Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä me ollaan siitä jos tupakka askin hinnaksi tulee 10 €.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, ja olen nähnyt keuhkosyöpää sairastavia.

Vierailija
2/40 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan hinta kattoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama, en polta.

Vierailija
4/40 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen ehdotus. Saisivat tupakoivat maksaa edes osan keuhkosyöpäkuluistaan itse.

Vierailija
5/40 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naapureiden polttelu on niin rasittavaa että kannatan tätä. Haluaisin olla näkemässä niiden ilmasaastuttajien reaktion kun askin hita olis tuota luokkaa.

Vierailija
6/40 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vapauksia ny ihmisille. Tupakka on joidenkin, kuten mun nautinto, en polta kaupungilla, toisten parvekkeiden läheisyydessä tms. joten ei mua saa rankasta siitä että vapaaehtoisesti nautin tuota myrkkyä!

Vierailija
7/40 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän tajuaisi jo sitten itsekkin et on ääliö jos käy töissä lähes puoli päivää siksi, et saa polttaa...

Vierailija
8/40 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä viinikin on nautinto. Kallis punaviini silloin tällöin on luksusta... Halpa valkkari päivittäin on taas alkoholistin asia.

Mutta hyvä ajatus. Moni alkaa polttamaan nuorena. Silloin raha voi tulla esteeksi jos hinta on tarpeeksi korkea.

Vierailija
9/40 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka koko maailmassa

Vierailija
10/40 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitten hyvillä mielin alkaa tehdä reissuja Viroon halvemman tupakan perässä. Saa vielä halvemmat viinaksetkin samalla kertaa.

Vierailija
11/40 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen ajatus, saisi olla vaikka parikymppiä aski. Ei ole sarkasmia, vaan olen tätä mieltä.

Ikävä sivuvaikutus vain on salakuljetuksen eksponentiaalinen lisääntyminen. En uskoisi että yhtään laillista askia ostettaisiin 100km lähempänä itärajaa. Samoin PK-seudulla rehottaisi etelänaapurituonti.

Jos nämä saataisiin jotenkin estettyä (mahdottomuus kyllä), niin voisi olla hyvä idea. Tosin, sitten saattaisi markkinoille tulla korvaavat tai piraattituotteet. Tupakanpuruja ehkä jatkettaisiin jollain paskalla ja käärittäisiin itse. Pettuleipä, anyone?

Eipä niitä täydellisiä ratkaisuja ole. On vain huonoja ja vielä huonompia. Niistä olisi se hyvä keskitie valittava. Ihmisten valistaminen ja tupakoinnin kitkeminen muilla keinoin olisi mielestäni tärkeämpää kuin ylihintaisilla askeilla.

Ymmärrän molempia osapuolia toki. Haiseva ja kamala tapa, vaikka itsekin nautin savukkeista. Ymmärrän miten muut tulistuvat siitä, että MINÄHÄN OMASTA KEHOSTANI PÄÄTÄN. Näinhän se teoriassa on. Harmi vaan että lapset usein ottavat mallia vanhemmistaan - jos ei ihan mukulana niin aikuisena viimeistään. Tätäkin on paljon sivusta nähnyt.

Vierailija
12/40 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin voisi alkoholin hintaa nostaa 100%.

Vierailija
13/40 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla pitää nostaa filttereiden, röökipaperin ja sätkätupakankin hintoja reilusti.

Vierailija
14/40 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en polta, mutta mies polttaa. Sitten sillä jäisi entistä vähemmän laskujen maksuun yms. rahaa ja minä joutuisin nekin maksamaan. Se ei nimittäin lopettaisi.

Vierailija
15/40 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo aika lopettaa tupakoinnin sponsorointi.

Vierailija
16/40 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin aski viikossa, voisin siitäkin vähentää, eli ihan jees ois.

Vierailija
17/40 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi varaa poltella. Nykyäänkin polttelen sätkiä, paljonkohan niiden hinta nousisi..

Sinänsä hyvä juttu, eipä olisi nuorilla varaa polttaa.

Itse kyllä tunnen paljonkin "pimeää" tupakkaa myyviä, joten siirtyisin heidän asiakkaaksi.

Vierailija
18/40 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienituloisille tupakka-addikteille tuo ois kuitenkin aika kamala juttu. Kaikki rahat menee siihen.

Vierailija
19/40 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sehän on vaan hyvä.

Saattaa nostaa kynnystä tupakoinnin aloittamiseen ja kannustaa tupakoivia vähentämään tai lopettamaan.

Vierailija
20/40 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi, että valtio saa siitä niin suuret verotulot. Että miettikää mitä tupakoijat maksaa teille...

Ja en tupakoi enää, pari vuotta ollut ilman tupakkaa ja onnellinen siitä olen, mutta muut saa tupakoida mun puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan