Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko loukkaantunut syystä?

Vierailija
12.10.2012 |

Erosin miehestä alkusyksystä. Ero on ollut t o d e l l a rankka, sillä rakastan miestä syvästi, mutta tiedän ettemme voi elää yhdessä (miehellä jonkinasteinen luonnehäiriö, sairaalloisen mustasukkainen + väkivaltainen).

Mies yritti kääntää päätäni kaikin keinoin. Vielä kaksi viikkoa sitten aneli mua takaisin ja lähetti viestejä joissa vannoi ette pysty rakastamaan ketään pitkiin aikoihin. Eikä luovu koskaan toivosta saada minut takaisin.

Maanantaina huomasin, että mies on facebookissa muuttanut statustaan "parisuhteessa (tytön nimi) kanssa". Olin aivan halolla päähän lyöty. Tämä uusi tyttöystävä on ilmestynyt miehen facebook kaveriksi viikonloppuna. Miehen ystävinä on hänen perheensä, ja ilmeisesti hän nyt sitten esittelee tämän uuden naisen kaikille heti. Perhe on tyrmistynyt tästä koko uudesta suhteesta.

Saanko olla loukkantunut? Siis tiedän että olemme eronneet (avioeron virallistaminen nyt vie sen muutaman kuukauden).

Äh, kaipa tämä on vaan turhaa itsesäälistä natinaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta te olette eronneet. Jos olisitte yhdessä, olisi aihettakin loukkaantua tuollaisista. Sitäpaitsi, jos mies on luonnehäiriöinen, olisit onnellinen, ettei keskity enää sinuun.

Vierailija
2/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se ees on enää sun fb kavereissa. Heivaa pois ja jatka elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän olette eronneet, mies on vapaa, ja saa olla parisuhteessa ihan kenen kanssa haluaa, eikä se kuulu sinulle yhtään.

Toki loukkaantumisen tunnetta on luonnollista tuntea mutta ei sitä ulospäin kannata kiukutella ainakaan, kun mitään väärää ei ole mies tehnyt oikeasti.

Vierailija
4/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän olette eronneet, mies on vapaa, ja saa olla parisuhteessa ihan kenen kanssa haluaa, eikä se kuulu sinulle yhtään.

Toki loukkaantumisen tunnetta on luonnollista tuntea mutta ei sitä ulospäin kannata kiukutella ainakaan, kun mitään väärää ei ole mies tehnyt oikeasti.

Saahan se olla jonkun kanssa jos tahtoo. Minähän hänet jätin (kun pahoinpiteli mut lähe sairaalakuntoon).

Pitäisi vaan ajatella että hyvä näin, mutta kaipa mä mietin että onpa nopeaa toimintaa kun kaksi viikkoa sitten olisi halunnut vielä mut takaisin ja nyt on jo uudessa parisuhteessa. Itse en julkistaisi minkääännäköistä suhdetta ennen kuin ero on selvä ja muutenkin vasta kun suhde on niin vakaalla pohjalla että siitä voi vanhemmillekin kertoa.

ap

Vierailija
5/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exäni halusi minut takaisin vielä vuoden suhteemme loputtua ja koska vietimme öitäkin välillä yhdessä, niin kuvittelin hänen tietysti olevan sinkku.

Vielä mitä, hän oli nimittäin seurustellut nykyisensä kanssa koko sen ajan kun oli minua yrittänyt saada takaisin.

Ehkä mies on sinunkin tapauksessasi ollut pitkään jo tämän naisen kanssa. Itse en ottanut tuosta mitään paineita, koska minulla ei ollut aikomustakaan palata miehen kanssa yhteen. Nyt oikein puistattaa, että miten olen voinut edes olla sellaisen saastan kanssa joskus.

Eniten näissä tilanteissa sitä sääliä ansaitsisi nämä uudet naiset. Heille miehen luonne on vasta paljastumassa.

Vierailija
6/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä...

Vierailija
7/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoisin pahoinpitelyistä yms jutuista. Hänellä on oikeus tietää niistä heti eikä vasta sitten, kun on liian myöhäistä.

Vierailija
8/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en julkistaisi minkääännäköistä suhdetta ennen kuin ero on selvä ja muutenkin vasta kun suhde on niin vakaalla pohjalla että siitä voi vanhemmillekin kertoa.

ap

Eikös tuolla olleet miehen sukulaisetkin jo kavereina, eli vanhemmat varmaan tietävät..?

Vierailija
9/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en julkistaisi minkääännäköistä suhdetta ennen kuin ero on selvä ja muutenkin vasta kun suhde on niin vakaalla pohjalla että siitä voi vanhemmillekin kertoa.

ap

Eikös tuolla olleet miehen sukulaisetkin jo kavereina, eli vanhemmat varmaan tietävät..?

Mielestäni vaan vanhemmille esitellään vasta pitkän seurustelun jälkeen. Ise esittelin exäni vanhemmilleni vasta 6 kk seurustelun jälkeen. Tosin, exäni esitteli mut vanhemmilleen ehkä kk yhdessäolon jälkeen..

Ja sille joka ihmetteli miksi olen väkivaltaisen ihmisen fb-kaveri niin en olekaan. Kävin vaan ikävissäni vilkaisemassa sen profiilia.

Pitäisi vaan osata päästää irti ja uskoa että parempaa on tulossa. Nyt on vaan vähän haikea olo, kaikki hyvät muistot puskee pintaan.

ap

Vierailija
10/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvällä tuurilla pääset kuvotuksesta nyt kokonaan eroon!!!

Ja poista se fb-kamuistasi hyvä nainen...

Vierailija
11/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä jo tiedät, että toimitte toisin, joten miksi vaikvaudut ihmetteleään missä tahdissa kukakin ketään kenellekään esittelee...

Keskity muuhun kuin muistelemaan.

Vierailija
12/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse tilanteen yläpuolelle. Naura toisen naurettavuudelle, sitähän tuo on. Hän on niin hukassa itsensä kanssa, että tarvitsee kenet tahansa täyttämään sen tyhjiön että olet jättänyt hänet.

Sieltä tulee varmasti myös lisää paskaa niskaan, mutta kaikki se johtuu ihan oikeasti siitä, että hän on ihmisenä keskenkasvuinen.

Vierailija
13/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse tilanteen yläpuolelle. Naura toisen naurettavuudelle, sitähän tuo on. Hän on niin hukassa itsensä kanssa, että tarvitsee kenet tahansa täyttämään sen tyhjiön että olet jättänyt hänet.

Sieltä tulee varmasti myös lisää paskaa niskaan, mutta kaikki se johtuu ihan oikeasti siitä, että hän on ihmisenä keskenkasvuinen.

Mutta kaipa toi uusi suhde nyt vaan iski tajuntaan, kuinka oikeasti eronneita me ollaan. Okei, asunto on myyty, eropaperit postissa, molemmat jo omissa osoitteissa,.. Mutta silti.

Kolahti vaan aika kovaa. Että rakastiko se mua kuitenkaan koskaan oikeasti kun pääsi noin näppärästi yli.

Mutta mä tässä dorka olen kun näitä mietin. Ei se vaan kutienkaan ole helppoa unohtaa 7 vuoden suhdetta tosta vaan.

ap

Vierailija
14/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla suhdestatusta heti eron jälkeen (ja siinä ilmeisesti onnistui;) )Anna olla, hyvä, että pääsit eroon moisesta p**kasta. poista miehesi facebookista

Vierailija
15/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla suhdestatusta heti eron jälkeen (ja siinä ilmeisesti onnistui;) )Anna olla, hyvä, että pääsit eroon moisesta p**kasta. poista miehesi facebookista

Ja, tämä samainen herra petti mua myös kuukausia (ja on saanut mut ikäväkyllä syyllistettyä tästä. Ei seksi kiinnostanut kun mies oli niin vihainen ja väkivaltainen kokoajan ja kun ei kuulemma kotoa saa hellyyttä, sitä hakee muualta).Tämä nainen kenen kanssa mua petti, oletti tietysti että mies alkaa hänen kanssaan nyt kun minä hänet jätin. Vaan ei alkanut, jätti tuon toisenkin naisen ja nyt sillä on ihka uusi (näyttää paljon nuoremmalta) nainen kainalossa.

Mä tarvitsen nyt just tällaista tsemppausta, että pystyn taas ajattelemaan järjellä. Nyt on eron jälken eka haikeusolo ja sellainen idioottifiilis että oisko pitänyt mennä vaikka pariterapiaan (mies kun sitä ehdotti, kun yritti kaikkensa ettei erottais).

säälittävä ap

Vierailija
16/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisesta miehestä, mitä sinä häneltä voisit enää saada? Mustelmia? Ole kiitollinen että pääsit eroon, moni on päässyt liian myöhään ja seurauksia saamme lukea harva se viikko uutisista.

Vierailija
17/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai sut sairaaks ihmissuhdetasolla, siitä sun pitäis parantua.

Tsemppiä kovasti!

Vierailija
18/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä mies kuitenkin todisti sinulle lopullisesti karvansa pelailemalla samanaikaisesti sekä sinun tunteillasi että jonkun toisen naisen tunteilla.

Se toistaa tuota kuviota niin kauan kuin riittää höynäytettäviä. Ja niitä riittää, vanhoja juttuja anteeksiantavia ja uusia tuoreita koukkuun menijöitä.

Ole onnellinen että sait elämäsi takaisin noinkin vähin vahingoin!

Vierailija
19/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olepa nyt tarkkana, ettet liikaa ripustaudu exääsi ihan pelkäsätän jo ajatusten tasolla, älä mieti, mitä mies tekee ja miten tulisi tehdä ja onko nyt suhteessa vai ei ja kuka sen tietää jne. Älä keskustele miehen asioista tämä perheen kanssa.

Huomaa, ettet ole eron yli päässyt, se vie tietenkin aikaa, mutta tsemppaa saavuttaaksesi mielenrauhasi, äläkä suostu miettimään exäsi suhdekuvioita. Käytä aikasi itsesi kehittämiseen, jonkun mukavan tekemisen, ehkä uuden harrastuksen merkeissä.

Älä anna itsellesi lupaa seurata exäsi suhdetilannetta. Poista hänet fb-kavereistasi ja aloita uusi elämä puhtaalta pöydältä.

Vierailija
20/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joo jos noin äkkiä uuden mies löysi niin on vaan korvike.Mä en ymmärrä ihmisiä jotka alkaa uuden ihmissuhteen heti kun pääsee ekasta "eroon". Ei kait sitä hetkessä voi rakastua ja pitäis sitä antaa itsellekin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi