Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤MARRASMASSUT KESKIVIIKKOON¤¤

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis APUUUVA! Missä meitin pino on?? Oonko mä AINOO kokonainen marrasmassu? Eikös me sovittu ettei kaveria jätetä??

(.) ei mittää! Raivostuttavaa! Ei verta, ei limaa, ei suppareit..HÖH!

MUTTA tänään on satanut lunta, JEE!! Ihanaa!! Nyt ku pysyis vielä maassa.

Hormoonihirviö ja Himpulan pimpula rv 40+++++

Vierailija
2/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä mä ainakin olen täällä vielä..

40+2

täällä sataa ihan hirveesti lunta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eiks muka kukaan muu marraskuisista oo yhtenä kappaleena??

ja on tainnu hormoonihirviökin jo lähteä sairaalaan, ku ei oo tullu mitään viestiä..

täällä odottelu jatkuu..

rv 40+2 edelleen : )

Vierailija
4/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

marraskuu vetelee viimeisiään ja niin minäkin..ei edelleenkään edes tunnu siltä että pitäis kohta synnyttää.joskus illalla vähän supistelee mutta ei muuta.eilen tein hullunlailla hommia ja saunoin illalla että sais tämän kuun puolella vaavin ulos vaan ei auttanut sekään.nyt tää masuneiti on alkanut täriseen kummasti.eilen ekan kerran ja tänään kans.jos se harjoittelee siellä ulostuloa varten,toivossa on hyvä elää.mulla ens viikolla ke neuvola jossa varataan sitten aika sinne yliaikakontrolliin äitipolille.varmaan saan ootella vielä sinne asti.

pikaisia synnytyksiä meille jotka vielä ollaan jäljellä.

sheery+masu 40+5

Vierailija
5/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ens ma seuraava neuvola ja sieltä jo tilaillaan aikaa äippäpolille.. Onko millaisia koko arvioita vauvoista?

rv 38+3 ultrassa kokoarvioksi 3,3kg

Vierailija
6/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä teit mihinkään jätän..en pääsee tästä mahasta mihinkään...itku tulee pikku hiljaa...

Vierailija
7/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikeen tulla tsemppaamaan teitä jäljellä olevia marrasmasuja, älkää masentuko ;)

Tässä pientä tsemppikertomusta, että jaksaisitte nämä viimeiset päivät.

Siis, torstaina 24.11 kävin palstalla 11aikaan taas kirjoittelemassa tumtemuksista ja fiiliksistä. Synnytystuntemuksia oli tasan NOLLA. No kuinkas ollakaan yhden jälkeen alko tuntuun et jotain tapahtuu ja alko supisteleen 10-15 minuutin välein. Kauheen kipeenä ei tehny. Pystyin istumaankin ihan hyvin. Vähän ennen kahta aattelin et pitäis varmaan soitella synnärille kun supistukset alko oleen 10minuutin välein ja aika kivuliaita. Sanoin miehelle et soitetaan pappa kattoon esikoista. Kahelta soitin synnärille ja sieltä sanoivat et voi tulla näytille.

Noin puoli kolmelta oltiin synnärillä ja autossa kellotin supistuksia 4minuutin välein. Edelleenkään en ollut kipeä. Kätilö teki ronskin sisätutkimuksen ja totesi olevan auki5cm. Ajattelin et tänään on vaavi kainalossa. Rupesi hymyilyttämään ja samalla surettamaan ajatus siitä että nyt tämä raskausaika on ohi ja mahasta pitää luopua.

Kötilö lähti laittamaan vettä ammeeseen ja silloin meni lapsivedet. Ja siitä alkoivat kivut. Kipu ei ollut sietämätöntä. Sellasta repivää ja polttelevaa. Kätilö tuli takasin ja teki sisätutkimuksen uudestaan. Totesi olevan 7cm auki ja vielä samaan syssyyn että ei keretä antee lääkettä eikä mennä ammeeseen. Lääkkeen menettäminen ei tuntunut pahalta, mutta ammeeseen olisin tahtonut. Kello oli n14.50

Kävelin synnytyssaliin ja aloin naukkailemaan ilokaasua. Tästä ei ollut mitään hyötyä, tuntui kuin olisi ollut huppelissa. Kysyinkin kätilöltä että kaatuuko tämä kiikkutuoli...=)

15.08 alkoi ponnistuttamaan kamalasti. Menin vauhdilla sängylle kätilö tarkisti tilanteen ja onnekseni antoi luvan ponnistaa. 4minuutin kuluttua tästä toinen poikamme syntyi. Tunnelma oli ihan käsittämätön. Kaikki kivut katosivat ja jäi tunne että kaikki meni loistavasti.

Synnytyksen kestoksi merkittiin 2tuntia. Ponnistusvaihe sattui aika kovasti, mutta senkin kesti kun näki palkinnon.

Kyllä te pian pääsette synnyttämään. Sitten huomaattekin että teillä on masua ikävä.

T.onnellinen marrasmamma poika 6vrk ja esikoinen 2v

Vierailija
8/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän sitä taas joutu.

iltaselle tosiaan suppaili aika lupaavasti ja kutsuin lapsenvahdin ja isinkin soitin töistä kolmen aikaan. Mentiin sitten synnärille ja siellä todettiin että supistaa ja mukavaan tahtiin. Otettiin käyrää ja auki olin sit reilulle sormelle ja kanavaa jäljellä paksureuna ainakin.

Ja koko yön suppaili ja aamulla sama tilanne. Iltapäivällä kanssa.

Saa&%¤%# !!!!

Sanovat että vois mennä kotiin ottamaan vauhtia.

Tuumasin että en tule takasin ennenku pää on ulkona.

Kele..-

No laitoin isin nukkumaan ja itte oon siis nukkunut reilut 15 min viime yönä.

Jee...

Katotaan meenkö yöks takas vai miten pitkään tässä vielä menee...

Pilponaatti 41+1

Vierailija
9/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo niin pahantuulinenkin koko ajan et ei taida paljon hyötyä olla musta lapsille.

No, nyt meillä ei tarttis syntyy ku ei oo lapsenvahtii enää. Olkoon sit hemputin vekara vaik juhannukseen asti mahassa.

Mä en vaan jaksa enää tätä ikuisuus taistelua. Muut lapset ovat tajunneet suht ajallaan ulos tulla.

En oo pariin viikkoon nukkunut niin alkaa ottaa tuolta kupolista aikalailla. Joo, joo, tiedän et myös vauvan kanssa tarvii valvoo. Mut se on eri asia.

Nyt saa odottaa jottain hiivatin käynnistysaikaa ensi viikon loppuun. Mut ei se mitään, mä en jaksa enää synnyttää. Synnyttäköön kuka haluaa. Minä en enää jaksa. Laitan pillit pussiin ja pussin suun kiinni. Sanotaan aina et lepää päivällä jos yöt menee vihtuiks mut milläs lepää ku on lapsia ennestään?? Laitanko ne parvekkeelle siks aikaa keskenään? Apua ei mistään saa. Ketä nyt se kiinnostaa jos sekoan täällä housuihini!?!?!? Sairaalakin ilmoitti tuosta ku en pysty nukkuu enkä kävelee et VOI VOI, he käynnistää ku on rv 42. Pitäkööt käynnistyksensä.

Olen pahalla päällä, tiedän sen. Anteeksi!

Vierailija
10/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keleen kele.. xD Tästä masusta vieläkään päässy.. Piti käyä testimässä jo tuo synnytysvuodeosasti viime yönä.. :)

Eliks kävin sillon eilen neuvolassa ja oli verenpaineet koholl ahieman ja pissa plussalla ja valkuaista ja turvotusta ja sitä huonoa oloa joten siitä lähdin suoraan sinne äitipolille ja olin tutkimuksissa ja sepä lääkäri sanoi sitten että sinä jäät tänne.. ja olin vhän kauhissani mutta iloinen.. luulin jo että päästään tositoimiin mutta ei :/ tänä aamuna oli tulokset tullu ja kaikki i tänään ok joten sanoivat että kotiin voin mennä.. hhuomenna käyn maksakokeissa ja muissa tän kutinan takia-- Ja niistä ne sit soittaa huomen iltapäivälä ja jos niissä on jotain niin luultavasti takaisin osastolle.. Ja minkä kun jo luulin... :/

Ja masenti kun kohdunsuulla ei mitään edistystä sitten viimekerran.. 1 sentin auki ja kaulaa vajaat 2 jälellä.. Eli enköhän miekii tällä siu kaverina HORMOONIHIRVIÖ ole vielä aika kauan xD

Ehkä me PILPONAATIN kanssa vielä ollaanki samaan aikaan siellä.. huu nous.. :D Mutta alka tuntua että minäkin voisin liittyä niihin juhannusmammoihin.. xD

Noh mutta nyt meen nukkuun vähäks aikaa kun en nukkunut viimeyönä hirveen hyvin.. Illemmalla palailen.. tai toivottavasti en.. xD

mami & poju 40+4

Vierailija
11/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kiireistä pitänyt koko päivän että nyt vasta pääsin koneelle, hyljännyt en teitiä ole.

Masussa ei mitään uutta. Aamun tunteina selkää hieman aina särkee ja pieni toivonkipinä käy mielessä, mutta kun vessaan pääsee niin sekin pieni jomotus katoaa. Hiivatti!

Aamusella rehkin taas lumitöissä ja kiikutin sen jälkeen pissinäytteen labraan. Huomenna pitää siitäkin sitten soitella. Tulos on kuitenkin sama kuin kuukausi sitten - leukkarit yhel plussal, ei kasvua - luultavasti siis tästä valkkaripaljoudesta.

Iltasella lähdetään miehen kanssa ulos syömään, vähän piristystä tähän harmaaseen mieleen :)

Tämän enempiä ihmettelemättä joulukuisiin siirrytään ja ehkäpä niihin juhannusmammoihinkin.

HUomiseen!

Vieteri 40+3

Vierailija
12/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin käväseen katsomassa ketä teitä on täällä. Voi olla, ettei lohduta mutta ei ole enää pitkästi teillä kun näette suloiset vaavinne ( varmaan ootte kuulleet lauseen ennenkin... ) Nyt lepoa ja nauttikaa loppuajasta, kunnon tirsat väliin ja hyvää ruokaa.. Oikein mahtavaa loppuodotusta teille kaikille marrasmasuille!!!!

Terkuin Onni78 ja tytär 7 vrk

Vierailija
13/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lasten kanssa pihalla, heillä oli kivaa ku lunta oli just sen verran et pulkalla pysty laskee. Kiva et jollain on kivaa. Mullakaan ei ihan yhtä kiukkuinen mieli ole kuin päivällä mut ei tässä vielä mitään hurraamist ole..

Mitään merkkei mistään ei ole. Kiva ku kaikki käy tsempittää..joo, ei mee kauaa ei..ehkä jopa pari viikkoa vielä! Ja tässä ei tarvii lepäillä ku on muksui ennestään.

Mua NIIIIIIIIIIN kyrsii lääkärin sanat, jostka lotkautti mulle viime ti...Mun raskaus on sillai et tuo käynnistysraja 14 vrk osuu perjantaille 9.12..No siihen lääkäri lotkautti ettei he sitä SILLOINKAAN käynnistä koska on viikonloppu vastassa. Käynnistävät AINOASTAAN jos on hätä..Just.. eli mun käynnistys menee rv 42+3 päivälle joka on maanantai 12.12. Arvatkaa toivonko pikaisempaa jakautumista? No, näin unta et vauva syntyi 14.12 eli aika liki mennään tätä vauhtia...

Tänään tulee ees csi..Jotain hyvää tässäkin päivässä.

Vierailija
14/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja mitään ei todellakaan tapahdu.

Tänään siis täynnä rv 40 ja kuvittelin niin kovasti, että tänään se tapahtuu!! Mutta turha luulo....

Edes tunnin lenkki uppohangessa ei saanut aikaiseksi supparin supparia. Eilen illalla testailtiin kaikki ässät, mutta eipä niistäkään apua oo tullut. Miehellekin vaan äyskin ja muutenkin fiilikset on ihan p***stä. Puhelimeen en halua vastata ja kenenkään luokse kylään en halua...

Jos tätä täytyy jaksaa seuraavat kaksi viikkoa, niin hulluksi kyllä tuun. Toivottavasti perjantain neuvolakäynti avartais näkemystäni tilanteestani hiukan positiivisempaan suuntaan.

Joo, tiedän valitusvirttähän tämä on! Mutta kylläpä helpotti... :)

Suppareita kaikille!

Maaria rv 40