viikonlopuksi kun on jo menoja sovittu tietenkin!

Hyvät yöt kaikille!

leanna ja huomenna 41

Vierailija
6/18 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vielä minäkin,viime yönä oli tunnin verran supisteluja mutta siihen se sitte loppu..tässä toiveikkaana ootan että pääsis jo synnyttään mutta jos ei niin maanantaina neuvolaan=)mukavaa päivän jatkoja muillekkin sisseille=)

Vierailija
7/18 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teitä enää täällä montaa taida olla??

Jep, eli meille syntyi eilen tyttö klo: 12.12. Mitoin 3672g ja 50cm. Ihana mustatukkainen neiti :))

Et ei sit turhaan sinne menty.. Oltiin kuitenkin vasta 10 Kärrätillä sisällä.

Ja siellä oli ruuhkaa..

Tänään siis jo kotiin tultiin, maanantaina pitää kuitenkin uudestaan käydä vauvaa näyttämättä!!

Tsemppiä teille lopuille!!! Ei mene enää kauaa teilläkään :)

outs@ ja neiti 1vrk.

Vierailija
8/18 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän meni nopeasti ja hienosti!

Onko nyt fiiakin lähtenyt kun en löytänyt tämän päivän pinoa edes...

Vierailija
9/18 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Outs@ ja muutkin vauvautuneet!

Olen minäkin jo kolmen äet!

Meille syntyi ma 1.10 klo 6.23 ihana poika. Painoi 3820g ja oli 52 cm pitkä. Synnytys sujui hyvin ja muu onkin sitten toinen juttu. Kerron myöhemmin, kun olen saanut hiukan levättyä. Kotiuduimme mutkien kautta vasta tänään.

Poika näyttää isältään ja siskot ovat ihastuneita. Olen kiitollinen ja onnellinen perheestäni.

terv peikkoäet ja APJ 5 pv

Vierailija
10/18 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea myös sinulle peikkoäet pojasta :)

Jokohan Fiiakin lähti nyytin hakuun??

Tsemppiä vielä teille jotka täällä olette!!! Kohta nähdään tuolla vauva puolella ;)

outs@ ja neiti kohta 2vrk.

Vierailija
11/18 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo vauvan hakuun päässyt.. Olin kyläreisulla ja kovasti saunoin ja muuta mutta ei supistuksen supistusta.. Että ens perjantaina sitten! Ü

Onnea Peikkoäet ja Outs@! Outs@lla meni kaikki todella nopeasti.. Ja niin se vauva vaan syntyi! Ü ihanaa!

Leanna ja miumaukki ja mää taidetaan enää jäljellä olla.. Ü no hyvä että vielä seuraa kuitenkin! Ü

Palaillaan taas ja viikon päästä me loputkin sitten ollaan vauvamme saatu! Ü

Fiia tasan 41

Vierailija
12/18 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vielä ollaan masun kans,ei ole ollu mitään tuntemuksia..taitaa mennä käynnistykseen tämä jos ei nyt oteta ukon kans semmoset sempalot että lähtee se syntymään:DD

päivänjatkoja=)

Vierailija
13/18 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi 1 lokakuuta klo 7.28 poika: 55 cm ja 4,480 gr. Taalla tykkaavat pitaa sairaalassa pitkaan, joten kotiuduimme vasta eilen, sain kylla sairaalassa mukavasti levattya ja hoito oli erinomaista.

Synnytys meni erittain hyvin, laitan kertomuksen Sissien synnytyskertomuspinoon.

Peikkoaet, meidan vauvat syntyi melkein samaan aikaan! Onnittelut sinulle ja kaikille muille, jotka tassa valissa ovat nyyttinsa kayneet hakemassa!!!!!

Siirryn nyt tuonne vauvapuolelle kirjoittelemaan... TSEMPPIA!!!!!

Vierailija
14/18 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen päivitys sissitilanteeseen: Vikolla 40+4 Zco sai tytön 3.10. klo 21.11. Mitat 3748g ja 51cm... Lomakkeeseen kirjattiin " varsin pirteä tyttövauva" . Vanhemmat ovat samaa mieltä.

Palataan asiaan myöhemmin, onnea teille kaikille muille lisääntyneille - ja tsemppiä vielä odottaville.

Vierailija
15/18 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi lähellä syntymän ajat. Oletkos samalla aikavyöhykkeellä kuin me? Tulisikohan meidän lapsista kaverit jos joskus tapaisivat?

; )

Laitoin meidän synnytyskertomuksen vauvat puolelle. Pitäsikö vielä laittaa sinne synnytysrimpsuunkin?

terv peikkoäet ja APJ

Vierailija
16/18 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujaksua teille jotka vielä odotatte!! Kyllä se siitä,

ja onnea vauvansa saaneille.

Vierailija
17/18 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Peikkoäetille,Jellonamamille ja Zcolle!!!

Fiia ja Miumaukkiko vielä mahaansa kantaa niinkuin minä? Täällä ei muutosta mihinkään, limatulppaa tulee edelleen ja siinä kaikki.

Olen miettinyt että 42 tulee täyteen ensi perjantaina jolloin olisi yliaikaiskontrolli, ja saanut käsityksen että silloin ei heti käynnistetä.

Käynnistetäänkö viikonloppuisin vai annetaanko mulle käynnistysaika maanantaille? (42+3)!!Huh huh!!

No neuvolassa varmaan osaavat kertoa nykyistä käytäntöä!

Edelliset myös mennyt yli mutta yhdestä ehtisin yliaikaiskontrolliin ja sain muutaman päivän päähän ajan käynnistykseen ja synnytys lähti itekseen ennen sitä käyntiin!Silloin vain yliaikakontrolli oli 41+

Oli miten oli mutta syntyy se vielä kuitenkin ja siihen ei enää kestä montaa päivää!

Milloin fiia ja miumaukki teillä oli LA?

leanna 41+1

Vierailija
18/18 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

zco ja jellonamami!!

Leanna, mulla la oli 29.9 ja mulle neuvolasta sanottiin että tuskin kotiuttaa yliaikakontrollista.. Joka on viikolla 41+5.. Toivon todella että ei kotiuta. Sairaalasta on aika pitkä matka kotio.

No, nyt supistelee ihanasti.. Jatkuispa vaan.. Ü ü

Fiia