Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisivatko rasistiluuserit vain painua pois palstalta?

Vierailija
10.10.2012 |

Nykyään on tosi turhauttavaa lukea ko. palstaa, kun joka toisessa ketjussa on aina joku lässyttämässä p*skaa "neekereistä" ja "sompuista" ymv. Maahanmuutostakin voi toki keskustella, jos sen tekee asiallisesti, mutta come on: kuka saa yhtään mitään irti tuollaisesta satunnaisesta vihamielisestä huutelusta?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervamppi ei vaan kestä tosiasioita.

Tyhmä, tyhmempi, vihervamppi. Näin se vain on.

Vierailija
2/36 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tismalleen samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun kyseiset tyypit tulevat aina pilaamaan ketjut ihme mussutuksella.

Vierailija
4/36 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisivät siellä hommallansa, pakkoko se on jokaista keskustelufoorumia pilata.

Vierailija
5/36 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisivät siellä hommallansa, pakkoko se on jokaista keskustelufoorumia pilata.

te mamuttajat taas pilaatte tämän maan sallimalla kaikkien tulla tänne.

Se on paljon pahempi juttu, eikö vaan?

Vierailija
6/36 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistitkin ovat vain ihmisiä. Eihän tappajienkaan tappamista sallita. Miksi sinä saisit silloin avoimesti vihata ja sortaa meitä rasisteja? Eikö meillä ole mitään ihmisarvoa? Häpeä. Menisit nyt itseesi vähäsen. Eihän tuollainen viha ole mitenkään rakentavaa.

Vierailija
7/36 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Suomi ei päässytkään osalliseksi kolonialismin, orjakaupan tai rotuoppien kaltaisista lysteistä kuin perseraiskattavana vastaanottavana osapuolena...Rasistit uskovat, ettei moni tumma saa iltaisin edes nukutuksi, sillä tämä vain murehtii kun ensinmainitut käyttävät neekeri-sanaa. Tosiasiassa tämä koskee ainoastaan vähemmistövaltuutettua.

Vierailija
8/36 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maan (ja veden ja ilman ja ilmapiirin...) pilaamisesta puhutaan, niin siinäpä meillä on voittamaton yksilö.

Hyvin jännittävä näkökulma, että silloin on "mamuttaja" jos EI vihaa kaikkea mikä ei ole samanlaista kuin minä. Itse kutsuisin sitä normaalin ihmisen normaaliksi reagoinniksi ja sitä mielipuolista vihaa kaikkea "erilaista" kohtaan kutsuisin häiriintyneeksi. Varmaan jotain ongelmia perusluottamuksen ja itsetunnon kanssa.

Vierailija
9/36 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain ongelmia perusluottamuksen ja itsetunnon kanssa.

löytyy tervettä järkeä!

*tähän sitten linkitys jostain fundamentalistien riehumisesta/kunniamurhista tms*

Vierailija
10/36 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan en vierasta mamujen seulontaa mm. koulutuksen osalta. Se auttaa vähentämään haittoja ja lisää mahd. hyötyjä ja maahanmuuttoa rajoittavat kaikki maat. Mitään varsinaisesti rasistista siinä ei katsota olevan ja ehkäpä kekkaat tuon asian itsekin jos vähän keskityt.

Sinäkään et voi huomenna muuttaa Amerikkaan vaikka ihan vitivalkoinen olisitkin.

Vierailija
11/36 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylpeä siitä!

Vierailija
12/36 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi potkisin pihalle rasistipaskiaiset, jos saisin päättää.

Pilaatte todella tehokkaasti ilmapiiriä ja oloja täällä tuolla vouhottamisellanne. Onko koskaan käynyt mielessä tehdä samalla ajalla ja energialla jotain maamme _parantamiseksi_?

Vierailija
13/36 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä melkein katson jonkinlaiseksi velvollisuudeksi perustaa liiton, joka puolustaa rasistien oikeuksia ja ihmisarvoa. Minusta ihmisiä tulisi valistaa rasistien elämästä ja aatteista, jotta ennakkoluulot hälvenesivät. Minä en yksinkertaisesti voi enää seurata vierestä tätä rasistien syrjintää. Onko sinulla, AP, minkäänlaista käsitystä millaista on kasvaa lapsena ja rasistina, kun kaikki ympärilläolevat ovat maahanmuuttomyönteisiä tai globalisteja? Tiedätkö yhtään mitä sellainen kasvuympäristö tekee pikku rasistilapsen kehitykselle? Entä ajatteletko koskaan mitä rasisti joutuu kokemaan elämässä kun kaikki ympärilläolevat syrjivät häntä, aivan kuin hänen ihmisarvonsa olisi alempi?

Liika on liikaa. Minä en voi suvaita tätä tietämättömyyttä ja ihmisarvon polkemista. Rasistillakin on oikeus elää, tehdä työtä, rakastaa ja puhua vapaasti. Minä vaadin että sinä, AP, luet kirjallisuutta eri rasistien aatteista. Jos mahdollista, sinun tulisi myös viettää aikaa rasistien seurassa, ja kuunnella heitä, ja heidän tarinoitaan. Minä toivon hartaasti, että jonain päivänä voit kutsua rasistia ystäväksesi. Minusta tämä osoittamasi ennakkoluulo rasisteja kohtaan on surullista, ja toivon että voit päästä sen yli joku päivä, ja rakastaa rasistia kuten ketä tahansa meistä.

Vierailija
14/36 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä anonyymit palstat ovat näille pienille surkimuksille kuin taivaan lahja. Uskaltaa olla juuri niin törkeä kuin haluttaa. Mutta yritetään me muut koko ajan muistaa, että heille ei ole kauhalla annettu eikä heiltä voi paljoa vaatia.

Vierailija
15/36 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteenskään se viesteistä. Ei yksi tai kaksi ihmistä oikeasti jaksa yksi huuta. Ei provosoiduta, mutta konstia ei taida olla. Tai pyydetään ylläpidoa porukalla bannaamaan tuo pahin eli vihervampin huutaja.

Vierailija
16/36 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteenskään se viesteistä. Ei yksi tai kaksi ihmistä oikeasti jaksa yksi huuta. Ei provosoiduta, mutta konstia ei taida olla. Tai pyydetään ylläpidoa porukalla bannaamaan tuo pahin eli vihervampin huutaja.

Vierailija
17/36 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi potkisin pihalle rasistipaskiaiset, jos saisin päättää.

Pilaatte todella tehokkaasti ilmapiiriä ja oloja täällä tuolla vouhottamisellanne. Onko koskaan käynyt mielessä tehdä samalla ajalla ja energialla jotain maamme _parantamiseksi_?

Antaisit kaikkien tulla tänne? Maa kaatuisi kuukaudessa. Miksi näitä maahanmuuttajia pitää tukea? Eikö maahanmuuttajista pitäisi olla hyötyä suomelle eikä haittaa? Mutta jostain syystä harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta ne kuluttavat paljon enemmän kuin tuottavat.

Miksi täällä ei ole kielitestiä ja kokeita maahanmuuttajille? Niin kuin monessa maassa on? Miksi Suomi antaa kansalaisuuden niin helposti? Miksi Suomi tukee niitäkin jotka eivät ole kansalaisia.

Suomen pitäisi kohdella maahanmuuttajia kuin Yhdysvallat. Ei tukea ja erittäin kovat säännöt kuka saa kansalaisuuden.

Miksi luulet että suurin osa maailman maista kiristää maahanmuutto politiikkaa? Koska maahanmuuttajista on suurimmaksi osaksi vain haittaa. Hyväntekeväisyyttä yhdenkään maan ei pidä tehdä

Vierailija
18/36 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä pitää heitellä typeryyksiä.

Vierailija
19/36 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä melkein katson jonkinlaiseksi velvollisuudeksi perustaa liiton, joka puolustaa rasistien oikeuksia ja ihmisarvoa. Minusta ihmisiä tulisi valistaa rasistien elämästä ja aatteista, jotta ennakkoluulot hälvenesivät. Minä en yksinkertaisesti voi enää seurata vierestä tätä rasistien syrjintää. Onko sinulla, AP, minkäänlaista käsitystä millaista on kasvaa lapsena ja rasistina, kun kaikki ympärilläolevat ovat maahanmuuttomyönteisiä tai globalisteja? Tiedätkö yhtään mitä sellainen kasvuympäristö tekee pikku rasistilapsen kehitykselle? Entä ajatteletko koskaan mitä rasisti joutuu kokemaan elämässä kun kaikki ympärilläolevat syrjivät häntä, aivan kuin hänen ihmisarvonsa olisi alempi?

Liika on liikaa. Minä en voi suvaita tätä tietämättömyyttä ja ihmisarvon polkemista. Rasistillakin on oikeus elää, tehdä työtä, rakastaa ja puhua vapaasti. Minä vaadin että sinä, AP, luet kirjallisuutta eri rasistien aatteista. Jos mahdollista, sinun tulisi myös viettää aikaa rasistien seurassa, ja kuunnella heitä, ja heidän tarinoitaan. Minä toivon hartaasti, että jonain päivänä voit kutsua rasistia ystäväksesi. Minusta tämä osoittamasi ennakkoluulo rasisteja kohtaan on surullista, ja toivon että voit päästä sen yli joku päivä, ja rakastaa rasistia kuten ketä tahansa meistä.

oikein siunautuu? tylsää jorinaa, missä viisastellaan jotain tyhmää mukafiksua. rasistit ovat tyhmyyden lisäksi vieläpä tylsiä.

Vierailija
20/36 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasistit ovat tyhmyyden lisäksi vieläpä tylsiä.

Samaa sisällötöntä ja turhaa diipadaapaa hoetaan päivästä toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi