Olenko loukkaantunut syystä?
Erosin miehestä alkusyksystä. Ero on ollut t o d e l l a rankka, sillä rakastan miestä syvästi, mutta tiedän ettemme voi elää yhdessä (miehellä jonkinasteinen luonnehäiriö, sairaalloisen mustasukkainen + väkivaltainen).
Mies yritti kääntää päätäni kaikin keinoin. Vielä kaksi viikkoa sitten aneli mua takaisin ja lähetti viestejä joissa vannoi ette pysty rakastamaan ketään pitkiin aikoihin. Eikä luovu koskaan toivosta saada minut takaisin.
Maanantaina huomasin, että mies on facebookissa muuttanut statustaan "parisuhteessa (tytön nimi) kanssa". Olin aivan halolla päähän lyöty. Tämä uusi tyttöystävä on ilmestynyt miehen facebook kaveriksi viikonloppuna. Miehen ystävinä on hänen perheensä, ja ilmeisesti hän nyt sitten esittelee tämän uuden naisen kaikille heti. Perhe on tyrmistynyt tästä koko uudesta suhteesta.
Saanko olla loukkantunut? Siis tiedän että olemme eronneet (avioeron virallistaminen nyt vie sen muutaman kuukauden).
Äh, kaipa tämä on vaan turhaa itsesäälistä natinaa.
Kommentit (25)
teillä on varmaan ollut intohimoinen suhde, sellainen missä on riidelty mutta myös sovittu ihanasti.
Olen itse eronnut ja tunnen tuon "oliko mikään totta" -tunteen. Kyllä se on ollut totta, ja sulla on oikeus olla surullinen ja vihainen.
Älä ota sen eksän fb-statuksia liian henkilökohtaisesti. Tuollaiset ihmiset tietää just, mistä naruista vedellä.
Ehkä tekee mieli ottaa yhteyttä, haastaa vielä viimeiseen "merkitsinkö minä mitään" -matsiin, mutta älä hyvä ihminen tee sitä itsellesi.
Räyhää vaikka av:lla. Ja ole itse fiksumpi, tuolla on varmasti hyviä miehiä vapaana, ei ekaan kohdalle sattuvaan tarvi ripustautua.
Voimia, niitä tarvitset viikonloppua vasten. Arkena on sentään yleensä töitä tai opiskelua...
mun on todella lopetettava exän suhdetilanteen miettiminen. Päässä kutienkin vaan jauhaa ajatus että siellä se sanoo sille uudelle naiselle niitä juttuja mitä se sanoi aiemmin mulle :(
Tuo on ihan ymmärrettävää. Se kuuluu asiaan, se kuuluu eroon. Kun pääsee niistä ikävistä asioista, alkaa muistella sitä hyvää... se on niin petollista :(
Mutta pidä mielessä, mikä johti eroonne. Miten tunsit, miten koit sen suhteenne, miksi et enää halunnut jatkaa. "Mässäile" sillä mielummin kuin sillä hyvällä...
Ja hei, jostain olen lukenut, että omistushalu kestää kauemmin kuin rakkaus. Sitä voi olla yllättävästi mustis ajat sitten taakse jääneelle exälle, jos vaikka kadulla törmää ja ex on rakastuneen oloinen toisen kanssa. Mulle kävi niin, vaikken ollut exää muistanut enää vuosiin ;D
Ihmisiä me vain olemme ja monenlaisia tunteita mahtuu tunteiden kirjoon. Mutta olemme vastuussa itsellemme, miten annamme itseämme kohdella. Sinua on kohdeltu tosi huonosti ja on oikein, että jätit pahoinpitelijäsi. Mutta tunteesi tulevat jälkijunassa, kyllä nekin aikanaan kuolevat. Älä ruoki ikävääsi seuraamalla exän edesottamuksia. Katse eteenpäin! :) Tsemppiä :)
Ihan tosi.
99 % varmuudella exäsi touhu on nyt tarkoitettu vain ja ainoastaan sinun ärsyttämiseksi ja takaisin saamiseksi. Ja näyttää tehoavan! Jos et nyt lopeta sen kusipään ikävöimistä, löydät yllättävän pian itsesi sen saman nyrkin alta.
Nyt pää kylmäksi ja HETI ja katse kohti tulevaisuutta. Äläkä katso sen profiilia enää ikinä.
Sinuna olisin yhteydessä siinen nyxään ja kertoisin pahoinpitelyistä yms jutuista. Hänellä on oikeus tietää niistä heti eikä vasta sitten, kun on liian myöhäistä.
Hyvä neuvo sinänsä, harmi vain että ei toimi käytännössä. Puheet kuitataan katkeran exän yrityksenä pilata uusi onni.
Mulla on mennyt niin hienosti nämä pari kk mitä olemme olleet erossa. Järjestin kaikki asiat hienosti, niin että pääsin noeasti miehestä eroon. Ja olen ollut kokoajan pää kylmänä enkä antanut miehelle tuumaakaan periksi näissä ihmissuhdejutuissa.
Eilen tämä ihan kummallinen ikävöinti ja suru iski puseroon. Tottakai tiedän että ero on ainoa ja paras ratkaisu.
Ja kyllä, mun on todella lopetettava exän suhdetilanteen miettiminen. Päässä kutienkin vaan jauhaa ajatus että siellä se sanoo sille uudelle naiselle niitä juttuja mitä se sanoi aiemmin mulle :( Ja mä uskoin.
Kyllä tää tästä.
Ap