Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi oksetus noita teiniäitejä :(

Vierailija
11.10.2012 |

en mulla muuta. sääliksi käy noita ihania vauvoja..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten tämä Tanja ja "Teya", siis huhhu. Molemmat on kyllä niin epäkypsiä kun olla ja voi, ihan puhetyylistäkin huomaa. Kuka hemmetti puhuu tolla tavalla oman isänsä kanssa ??! "nuolemisesta ja panemisesta".. Ja kuinka laiska tää Tanja onkaan, pistää heti tilaisuuden tulle isänsä tai pikkuveljensä hoitaan vauvaa. Ja vauvan isä vaan krapulassa makaa sängyssä. Molemmat niin tyypillisiä wt kun voi olla. Tanjan isää kävi vähän sääliksi, varmasti olisi halunnut tyttärensä käyttäytyvän paremmin..

"Ihan puhetyylistä huomaa" :D

Ja nojaa. "pistää heti tilaisuuden tullen isänsä tai pikkuveljensä hoitamaan".

No jos meille tulee sukulaisvieraita niin he haluavat itse leikkiä lapsen kanssa ja vauvana tahtoivat hänet syliinkin. Oisko pitänyt olla antamatta?

Isän makaaminen krapulassa, joo ei hyvä mutta kuinka moni tälläkin palstalla samaa valittaa sunnuntaisin kun mies on krapulassa ja nukkuu. Ei siis pelkkä teiniäitien ongelma.

Itse en ole ollut teiniäiti.

Ei mun mielestä kovin kypsä henkilö puhu tollasia isänsä kanssa saati televisiossa..

On eri asia että muut tahtoo kantaa/leikkiä vauvan kanssa, tottakai sukulaiset ja perhe haluavat. Mutta tässä hän lähes tulkoon pakotti pikkuveljen vaihtamaan vaipan.

Ja mulle on aivan sama onko mies 19 vai 39, jos makaa krapulassa ylipäänsä tai edes juo, niin on aika luuseri, mutta se onkin vaan meidän mielipide

Pikkuinen tulkintaero, minusta vaipanvaihtojuttu oli lähinnä vitsin kaltainen, eikä tuo pikkuveli nyt vastaankaan pistänyt.

Ja noh, riippuu niin paljon ihmisestä, toiset voivat puhua mitä tahansa isänsä kanssa, toiset eivät.

Enkä minäkään krapulaista ukkoa hyvällä katso, mutten pitäisi sitä pelkästään teiniäitien vikana.

Vierailija
2/25 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut jo ekan jakson jälkeen uusi jakso? Linkkiä kehiin, jos on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän kanssa voi puhua? Kertokaa nyt mulle? Minusta vaikutti tosi kivalta, että jollain on tuollainen isä, jolle voi puhua ihan mistä vaan. Ja ihana miten se vaari rakasti sitä pikkutyttöä. Tuo velihän halusi kokeilla vaipan vaihtoa. Minä ainakin olen ihan ilomielin antanut sisarukseni tai jonkun muun halukkaan vaihtaa vaippaa, vaatteita jne.

Ja se Asib. Jos se olisi hyvä isä ja roolimalli, niin tuskin olisivat eronneet ja tää tyttö olis halunnu huoltajuutta kokonaan itselleen.

Niin tottakai hyvä isähän uhkailee sillä, että varastaa lapsensa ulkomaille..

Vierailija
4/25 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2012 klo 13:56"]

en mulla muuta. sääliksi käy noita ihania vauvoja..

[/quote]

Minä taas koen, että tuntemieni teiniäitien vauvat ovat kovin hyvässä asemassa.

Sinulla toisenlaiset tutut?

Vierailija
6/25 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten tämä Tanja ja "Teya", siis huhhu. Molemmat on kyllä niin epäkypsiä kun olla ja voi, ihan puhetyylistäkin huomaa. Kuka hemmetti puhuu tolla tavalla oman isänsä kanssa ??! "nuolemisesta ja panemisesta".. Ja kuinka laiska tää Tanja onkaan, pistää heti tilaisuuden tulle isänsä tai pikkuveljensä hoitaan vauvaa. Ja vauvan isä vaan krapulassa makaa sängyssä. Molemmat niin tyypillisiä wt kun voi olla. Tanjan isää kävi vähän sääliksi, varmasti olisi halunnut tyttärensä käyttäytyvän paremmin..

No jos meille tulee sukulaisvieraita niin he haluavat itse leikkiä lapsen kanssa ja vauvana tahtoivat hänet syliinkin. Oisko pitänyt olla antamatta?

Isän makaaminen krapulassa, joo ei hyvä mutta kuinka moni tälläkin palstalla samaa valittaa sunnuntaisin kun mies on krapulassa ja nukkuu. Ei siis pelkkä teiniäitien ongelma.

Ei mun mielestä kovin kypsä henkilö puhu tollasia isänsä kanssa saati televisiossa..

On eri asia että muut tahtoo kantaa/leikkiä vauvan kanssa, tottakai sukulaiset ja perhe haluavat. Mutta tässä hän lähes tulkoon pakotti pikkuveljen vaihtamaan vaipan.

Ja mulle on aivan sama onko mies 19 vai 39, jos makaa krapulassa ylipäänsä tai edes juo, niin on aika luuseri, mutta se onkin vaan meidän mielipide

Vierailija
7/25 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sain esikoiseni 15-vuotiaana, mutta kyllä minullekin tuli hirveä myötähäpeä, kun tuota ohjelmaa katsoin. Oli teini tai ei, äiti tai ei, niin minun mielestäni ei ole normaalia puhua isänsä kanssa noin!

Vierailija
8/25 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli äiti tai ei niin isän kanssa ei tosiaan jutella noin.

Vierailija
9/25 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän kanssa voi puhua? Kertokaa nyt mulle? Minusta vaikutti tosi kivalta, että jollain on tuollainen isä, jolle voi puhua ihan mistä vaan. Ja ihana miten se vaari rakasti sitä pikkutyttöä. Tuo velihän halusi kokeilla vaipan vaihtoa. Minä ainakin olen ihan ilomielin antanut sisarukseni tai jonkun muun halukkaan vaihtaa vaippaa, vaatteita jne.

Ja se Asib. Jos se olisi hyvä isä ja roolimalli, niin tuskin olisivat eronneet ja tää tyttö olis halunnu huoltajuutta kokonaan itselleen.

Niin tottakai hyvä isähän uhkailee sillä, että varastaa lapsensa ulkomaille..

something called häveliäisyys..taitaa sulta vissiin puuttua ?

Eihän tyttö halunnutkaan sitä vain itselleen, nehän oli keskenään sopinu et ma-to äiti ottaa, ja pe-su isä. Mutta se ei sossutädille sopinut.

Ja eiköhän jokainen pari eron partaalla uhkaile ja sano vähän mitä sattuu.

Jos katsoit koko jakson niin näit mitä Asib ITSE sanoi, kuinka rakastaa perhettään ja toivoo et asiat paranis.

Vierailija
10/25 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei ole koulutusta eikä työpaikkaa, ei hoitanut lasta koko sinä aikana kun asui Sannan kanssa yhdessä jne. on sinusta FIKSU?? :D

Vierailija
11/25 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei ole koulutusta eikä työpaikkaa, ei hoitanut lasta koko sinä aikana kun asui Sannan kanssa yhdessä jne. on sinusta FIKSU?? :D

Et ole nuorena tehnyt virheitä?tai tehnyt jtn joka nyt kaduttaa.? Suurin osa nimittäin tekee. Olet vissiin pyhimys.

Mutta kyllä. tosi fiksulta vaikutti nyt. Aivan sama mitä ennen on tapahtunut, ihmiset voi muuttua.

Vierailija
12/25 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teija ja Tanjakin välittivät lapsistaan, mutta olivat selvästi vielä kovin lapsellisia.

Huomion kiinnitti myös tupakan poltto ja imettämättömyys.

Mutta mulle ei tullut surullinen olo kenenkään lapsen puolesta tässä ohjelmassa, toisin taannoisessa Tiuski-dokkarissa.

Vierailija
13/25 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi erosivat,voi olla,että tulee ens jaksossa ilmi.

Vierailija
14/25 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanjan isä on mun mielestä tosi kivan oloinen. Näkee että rakastaa tyttöään ja vauvelia ihan oikeasti. Turvallisen oloinen mies. Ja kivasti yritti vähän sitä vauvan isääkin puhuttaa.

Teyasta sen verran, että viime jaksossa pisti silmään miten tuskin kiitti tai oli edes kiinnostunut, kun sai anopin kaverilta lahjoja.

Vierailija
15/25 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää etsimällä etsiä vikaa teiniäideistä. Eikö teillä oikeasti ole mitään muuta tekemistä? Suosittelen vaikka harrastuksen hommaamista, ettei tarvitsisi tv:tä niin kauheasti tuijottaa. Lähtekää lenkille, kutokaa yms. Jättäkää se tv kiinni, niin ei ala vituttaa :)

T: 21v äiti, jolla ei ole digiboksia, koska ei usko tv:seen lapsenkasvatuksessa ;) En siis ole teiniäitejäkään katsonut, kun ei sitä digiboxia ole, suosittelen teillekin ;)

Vierailija
16/25 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää etsimällä etsiä vikaa teiniäideistä. Eikö teillä oikeasti ole mitään muuta tekemistä? Suosittelen vaikka harrastuksen hommaamista, ettei tarvitsisi tv:tä niin kauheasti tuijottaa. Lähtekää lenkille, kutokaa yms. Jättäkää se tv kiinni, niin ei ala vituttaa :)

T: 21v äiti, jolla ei ole digiboksia, koska ei usko tv:seen lapsenkasvatuksessa ;) En siis ole teiniäitejäkään katsonut, kun ei sitä digiboxia ole, suosittelen teillekin ;)

Vierailija
17/25 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt ne nuorten äitien ongelmat, joita en ennen nähnyt.. Itse sain lapsen 20-vuotiaana ja silloinkin kohtasin ennakkoluuloja tuntemattomilta. Tutut tuntevat, heiltä ei negatiivista sanaa ole tullut.

Mutta ensinnäkin, kuka hitto tupakoi rattaita työntäessään? Miten jollakulla voi olla sellainen kielenkäyttö? Ja omaa äitiä käytetään häikäilemättä hyväksi, eihän alle vuodenikäistä vauvaa muutenkaan saisi suositusten mukaan vielä yöhoitoon laittaa. Ja sääliksi kävi rintarepussa roikkuvaa tyttöparkaa, siinä voi oikeasti mennä lonkat. Ja noiden miesten rahankäyttö on jotain kovin kamalaa, samoin kyllä ihmissuhteet yleensäkin. Onneksi lapsilla on sentään pysyvinä isovanhempansa. Muutenkin suoranainen kännääminen ja biletys tuntuu olevan vielä turhan suuressa roolissa heillä. Enkä tarkoita, että tämä olisi vain nuorien äitien ongelma. Ennemminkin pitäisin näitä epäkypsän äidin tunnusmerkkeinä iästä riippumatta.

Toivottavasti ihmiset eivät yleistä kaikkia vähän nuorempia äitejä tuollaisiksi teiniäideiksi.

Vierailija
18/25 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omassa elämässä on muutakin tekemistä, kun telkan töllöttäminen, meillä kasvatetaan lapset ilman telkkaa ;) Miksi siis te laitatte lapset telkan ääreen? Ootteko liian vanhoja keksimään aktiviteetteja lapselle? :O

Vierailija
19/25 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi mehukas keskustelu sillä tavalla :)

Vierailija
20/25 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tämä ei ole provo ensinnäkin, mutta selvennän vähän mun kantaa.

Sanna on ainoa joka oikeesti vaikuttaa tosi symppikseltä ja on varmasti hyvä äiti, tosi kypsästi käyttäytyy, samoin tämä Asib tai mikä olikaan isän nimi, toivottavasti saisivat asiansa sovittua ja palaisivat yhteen ihan pojankin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi