Onpa " epäreilua" ! 3 hyvää ystävääni on raskaana, mutta meillä ei vaan ole tärpännyt =(
8kk yritystä takana. Tiedän, ettei se ole paljon, mutta tuntuu vieläkin pidemmältä ajalta kun nämä kaikki ystäväni ovat raskautuneet 6kk sisällä, yksi jopa " kertalaaksita" .
Olen huomannut, etten pidä heihin enää yhteyttä niin kuin ennen, en kestä kuulla heidän vauvahössötyksiään ja katsella kasvavaa mahaa!
Tiedän, sitä se kateus ja katkeruus teettää... =(
Kommentit (9)
kauheeta katella kasvavia mahoja ympärillä, kun itsellä ei tärppää :-(
Nyt olen jotenkin " ulkona ringistä" ... ap
Sitten kun itse sai vihdoin vauvan niin muiden onkin jo taaperoita ja jutut taas erilaisia... yksi tuttu odottaa jo neljättään ja itse olen saanut vain yhden. Iloinen toki hänestäkin.
Mutta sitä se vain on. Sitten kun tärppää niin yritä etsiä uusia tuttavuuksia jotka myös odottaa.
Olin juuri samassa tilanteessa, 8kk oli yritystä takana ja kaikki muut tuntuivat tulevan raskaaksi. Olin kateellinen ja surullinen. Mutta sitten kaikki vaihtui iloksi ja yhdeksännestä kierrosta tärppäsi. Eli kyllä se teilläkin tärppää. Se on mahtava tunne kun eräänä aamuna huomaatkin testiin piirtyvän kaksi viivaa.
Vaikka tuo on normaali aika niin kyllä se minusta ainakin ikuisuudelta tuntui. Meillä se alkoi jo hiertää minun ja miehen välejä. Seksihalut olivat nollassa kun oli " pakko" sekstailla.
Nyt on kaikki palautunut ennalleen. Vauvanteko on välillä rankkaa puuhaa, mutta uskon että se teidätkin palkitsee. Pitää vaan yrittää ajatella että ystävien raskaudet eivät ole sinulta pois. Vaikeaa, mutta hyvä niistä ystävistä on pitää kiinni.
T: Vihdoinkin rv 12+0
Toisilla meneillään jo kolmas raskaus. Meillä ei oo tärpännyt ollenkaan. Yritystä yli 2,5 vuotta. Pidän syvimmät ikävän tunteeni piilossa. Yritän iloita kavereiden plussista ja vauvoista.
Ja meilläkin oli yritys kova,mutta ei tulosta kuulunut.
Aikaisemmin olimme kaikki olleet hyviä ystäviä keskenämme,mutta sen jälkeen,kun me jäimme vauvajunasta,niin emmepä enää kuulueetkaan porukkaan.Vain nämä kaksi perhettä kyläilivät keskenään,naiset puhuivat keskenään vain raskausajan vaivoistaan ym(Olimme kaikki 3 samassa työpaikassa)pinnasänkyjen väristä jne jne.
Me lopulta sitten päätimme kaveruuden molempiin pariskuntiin ja 2 vuotta on nyt mennyt,niin kummastakaan ei ole mitään kuulunut.
Vierailija:
8kk yritystä takana. Tiedän, ettei se ole paljon, mutta tuntuu vieläkin pidemmältä ajalta kun nämä kaikki ystäväni ovat raskautuneet 6kk sisällä, yksi jopa " kertalaaksita" .
Olen huomannut, etten pidä heihin enää yhteyttä niin kuin ennen, en kestä kuulla heidän vauvahössötyksiään ja katsella kasvavaa mahaa!
Tiedän, sitä se kateus ja katkeruus teettää... =(
Kyllä teilläkin varmasti vielä tärppää!
En tiennyt heidän yrittäneen jo kauan vauvaa ja kun kerroin, että meille tulee vauva kysyivät he, että menikö kauan kun tärppäsi. Vastasin; että ekalla yrittämällä ja tuon jälkeen kaveri ei enään soittanut minulle...
Muutaman kerran koitin pitää yhteyttä, mutta vastaus oli aina kauheen nihkeä, joten ajattelin että antaa olla!! Ei tuollainen aitoa ystävyyttä voinut ollakkaan:(
meillä meni yli 4 vuotta ennen kuin tulin raskaaksi ja sinä aikana suurin osa kavereista tuli raskaaksi. Tuntuihan se ihan hirveälle, ja olin tietenkin tavallaan kateellinenkin, mutta ei se vähentänyt heihin yhteyden pitämistä!