Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukholman "navigointiapua".. eli jos haluaa siitä Siljaa lähimmältä metroasemalta

Vierailija
11.10.2012 |

keskustaan, (sellainen paikka keskustassa, jossa olisi näitä nuorten vaateliikkeitä), millähän asemalla pitäisi jäädä pois?

Toinenkin vielä, voiko tavallisella S-pankin pankkikortilla (ei luotto-ominaisuutta) maksaa ostoksia Tukholmassa?

Kiitos avusta!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä asema jäädä pois.

Vierailija
2/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) T-Centralen

2) Voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatte sillä T-Centraleniin, ja hyppäätte pois. Mm. Drottninggatan on täynnä teiniliikkeitä.

Vierailija
4/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortista en osaa sanoa, OP:n visa electron toimi penskalla ainakin.

Vierailija
5/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin siis Sampo pankin tavallinen pankkikortti, ei luotto-ominaisuutta, oikeassa alareunassa lukee MasterCard.. juu olen pökilö näissä jutuissa.. voikohan tuolla maksaa Tukholman vaateliikkeissä?

Vierailija
6/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin siis Sampo pankin tavallinen pankkikortti, ei luotto-ominaisuutta, oikeassa alareunassa lukee MasterCard.. juu olen pökilö näissä jutuissa.. voikohan tuolla maksaa Tukholman vaateliikkeissä?

jos liikkeillä on MasterCard-luottokorttivalmius niin voit maksaa myös luotottomalla kortilla!

Vierailija
7/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voit sen metrolipun ostaa. Ja kertaliput ovat muistaakeni aika kalliit 50-60 kruuna /laaki.

Vierailija
8/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin kruunuja vaihtaa laivalla, ruokaan, lippuihin yms., mutta jos vaatetta löytyykin, niin ei oikein tiedä, kuinka paljon pitäisi varata. En tosiaan ole matkustellut pahemmin..

Kiitos!

Vierailija
9/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulette maanalaisella myös takaisin laivalle, niin muista astua junaan jonka pääteasema on Ropsten. Samaa linjaa ajaa junat kahteen eri määränpäähän, ja Mörby Centrumiin et varmaankaan halua.

Vierailija
10/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin kruunuja vaihtaa laivalla, ruokaan, lippuihin yms., mutta jos vaatetta löytyykin, niin ei oikein tiedä, kuinka paljon pitäisi varata. En tosiaan ole matkustellut pahemmin..

Kiitos!

Kortit tosiaan pitäisi toimia mutta joskus niissä lukulaitteissa on häikkää. Voit varuiksi nostaa seinästä sitten!

Olen ihan kade - asun ite ulkomailla mutta mielelläni lähtisin Tukholman risteilylle..

Vierailija
11/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuun, kun se onnistui Helsingissäkin ;), vaikka on kotikaupunkini!

Laiva on minulle pakkopulla, mutta jälkikasvun takia yritän olla panikoimatta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan