Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat! Olette idiootteja, kun ette välitä päiväkodin päivärytmistä!

Vierailija
12.10.2012 |

Se on erittäin hyvä, ettette väenväkisin pidä lapsianne aamukuudesta iltakuuteen hoidossa, vaan pyritte pitämään lapsen oman työajanne mukaan päiväkodissa.

Mutta minkä ihmeen takia te tuotte 1,5v lapsen puoli kahdeltatoista päiväkotiin, sanotte, ettei sitten ole syönyt lounasta ja oltiin aamu shoppailemassa, niin nukkui päiväunet jo rattaissa bussissa matkalla tänne. Miten ihmeessä luulette, että yksi hoitaja pystyy irrottautumaan kaikesta muusta, viemään lapsen puoli tuntia myöhässä keittiöön kyselemään ruokaa ja miten ihmeessä jo päiväunensa nukkunut lapsi sitten saadaan pysymään joko hiljaa tai lepäämässä sen pari tuntia, mitä muut nukkuvat!?

Tai kun päiväkodista soitetaan tunti tuomisen jälkeen aamulla, että tyttärellänne on muuten 39 astetta kuumetta, niin vastataan, että ok. Tullaan hakemaan sitten puoli viideltä töiden jälkeen. OK?

Tai sitten haluatte, että lapsellenne annettaisiin joka ruoan jälkeen purkka suuhun. Purkat kyllä tuodaan erikseen. No sehän on sitten kiva, kun ne 20 muuta ei saa mitään, tai korkeintaan sen itsekustannetun ksylitolpastillin, mutta Yrjö-Kaleville kaivetaan se probioottinen monivitamiiniksylitolpurkka erikseen. Hän kun ei mitään Herra Hakkaraisen pastilleja syö, yök.

Tai haette 2v lapsenne kello yksi kotiin. Kello yksi, jolloin koko päiväkoti nukkuu ja lepää. Tulette hirveällä ryminällä eteiseen, paukautatte nukkarin oven auki ja kävelette hakemaan lapsenne nukkuvana pois. Ja mukamas hiljaa kuiskuttelette hoitajalle, että M - I - T - E - S P - Ä - I - V - Ä O - N M - E - N - N - Y - T ? Ja kun se kullannuppunne ei jostain kumman syystä olekaan hiljaa sikeästä unesta herätettynä, niin herätätte koko ryhmän tällä kivalla tempauksellanne.

Tai haette lapsenne 17.05, kun hoitoaika loppuu klo 17. Ja viimeisenä olevan hoitajan bussi kotiin lähtee 17.15, seuraava vasta 17.50 ja jäätte sitten juttelemaan ensin pihalle kännykään työpuheluanne niin, ettei hoitaja pääse lähtemään. 17.10 hoitaja tuo lapsen jalkoihinne ja viittilöi, että bussiin pitäisi ehtiä. Te sanotte "Odota pieni hetki, puhun tämän puhelun loppuun ja mulla on sulle sitten vielä asiaa". Ja te puhutte vielä pari minuuttia ja teidän asianne on se, että onko Kyösti-Kustaa syönyt tänään hyvin. Että pitääkö ajaa kaupan kautta kotiin ostamaan heti jotain vai voidaanko syödä vasta ravintolassa illalla. Ja hoitaja myöhästyy bussista.

Tai tuotte lapsen prinsessapuvussa aamulla uloslähtemisen aikaan eteiseen. Sanotte heippa ja yksi hoitaja saa sitten riisua huutavaa ja potkivaa prinsessaa eteisessä ja etsiä jotain järkevämpää taminetta päälle ja vielä ne muovikassiin eilen suoraan kuralätäköstä riisutut ja märkänä sullotut kuravaatteet päälle.

Tai sitten soittelette päiväkotiin neljä kertaa päivän aikana vain kysyäksenne miten siellä sujuu.

Ihan kiva. Rakastan lastenhoitotyötäni ja lapsia. En jaksa teitä vanhempia pätkääkään.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla vuorovaikutus vanhempien kanssa on ihan toimivaa. Kannattaisi miettiä sitä peiliin katsomista.

Anteeksi nyt vaan, mutta kuulostat juuri niiltä työkavereiltani, jotka tosiaan eivät rakasta työtään.

lapsi lounasajan jälkeen ja vaaditaan ruokaa? Ahaa.

Ja minulla taasen on monta nössöä ylijoustavaa kollegaa, jotka venyvät ihan mihin tahansa vanhempien pillin mukaan. Yksi päivysti kuuteen asti kaatosateessa pihalla, kun vahtimestari tuli laittamaan jo ovet kiinni ja vanhemmat olivat omien sanojensa mukaan "vähän ruuhkassa, mutta matkalla". Ja yksi suostui syöttämään viisivuotiasta puoli vuotta sylissä, kun vanhempien mukaan vain niin hän haluaa syödä.

Sori vaan. Minä teen tätä työkseni siksi, että haluan, mutta en neljälläkymmenellä eri tavalla sen mukaan, miten vanhemmat haluavat minun toimivan.

ap

mutta voin kyllä kuvitella tuon kaiken tapahtuvaksi. Itse meni hermo jo ip-kerhon tutustumisjossain kun silmät pyöreänä kuuntelin vanhempien vaatimuksia siitä mitä kaikkea sen parin-kolmen tunnin pitäisi pitää sisällään. Aivan järjetöntä. Eikä selvästikään mitään käsittystä resursseista tai siitä et siellä on muitakin lapsia, joilla on erilainen koti ja tarpeet. Jos on paljon eristyisvaatimuksia kannattaa palkata se hoitaja kotiin niin saa lapsukainen arvoisensa kohtelun. Mä ymmärrän sua ap niiiiin hyvin! Kunnallinen päiväkoti ei ole mikään täyden palvelun laitos, vaan tarkoitus pystyä tarjoamaan lapsille edes jonkinlaista hoivaa kun omat vanhemmat ei voi. Mä en tajua ollenkaan tätä nykyistä rajatonta mielistelykulttuuria. Kaikki pelkää työpaikkansa puolesta. Ja ääliöt jyrää.

Vierailija
22/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltainen ala ja naiset venyvät ja paukkuvat sataan suuntaan. Jos vielä sattuu olemaan nössö päiväkodin johtaja, mikään ei toimi.

Kokemusta löytyy ja näitä samanlaisia esimerkkejä vaikka hurumykky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kuvitella, että tulisi huomautus, jos ystävällisesti kysyy, että olisiko toisen perheellä aika päivittää hoitosopimusta, kun kerran päivä pitkittyy.

Jos tuollainen on yleistä teidän päiväkodissa, niin laittakaa ne hyvät vanhemmat nyt sitten kuriin. Vai ettekö saa suuta auki?

nuo kollegat matelee vanhempien edessä ja vanhemmilta tulee todella herkästi valituksia näistä huomautuksista. Kerran erehdyin sanomaan yhdelle äidille hoitopäivien pituudesta (hoitoajaksi sovittu 7.30-15.30 ja lapsi haettiin joka päivä vasta neljältä tai sen jälkeen), niin päiväkodin johtaja joutui lopulta pyytämään vanhemmalta anteeksi minun huomautustani.

ap

Vierailija
24/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän päiväkodissa on sovittu ajat milloin lasta ei tuoda ja milloin ei haeta, tietenkin poikkeuksillisista asioista johtuvia tapauksi lukuunottamatta (lapsi sairastuu tai jotain).

Myös on sovittu että aikuinen ei puhu kännykkään kun hakee lapsen, sillä lapsikin odottaa äitiä tai isää, ja jos puhuu puhelimeen niin lapsikin kärsii siitä.

On myös lapsen etu että äiti ei soittele kesken päivää. Vanhempaa pitää kannustaa luottamaan että lapsella on turvallinen olo tarhassa ja vanhemmalla töissä.

Muutoin olen kaisesta samaa mieltä kuin sinä, PAITSI tuo 17.05 nouto-aika. Se on hyväksyttävä. Meillä klo 17 on se aika jolloin lapsi tulisi noutaa, mutta aina odotellaan rauhassa jos vanhempi esimerkiki ruuhkan takia myöhässä. Se että hoitajan bussi lähtee tiettyyn aikaan, ei ole lapsen, vanhemman tai päiväkodinjohtajan ongelma. Työaika meillä ei lopu klo 17, vaan hieman yli, ja siihen päälle normaali siistiminen ja ovien lukitseminen ja muut.

Vierailija
25/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen on yleistä teidän päiväkodissa, niin laittakaa ne hyvät vanhemmat nyt sitten kuriin. Vai ettekö saa suuta auki?

nuo kollegat matelee vanhempien edessä ja vanhemmilta tulee todella herkästi valituksia näistä huomautuksista. Kerran erehdyin sanomaan yhdelle äidille hoitopäivien pituudesta (hoitoajaksi sovittu 7.30-15.30 ja lapsi haettiin joka päivä vasta neljältä tai sen jälkeen), niin päiväkodin johtaja joutui lopulta pyytämään vanhemmalta anteeksi minun huomautustani.

ap

Ihan samanlaista siellä on. Mitkään säännöt ei koske sitä (pientä) osaa, joka terrorisoi sitten pahimmillaan koko porukkaa. Mitään keinoja ei ole puuttua noiden lasten ja heidän vanhempiensa touhuihin. Ja jos erehtyy ilkeästi sanomaan tms. joutuu pyytämään vaan nöyrästi anteeksi.

Sinänsä on hyvä, että nykyään saa olla yksilöllinen, mutta kyllä yksilön kunnioittaminen menee välillä ihan överiksi. Koulussa samoin kuin päiväkodissakin on sitten niin, ettei viitsisi lasta rangaista (esim. jättää ilman ruokaa) vanhempien pölöyden takia. Sehän on kuin löisi lyötyä. Mutta toisaalta välillä hommista ei tule mitään sen takia, että joku oppilas ei esim. nuku öisin eikä syö oikein koskaan mitään ruokaa. Riekkuu sitten tunneilla ja häiriköi muita.

Vierailija
26/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kuvitella, että tulisi huomautus, jos ystävällisesti kysyy, että olisiko toisen perheellä aika päivittää hoitosopimusta, kun kerran päivä pitkittyy.

nuo kollegat matelee vanhempien edessä ja vanhemmilta tulee todella herkästi valituksia näistä huomautuksista. Kerran erehdyin sanomaan yhdelle äidille hoitopäivien pituudesta (hoitoajaksi sovittu 7.30-15.30 ja lapsi haettiin joka päivä vasta neljältä tai sen jälkeen), niin päiväkodin johtaja joutui lopulta pyytämään vanhemmalta anteeksi minun huomautustani. ap

Voin hyvin kuvitella kuinka ystävävällisesti Ap on huomauttanut asiasta.. Meillä on eräs hoitaja, joka huomauttelee milloin mistäkin, mutta sanoo kaiken sen valtava hymy ja virne naamalla. Ei se tee sanomaa sen ystävllisemmäksi. Ei ole hoitajan asia huomautella kesäloman pituudesta esimerkiksi. Yksinhuoltajalla ei välttämättä ole 6 viikkoa lomaa kesällä, tai omia vanhempia jotkoa voisivat katsoa lasta, ja joutuu turvautumaan sijaistarhaan. Silloin hymyssäsuin sanottu "huomautus" että voi voi tätä pientä raukkaa, kun ei ole kunnon kesälomaa. On se niin rankkaa näin pienelle kun äiti on töissä kesälläkin. Ja tuon sanoi vielä lapsen edessä! En muutenkaan ymmärrä kuinka edes kahden vanhemman voimin voidan pitää 6 viikkoa lapsi kotona.

Vierailija
27/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko heille sanoa palaute suoraan, niin minä tekisin. Moni ei vaan edes tule ajatelleeksi asiaa muiden lasten ja hoitajien kannalta, joten kannattaa antaa asiallista palautetta.

Esimerkiksi tuo päiväkodin sulkeutumisajan jälkeen keskustelua vaativa vanhempi - miksi jäät siihen odottamaan? Sanot suoraan puhelun päälle, että työaikani on päättynyt ja minulla on kiire hakemaan omaa lastani tarhasta, kerro asiasi sitten huomenna.

Ja lähdet menemään.

Tai mitä ihmettä, miten joku edes kehtaa olettaa, että jaatte lounasta millä kellonlyömällä tahansa? Siinä sanotaan vanhemmalle, että "valitan, lounas syödään täällä klo 11, ja seuraavan kerran ruokaa saa välipalalla kello 14.30 - ja nämä ajat on teille kerrottu ja ne lukevat tuossa eteisen ilmoitustaulussa." (Toki minä nyt äidin poistuttua hakisin keittiöstä lapselle vähän syötävää, mutta sellaisesta ekstrapalvelusta ei tietysti tarvitse äidille kertoa, kun kerran käyttäytyy moukkamaisesti)

Joten, asiallista, mutta tiukkaa linjaa!

VASTAAVASTI sanoisin kahden jo kaksivuotiaana päiväunet lopettaneen äitinä, että pakkopäiväunet ovat perseestä. Kun leikki-ikäinen niiden vuoksi kukkuu kotona puolilleöin, menee koko perhe-elämä risaiseksi. Lapsi on aina väsynyt, koska hänet pitää herättää kesken uniensa aamulla (koska on saanut unta vasta puolitaöin), on kärttyinen koko aamupäivän ja nukkuu silkan uupumuksen takia ylipitkät päiväunet, on pakko herätellä niistäkin kesken ja kärttyisyys jatkuu illallakin ja koko perhe tosiaan valvoo.... EI HYVÄ. Pikkuisen joustoa siis päiväkodinkin taholta olisi tarpeen, eikä tässä ole mistään ylettömästä curlingista tai vaatimuksesta kyse, ainoastaan sen tunnistamisesta, että lapsilla on erilaiset unitarpeet.

Kiitos.

Vierailija
28/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.00 - 17.00, niin miksi se hoitaja saa hepulin, jos haen lapsen vasta 16.55. Jos lapsi yleensä haetaan jo 14.30, mutta perjantaisin 16.55, ei sen pitäisi olla hoitajille ongelma. He saavat työstään palkan enkä minä ryhdy päiväkodin takia muuttamaan työpaikkaa.

Vierailija
29/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän päiväkodissa on sovittu ajat milloin lasta ei tuoda ja milloin ei haeta, tietenkin poikkeuksillisista asioista johtuvia tapauksi lukuunottamatta (lapsi sairastuu tai jotain).

Myös on sovittu että aikuinen ei puhu kännykkään kun hakee lapsen, sillä lapsikin odottaa äitiä tai isää, ja jos puhuu puhelimeen niin lapsikin kärsii siitä.

On myös lapsen etu että äiti ei soittele kesken päivää. Vanhempaa pitää kannustaa luottamaan että lapsella on turvallinen olo tarhassa ja vanhemmalla töissä.

Muutoin olen kaisesta samaa mieltä kuin sinä, PAITSI tuo 17.05 nouto-aika. Se on hyväksyttävä. Meillä klo 17 on se aika jolloin lapsi tulisi noutaa, mutta aina odotellaan rauhassa jos vanhempi esimerkiki ruuhkan takia myöhässä. Se että hoitajan bussi lähtee tiettyyn aikaan, ei ole lapsen, vanhemman tai päiväkodinjohtajan ongelma. Työaika meillä ei lopu klo 17, vaan hieman yli, ja siihen päälle normaali siistiminen ja ovien lukitseminen ja muut.

mutta päiväkodin johtaja on vain nössö. Mielistelijä ja selkärangaton. Olen sen joskus jopa sanonutkin hänelle, että kasvattaisi selkärangan. Ei tarvitse kummarrella joka suuntaan, joskus voi sanoa vastaan. Mutta kollegat ovat pääosin samanlaisia, olen ihan vähemmistöä.

Yksityinen päiväkoti, joten säännöt vähän erilaiset kuin kunnalla. Meillä lapset haettava klo 17 mennessä, ylimenevistä minuuteista menee ylityömaksu. Lapset kyllä pääsääntöisesti haetaan jo puolelta tai viimeistään varttia vaille, klo 17 pihalla ei tavallisesti ole enää ketään.

ap

Vierailija
30/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VASTAAVASTI sanoisin kahden jo kaksivuotiaana päiväunet lopettaneen äitinä, että pakkopäiväunet ovat perseestä. Kun leikki-ikäinen niiden vuoksi kukkuu kotona puolilleöin, menee koko perhe-elämä risaiseksi. Lapsi on aina väsynyt, koska hänet pitää herättää kesken uniensa aamulla (koska on saanut unta vasta puolitaöin), on kärttyinen koko aamupäivän ja nukkuu silkan uupumuksen takia ylipitkät päiväunet, on pakko herätellä niistäkin kesken ja kärttyisyys jatkuu illallakin ja koko perhe tosiaan valvoo.... EI HYVÄ. Pikkuisen joustoa siis päiväkodinkin taholta olisi tarpeen, eikä tässä ole mistään ylettömästä curlingista tai vaatimuksesta kyse, ainoastaan sen tunnistamisesta, että lapsilla on erilaiset unitarpeet.

Kiitos.

Tosin meidän aikaisin päiväunensa lopettanut ei edes nukahtanut päiväkodissa. Niinpä hänen oletettiin makaavan 2 h hereillä hiljaa paikallaan :(. Isojen ryhmässä piti maata enää vain 1 h.

Vierailija
31/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmille annetaan köyttä, tottakai ne siihen tarttuu kun luulevat sen olevan ok.

Vierailija
32/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Tosin meidän aikaisin päiväunensa lopettanut ei edes nukahtanut päiväkodissa. Niinpä hänen oletettiin makaavan 2 h hereillä hiljaa paikallaan :(. Isojen ryhmässä piti maata enää vain 1 h.

On se nyt kumma, kun lapsien erilaiset ruokahalut ymmärretään kyllä, eikä lapsia pakkosyötetä - miksi sitten pakkonukutetaan. Lepohetki on ok, mutta on käsittämätöntä, jos päiväkodin aikataulutusten takia lapsia makuutetaan kaksi tuntia hereillä tai luodaan tilanne, jossa perheen elämä menee kuralle pakkopäiväunien takia.

Siinä on sitten ihan turha sössöttää kauniita sanoja lapsen kasvun tukemisesta ja virikkeistä, jos tosiasiassa lapsi on päiväkodissa vain säilössä ja pakotetaan makaamaan hiljaa kaksi tuntia, jotta ei aiheuttaisi ikävää organisointiongelmaa hoitajille.

Vierailija
33/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä kotonakaan ole ketään lapsenvahtia siksi aikaa kun olen puhelimessa, vaikea kuvitella että se lapsi päiväkodin pihallakaan mitenkään suurempaan vaaraan joutuisi jos sitä vahtii puhelua puhuva äiti tai isä

Vierailija
34/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokaikinen vanhempi tulee vasta 17.15.

Ettet nyt vähän värittäis tätä juttua.

Meidän päiväkodissa on sovittu ajat milloin lasta ei tuoda ja milloin ei haeta, tietenkin poikkeuksillisista asioista johtuvia tapauksi lukuunottamatta (lapsi sairastuu tai jotain). Myös on sovittu että aikuinen ei puhu kännykkään kun hakee lapsen, sillä lapsikin odottaa äitiä tai isää, ja jos puhuu puhelimeen niin lapsikin kärsii siitä. On myös lapsen etu että äiti ei soittele kesken päivää. Vanhempaa pitää kannustaa luottamaan että lapsella on turvallinen olo tarhassa ja vanhemmalla töissä. Muutoin olen kaisesta samaa mieltä kuin sinä, PAITSI tuo 17.05 nouto-aika. Se on hyväksyttävä. Meillä klo 17 on se aika jolloin lapsi tulisi noutaa, mutta aina odotellaan rauhassa jos vanhempi esimerkiki ruuhkan takia myöhässä. Se että hoitajan bussi lähtee tiettyyn aikaan, ei ole lapsen, vanhemman tai päiväkodinjohtajan ongelma. Työaika meillä ei lopu klo 17, vaan hieman yli, ja siihen päälle normaali siistiminen ja ovien lukitseminen ja muut.

mutta päiväkodin johtaja on vain nössö. Mielistelijä ja selkärangaton. Olen sen joskus jopa sanonutkin hänelle, että kasvattaisi selkärangan. Ei tarvitse kummarrella joka suuntaan, joskus voi sanoa vastaan. Mutta kollegat ovat pääosin samanlaisia, olen ihan vähemmistöä. Yksityinen päiväkoti, joten säännöt vähän erilaiset kuin kunnalla. Meillä lapset haettava klo 17 mennessä, ylimenevistä minuuteista menee ylityömaksu. Lapset kyllä pääsääntöisesti haetaan jo puolelta tai viimeistään varttia vaille, klo 17 pihalla ei tavallisesti ole enää ketään. ap

Vierailija
35/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökunnasta tuo teidän tomintatapanne ei ole ongelma. Kun lisäksi on yksityinen päiväkoti, niin ehkä haluavat, että työpaikka säilyy.

Sinuna miettisin vakavasti työpaikan vaihtoa. Ilmiselvästi et sovi tuon päiväkodin toimintatapoihin.

mutta päiväkodin johtaja on vain nössö. Mielistelijä ja selkärangaton. Olen sen joskus jopa sanonutkin hänelle, että kasvattaisi selkärangan. Ei tarvitse kummarrella joka suuntaan, joskus voi sanoa vastaan. Mutta kollegat ovat pääosin samanlaisia, olen ihan vähemmistöä.

Yksityinen päiväkoti, joten säännöt vähän erilaiset kuin kunnalla. Meillä lapset haettava klo 17 mennessä, ylimenevistä minuuteista menee ylityömaksu. Lapset kyllä pääsääntöisesti haetaan jo puolelta tai viimeistään varttia vaille, klo 17 pihalla ei tavallisesti ole enää ketään.

ap

Vierailija
36/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 17 ylittävistä minuuteista kertyy ylityötunteja, otatko miinuksia jos piha on tyhjä klo 1645 ja lähdet kotiin?

Samalla logiikalla...

Vierailija
37/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä hoitajille ei tuottanut mitään ongelmia se, että lapsilla oli joustavat saapumis- ja noutoajat. Ruoka-aika ei ollut kiinteä, ruokaa sai ottaa itse, päivälepo oli vapaaehtoinen, osa porukaa saattoi olla ulkona samaan aikaan kun osa nukkui sisällä jne.

Minusta on kummallista, että Suomessa ei onnistu lasten yksiöllinen hoito, vaikka se muualla on normikäytäntö. Ei Norjassa kukaan edes kuvitellut, että hoitajat kerääntyvät pariksi tunniksi yhteen keskellä päivää suunnittelemaan ja juoruilemaan.

Vierailija
38/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on opittu, että toisen päälle ei saa puhua.

Vierailija
39/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk:n löperöä johtamistapaa. Johto mielistelee vanhempia työntekijöidensä kustannuksella, ei hyvä. Mutta ap:n tyyli kommunikoida on todnäk tylyä ja töksähtelevää. Mielestäni ei ole asiallista puhetta työpaikalla kehottaa esimiestään hankkia selkäranka. Asian voisi todellakin ilmaista fiksummin.

Itse en vanhempana ole tehnyt noista rikkeistä muuta kuin aluss soittanut päiväkotiin niinä aamuina, kun lapsi jäi itkemään perääni. Koko päivä töissä oli tuskaa, kun murehdin lasta, niin pakkohan se oli soittaa että haenko sen kotiin rauhoittumaan. Meillä on niin puheliaita hoitajia, että joskus olen myöhästynyt sovituista menoista siksi, että en ole kehdannut katkaista puhetta kesken... ;)

Vierailija
40/55 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä aloittaja ette sano niille vanhemmille suoraan? Saattaa olla, että kaikki eivät ole jatkuvasti online vauvapalstalla, ehkä viesti menisi paremmin perille keskustelemalla.

Vai onko näitä ongelmia ainoastaan aloittajalla, ei muilla työntekijöillä...?

Meidän lapset ovat olleet useammassakin päiväkodissa ja koskaan ei ole tullut vastaan ainoatakaan noista esimerkeistä. Hassua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän