Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mitä teen! Äkkiä!

Vierailija
12.10.2012 |

Eräs kiva mies valittaa mulle, et mun pitäis jutella hänen kanssaan tuhmia mut hän on parisuhteessa.

No olin silleen, että en kyllä rupea tohon hommaan kun olet varattu.

No sitten hän rupesi selittämään että no kun oma muija pihtaa, että täytyy se mun tyydytys jostain sitten saada, et jos voisit mitenkään jutella mulle nyt tuhmia kun teen tässä vähän käsi hommia.

En mä oikeasti kehtaa lähteä tollaiseen vaikka ois mikä!!!!!

MITÄ MIELTÄ ITSE OLISITTE. ps. ja kuka ylipäätään roikkuu tollasessa paskassa suhteessa... miksei vaan eroa ja sitten tee mitä lystää. ihme äijä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia "jalokiviä" on tuhansittain. Et ole mikään hyväntekeväisyysprostituoitu.

Vierailija
2/3 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lukenut monen, monen naisen tilityksiä siitä miten he roikkuvat paskoissa suhteissa milloin asuntolainaan, milloin lapsiin vedoten.

Jos kiihotut tuosta niin anna menä vaan. Olet hakeutunut tuohon tilanteeseen ihan itse (oletan, että olet aikuinen ja täysjärkinen, täysivaltainen ihminen). Jos tilanne on mielestäsi tympeä, pane se poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole varsinaisesti mitään uutta auringon alla, mutta sinuna puhuisin tuhmia (wtf?) vain sellaisille kenelle itse haluat puhua tuhmia. Tooosi tuhmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi