Mitä teette lapsien vanhoille leluille?
Kommentit (6)
Käytöstä poistettuja on lahjotettu lapsien vanhaan päiväkotiin.
Meillä ne ovat lapsen lahjaksi saamia eli siis lapsen omia. Päättäkööt myöhemmin, haluaako ne säästää.
Legot ajattelin jemmata myöhempää käyttöä varten, vaikka lapsen lapsille jos ei muille. Samoin valikoidut kirjat.
Muita on annettu eteenpäin, jos tuttavapiirissä on nuorempia lapsia ja osan olen vienyt kirpputorille, esim. Fida ja pelastusarmeijan kirppari ottavat lahjoituksia vastaan.
Vauvalelut myin suurimman osan huutiksessa ja jotain pienen palapelejä annoin tarhaan.
Legot on mun vanhoja 70-luvulla ja niitä varmaan säästetään seuraavalle polvelle. Samoin nukkekoti on mun vanha, tapetoitiin ja maalattiin vaan nykyaikaisemmaksi. Muita mutsin säilömiä kamoja pidän lähinnä ongelmajätteenä ja siellä ne on mummolan vintissä edelleen, en tajua että äitini on niitä viitsinyt kantaa muutosta toiseen, rikkinäisiä romuja.
Eli todella harkiten säästetään jotain ja loput kunnon mukaan kiertoon tai roskiin.
menee säästöön, mutta tosiaan vain pieni osa. Muutama on mennyt myyntiin ja loput lahjoitettu sukulaisten lapsille ja vein myös vauvaleluja perhekerhoon. Roskikseen menevät vain rikkinäiset, kierrätän myös lastenvaatteet ja harrastusvälineet seuraaville käyttäjille.
lelut on säästetty, samoin aika iso määrä pehmoleluja. Rikkinäiset roskiin, ehjät kiertoon. Osa annettu tutuille, osa myyty huuto.netissä, osa lahjoitettu päiväkotiin.