Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi oksetus noita teiniäitejä :(

Vierailija
11.10.2012 |

en mulla muuta. sääliksi käy noita ihania vauvoja..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten tämä Tanja ja "Teya", siis huhhu. Molemmat on kyllä niin epäkypsiä kun olla ja voi, ihan puhetyylistäkin huomaa. Kuka hemmetti puhuu tolla tavalla oman isänsä kanssa ??! "nuolemisesta ja panemisesta".. Ja kuinka laiska tää Tanja onkaan, pistää heti tilaisuuden tulle isänsä tai pikkuveljensä hoitaan vauvaa. Ja vauvan isä vaan krapulassa makaa sängyssä. Molemmat niin tyypillisiä wt kun voi olla. Tanjan isää kävi vähän sääliksi, varmasti olisi halunnut tyttärensä käyttäytyvän paremmin..

"Ihan puhetyylistä huomaa" :D

Ja nojaa. "pistää heti tilaisuuden tullen isänsä tai pikkuveljensä hoitamaan".

No jos meille tulee sukulaisvieraita niin he haluavat itse leikkiä lapsen kanssa ja vauvana tahtoivat hänet syliinkin. Oisko pitänyt olla antamatta?

Isän makaaminen krapulassa, joo ei hyvä mutta kuinka moni tälläkin palstalla samaa valittaa sunnuntaisin kun mies on krapulassa ja nukkuu. Ei siis pelkkä teiniäitien ongelma.

Itse en ole ollut teiniäiti.

Vierailija
22/25 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisiahan ne Tanja ja Teija olivat, mutta mitä muutakaan 15-vuotiaalta voi odottaa...

Vai joko ne oli 16? no, sama se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas törmään nämihin haukkuma kirjoituksiin joltain 30-40 vuotiailta äideiltä, mikä on mielestäni tosi sairasta. Ensinäkin olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että lapset kuuluu saada nuorena, ei ehkä ihan 16v, mutta n. 20-25 vuotiaana. Ihan oma moka jos alkaa 35 vuotiaana itkemään, kun ei voi enää lasta noin vain saada.. Toiseksi nämä teiniäidit mitä niin kovasti haukutte ovat jonkun tyttäriä ja lapsia. En minäkään kehtaisi teiän lapsia tulla haukkumaan.

Vierailija
24/25 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen teiniäiti ja rakastan lastani enemmän kun mitään muuta tässä maailmassa! Ymmärrän kyllä ihmisten eriävät mielipiteet teiniäitiydestä mutta en käsitä miten kehtaatte esittää aikuisia kun olette todellisuudessa ahdasmielisiä ja te yleistätte sen että teiniäidit ovat kaikki huonoja äitejä koska ovat nuoria! Itse en käytä mitään päihteitä ja opiskelen jotta saisin taattua parhaan mahdollisen tulevaisuuden lapselleni ja itselleni. Ikä ei tee hyvää äitiä tai isää, se on totuus!

Minä olen todennut parhaimmaksi ajatusmalliksi sen että ihmisiä on monenlaisia, niin teinejä kuin aikuisia.. kukaan ei ole täydellinen. Ja minusta parasta on jos kantaa vastuun omasta elämästään ja valinnoistaan. On kohtuutonta yleistää teiniäidestä käsitys että he kaikki ovat huonoja juoppoja jotka esittävät jotain mitä eivät ole ja eivät pysty hoitamaan perhettä ja kotia siinä missä joku aikuinen.

Aikuinen voi yhtä lailla olla juoppo ja hankkia lapsia, eikä pidä perheestään huolta saatika lapsestaan.

Vierailija
25/25 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ootte ite niin täydellisiä että on varaa kommentoida muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan