Kyyläätkö muiden kauppakärryjä saadaksesi ateriaideoita?
Mä tunnustan niin tekeväni ja joskus tulee kyllä tosi hyviä ideoita.
Kommentit (8)
en tajua mitä ideoita voi saada toisten ihmisten kärryistä. No jos on tortillatarpeet kärryissä niin sitten ehkä ne tortillat, mutta jos on tavallisia aineksia (jauhelihaa, possun filetta, maitoa) niin ne samat ideat tulee kyllä ihan kaupan hyllyjä katsellessa. Eli ei, en katsele toisten ostoskärryjä.
kun katselee muutamat kärryt keksii helposti 2-3 ateriaa perheelle ettei osta aina samoja broileria ja riisiä, spagettia ja jauhelihaa, lohifile ja perunaa tyyliin. Oon keksiny kiusaukset, keitot, tortillat, laatikot yms. toisten kärryistä. Joskus kun ostaa valmisruokaa senkin idean on poiminut jonkun kärryistä...eli tuo voi olla hyvää kun nuokin ostaa sitä tyyliin.
Joskus oon joltain vanhuksesta uskaltanut lihatiskillä kysyä kun on ostanut jotain erikoisempaa, että mitä hän siitä tekee ja osaisinkohan minäkin yleensä ovat kilvan myyjän kanssa neuvoneet.
Syömme Suomessa vähän erikoisesti ja joskus on joku, usein vanhempi nainen, kysellyt että mitä hyvää aion tehdä aineista joita on kärryssäni. Viimeksi kyseli sardelleista ja kapriksista että mihin niitä voi käyttää.
Joskus joku humalainen on myös kommentoinut kielteisemmin siitä että taitaa olla rahaa niin ettei paskalle taivu kun kaikki on luomua ja kaikkea erikoista löytyy. Jatkoi vielä nälvimistä siitä että ollaan sitä sitten olevinaan NIIN fiinejä ettei voi tavallista ruokaakaan syödä. Vastailin huvikseni jotain tyyliin "joo, me ollaan niin paskantärkeitä ettei me voida syödä sitä mitä tavallinen rahvas syö" eikä se tyyppi ymmärtänyt että se oli sarkasmia vaan katseli suu auki että onpa ylimielinen ämmä :D
Minulla on ideoita omasta takaa vaikka kuinka
Joskus kyllä pää lyö niin tyhjää, että voishan sieltä vaikka joku idea löytyäkin.
joskus kassajonossa muiden kärryjä ihan mielenkiinnosta, kiinnostaa, mitä ihmiset ylipäätään kaupasta ostaa. Täällä kyllä lapsiperheiden kärryissä on usein aika epäterveellistä sisältöä, ei ihme, että täällä on niin paljon lihavia lapsia.
että joku voisi toimia noinkin. Hyvä idea niille joilla ei itsellään ole ideoita.
Omaa kauppakäyttäytymistäni ohjaa -30% tuotteet. Nyt on possun sisäfilettä jääkaapissa ja pakkasessakin.