Missä vaiheessa apua unettomuuteen,millaista apua voi saada?
Tässä on nyt oikeastaan kuukausi mennyt jo niin että en saa iltaisin unta. Ok, se ei ole mitään uutta, olen aina ollut huono nukkumaan, tai nukahtamaan. No sen unen saamiseen menee n. kolme tuntia, ja ehdin nukkumaan n. tunnin kun vauva jo herättää (myös hällä tämä huonounisuus vaihe, ikää 7kk) ja voi valvottaa sen kolmekin tuntia. Kun saan hänet nukkumaan ei toivoakaan että heti nukahtaisin, valvon ainakin tunnin, ja sitten kun nukahdan kerkeän taas nukkumaan pari tuntia kun sitten onkin jo aamu ja lapsi herättää.
Se että mies hoitaisi vauvaa ei auta kun en saa kuitenkaan nukuttua kun asuntomme on pieni. Nukun sitten päivän mittaan siten miten pystyn kun lapsikin nukkuu. Käyn päivittäin ulkona ihan toiveissa että uni tulisi illalla helpommin mutta ei auta ja nyt tuntuu että oon niin poikki että en jaksa edes sinne ulos lähteä. Silmäpussit roikkuu poskilla :((
Uusi sänkykin hommattiin viikko sitten (vanha nariseva oli kamala!) EI AUTA!!! Mä vaan pyörin ja hyörin ja mietin asioita vaikka kuinka väsyttäis...En juo kahvia tai muitakaan piristeitä, syön hyvin mutta olern toki keventänyt pitkin kesää ruokavaliotani.
Ja itseasiassa just tuli mieleen että kuukauden aikana vähensin minimiin herkkujen syönnin mutta luulis että vaikuttais päinvastaisesti? Mä en keksi enää mitään mikä auttaisi, onko kenelläkään vinkkejä miten voisin taas nukkua heti alkuillasta että jaksaisin valvoa lapseni kanssa paremmin?