Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~♥~♥~♥Säteiden keskiviikko pulinat~♥~♥~♥

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuiset tsemppihalitukset Taelsalle ja Gringolle! =( Tässä ehti jo niin intensiivisesti piinailla teidän kanssa, että jaan kyllä pahan mielen. Eihän se auta muu kuin suunnata katseet jouluun ja uuteen kiertoon.

Hirmuisesti ois kommentoitavaa, mutta vastaan kuitenkin pikaisesti vain Riikan rohkelikko-gallupiin: Me ei pupuilla tädin läsnäollessa. Minulle kyllä sopisi, mutta mies on sen verran herkkä verelle ja tällaisille jutuille, ettei oikein sovi hälle. Kuten joskus alkuaikoina täällä palstalla kirjoittelinkin, mietin vaan, että miten hän IKINÄ voi selvitä jostakin niin fysiologisesti järisyttävästä kuin synnytys =)

Nyt saunaan köllöttelemään *hymyilee maireasti*! Ketkä Kathyn lisäksi piinaviikolla? Ketä siis seuraavaksi jännitetään? En nyt muita muista...

Vierailija
22/22 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gringo: Suuren suuret pahoittelut tädistä.

Kathy: Onnea viikonlopun testaukseen. Itse en taida testailla, ennekä menkat on totaalisesti myöhässä ettei tuu pettymyksiä.

Riika: minä valmistun vasta keväällä, joten vielä en ole töitä kyselly.

G: siis ylipainoa ei ole, mutta pömppömaha silti häirihtee, ja ei pupuilla menkkojen aikana...

Omaa ).(... Kp 23/28... Tänään oli vähäistä verta mukana valkovuodossa... Ikävää, mitähän se lieneekin. Ja kaverin 7kk:n ikäistä " vauvaa" kävin katsomassa. (Siis isohan se jo on...) Oli aivan ihana poitsu. Kyllä se oma vauvakuume vaan jyllää koko ajan pahempana... Toivottavasti ei enää kauan tarvi kärsiä, vaan saatais se tärppi.

Mutta plussaonnea kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla